Compensatie misschien voor het nemen van KCP's contract . En ze gaan misschien tanken.quote:Op maandag 16 juni 2025 02:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Shit load aan picks erbij inderdaad zeg, hij is oke maar geen ster toch
Hotdogs naar 100 dollar.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
End of an Era.
Kost 10 miljard blijkbaar, de tandjes
En blijkbaar ook een hele gewillige voorstander van veel geld uitgeven aan spelers , zie de Dodgers met die Jap.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
End of an Era.
Kost 10 miljard blijkbaar, de tandjes
Omdat er in baseball geen salary cap is, weet ook niet precies hoe het zit met Ohtani z'n contract maar het zal vast helpen dat hij nu maar 2 miljoen per jaar krijgt ipv 70, die 68 miljoen kunnen ze in zijn prime aan andere geven. Dat kan in de NBA ook niet natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En blijkbaar ook een hele gewillige voorstander van veel geld uitgeven aan spelers , zie de Dodgers met die Jap.
Ja, nee, laat ze vanavond maar gewoon winnen. Vieren ze het maar tijdens de parade hoorquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:51 schreef Salina het volgende:
Hup Pacers dan maar. Zou leuk zijn mocht er een game 7 komen, voor de neutrale toeschouwer althans.
Dan kan/mag OKC het thuis afmaken. Iedereen blij en tevreden. Toch @:GotenSSJ
Alleen morgen niet vergeten om NIET op Reddit te kijken. Vorige game ging het daar mis.![]()
Eigenlijk überhaupt geen nieuws, voor de zekerheid. Zal nog lastig worden.
Ah kom op, je kunt toch wel tegen een klein beetje spanning?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, nee, laat ze vanavond maar gewoon winnen. Vieren ze het maar tijdens de parade hoorGame 7 heb ik echt geen zin in, teveel spanning
![]()
Morgen ga ik ook zero dark thirty tot ik klaar ben met werken en kan kijken. Ik heb nog een klein idee om de wekker te zetten, maar dat is me een beetje te gek met een volledige werkdag
Oh jawel, maar als her wat makkelijker kan mag dat ook. Als je mij garanties geeft dat we game 7 winnen mag het zoquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:46 schreef Salina het volgende:
[..]
Ah kom op, je kunt toch wel tegen een klein beetje spanning?
Daar wordt de winst alleen maar mooier van. Winst in game 7 geeft toch nóg meer voldoening dan winst in 6.
Zie het een beetje als uitgesteld klaarkomen ofzo.![]()
Des te beter.
Anyway succes en geniet ze morgen.
2016; Warriors Cavsquote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:51 schreef Zwansen het volgende:
Eerste keer Finals met een game 7 sinds Spurs - Heat in 2013?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |