Klopt, en zo zijn er wel meer van die stats die ze dan laten zien waar je wat nuance aan kan toevoegen. Maar goed, aan de andere kant vind ik al die stats ook weer het mooie van de NBA.quote:Op maandag 23 juni 2025 05:09 schreef 3rr0r het volgende:
Most points by duo in playoff history stats laten ze zien. James Irving, Shai JDub, MJ Pippen. Beetje vreemd, want als je iedereen en z'n moeder sweept kom je op minder uit uiteraard, ben je beter. Tevens ten tijde van MJ en Pippen was de eerste ronde best of five meen ik toch.
Tja, maar misschien was dit wel zijn allerlaatste kans ooit om een ring te winnen hè…quote:Op maandag 23 juni 2025 06:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Sneu voor Haliburton, maar als je je ooit dom voelt.. Wees gerust, dit laat weer prima zien waarom de gemiddelde NBA speler het IQ van een doperwt heeft. Je carriere op het spel zetten op je 25ste, veel dommer ga je ze niet vinden.
Achteraf makkelijk lullen, begrijp ik ook wel. Maar het is gewoon een hele domme beslissing van hem, en een nog dommere beslissing van de medical staff in Indiana. Op je 25ste ga je toch niet je carriere en honderden miljoenen dollars (vanuit Haliburton, maar ook vanuit Indiana die hem al een dik contract hebben gegeven) op het spel zetten.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, maar misschien was dit wel zijn allerlaatste kans ooit om een ring te winnen hè…
Ik denk dat er stiekem toch velen het er voor over hebben om vanaf hun 25ste de rest van hun leven op krukken te lopen als ze met een ring kunnen pronken.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Achteraf makkelijk lullen, begrijp ik ook wel. Maar het is gewoon een hele domme beslissing van hem, en een nog dommere beslissing van de medical staff in Indiana. Op je 25ste ga je toch niet je carriere en honderden miljoenen dollars (vanuit Haliburton, maar ook vanuit Indiana die hem al een dik contract hebben gegeven) op het spel zetten.
Kun je de OP updaten? OKC heeft nu twee titels plus jaartal.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:09 schreef heywoodu het volgende:
Godverdomme, NBA is logischerwijze altijd wat te obscuur voor de headlines op Teletekst (ik weet het, maar ja, ik kijk er wel eens), uitgerekend nu staat het er pontificaal in beeld
Gelukkig was het niet al te spannend
Tatum en Haliburton gaan we volgend seizoen niet zien nee. Zonde, toch weer veel lange blessures dit jaar.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:45 schreef Hathor het volgende:
Haliburton gaat het hele 2026 seizoen wel missen denk ik, minimaal. Net zo'n blessure als Durant tegen Toronto indertijd.
Cleveland en Orlando zijn toch leuke teams, en wie weet wat Philly kan met Embiid. Knicks zullen er ook wel weer staan.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:35 schreef Mykonos het volgende:
Nu Giannis nog naar het westen en we kunnen het oosten volgend jaar wel gewoon helemaal niet spelen.
Valt wel mee, tot halverwege 3e kwart was het dicht bij elkaar en het bleef ook nog overbrugbaar gezien wat de Pacers eerder regelmatig voor comebacks lieten zien. Alleen was dat wel met Haliburton.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:09 schreef heywoodu het volgende:
Godverdomme, NBA is logischerwijze altijd wat te obscuur voor de headlines op Teletekst (ik weet het, maar ja, ik kijk er wel eens), uitgerekend nu staat het er pontificaal in beeld
quote:Op maandag 23 juni 2025 09:09 schreef heywoodu het volgende:
Ik keek later zonder de uitslag te kennen terug. Ik wist gelijk dat het over was.quote:
Marco van Basten kreeg op zijn 19e het dringende advies met voetballen te stoppen. Anders zou hij binnen no time in een rolstoel belanden. En dat ging niet eens over zijn enkel.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Sneu voor Haliburton, maar als je je ooit dom voelt.. Wees gerust, dit laat weer prima zien waarom de gemiddelde NBA speler het IQ van een doperwt heeft. Je carriere op het spel zetten op je 25ste, veel dommer ga je ze niet vinden.
Zie het topic 'Waar erger je je aan.' Het is bij mij zelfs zo erg dat ik aan de bovenkant van m'n scherm een handoekje leg en onderin probeer te negeren. En dan maar hopen dat je op de juiste video klikt. En dan nog zijn er stagiaires die het een en ander op het scherm pleuren.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:09 schreef heywoodu het volgende:
Misschien dat Knicks nog een leuke aanvulling op hun roster kunnen krijgen, ze waren er dit seizoen toch ook best dichtbij.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:35 schreef Mykonos het volgende:
Nu Giannis nog naar het westen en we kunnen het oosten volgend jaar wel gewoon helemaal niet spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |