Klopt, en zo zijn er wel meer van die stats die ze dan laten zien waar je wat nuance aan kan toevoegen. Maar goed, aan de andere kant vind ik al die stats ook weer het mooie van de NBA.quote:Op maandag 23 juni 2025 05:09 schreef 3rr0r het volgende:
Most points by duo in playoff history stats laten ze zien. James Irving, Shai JDub, MJ Pippen. Beetje vreemd, want als je iedereen en z'n moeder sweept kom je op minder uit uiteraard, ben je beter. Tevens ten tijde van MJ en Pippen was de eerste ronde best of five meen ik toch.
Tja, maar misschien was dit wel zijn allerlaatste kans ooit om een ring te winnen hè…quote:Op maandag 23 juni 2025 06:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Sneu voor Haliburton, maar als je je ooit dom voelt.. Wees gerust, dit laat weer prima zien waarom de gemiddelde NBA speler het IQ van een doperwt heeft. Je carriere op het spel zetten op je 25ste, veel dommer ga je ze niet vinden.
Achteraf makkelijk lullen, begrijp ik ook wel. Maar het is gewoon een hele domme beslissing van hem, en een nog dommere beslissing van de medical staff in Indiana. Op je 25ste ga je toch niet je carriere en honderden miljoenen dollars (vanuit Haliburton, maar ook vanuit Indiana die hem al een dik contract hebben gegeven) op het spel zetten.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, maar misschien was dit wel zijn allerlaatste kans ooit om een ring te winnen hè…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |