Giannis heeft weken geleden al in een interview gezegd dat hij loyaal blijft aan Milwaukee en dat hij dus wil blijven. De enige reden waarom hij de Bucks zou verlaten is dus als de Bucks hem willen traden, maar waarom zouden ze dat willen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:39 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Om Turner te halen. Die haalde de finals en dacht, dit nooit weer dus ik ga naar dat zooitje in Milwaukee. Al lijkt het er nu wel op dat Giannis gewoon blijft
Het is meer wat Giannis wil, met het salaris en de picks die ze kwijt zijn aan Lillard lijkt het me niet dat de Bucks de komende jaren echt mee kunnen doen om te prijzen. En met zijn speelstijl lijkt het me ook geen speler die tot zijn 40e doorgaat, dus als hij nog een keer wat wil is Milwaukee misschien niet de beste plek.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Giannis heeft weken geleden al in een interview gezegd dat hij loyaal blijft aan Milwaukee en dat hij dus wil blijven. De enige reden waarom hij de Bucks zou verlaten is dus als de Bucks hem willen traden, maar waarom zouden ze dat willen?
Nou ja, hij was de 5e, 6e, 7e keus?quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:47 schreef Hathor het volgende:
Brown kan zich opmaken voor een tweede interview voor de job van headcoach van de Knicks. Ze zullen toch wel iets in hem zien anders ga je geen tweede keer om de tafel zitten.
Zal het zo eens even checken, het was nogal een bezopen avond.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou ja, hij was de 5e, 6e, 7e keus?
Ze hebben eindelijk iemand gevonden die beschikbaar is en de baan ook wel wil hebben
Die pas over een jaar in werking kunnen treden?quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
Warriors hadden wel interesse in Lillard zeiden ze bij ESPN gisteren. Zou wel geinig zijn om te zien, nieuwe splash brothers.
Is het bejaardenhuis een beetje dichtbij de arena daar?quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
Warriors hadden wel interesse in Lillard zeiden ze bij ESPN gisteren. Zou wel geinig zijn om te zien, nieuwe splash brothers.
Kuminga compenseert dat allemaal met zijn jeugdigheidquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is het bejaardenhuis een beetje dichtbij de arena daar?
Schijnbaar hebben ze ook interesse in Al Horford. Wordt een geriatrische inrichting op die manier.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
Ik wil dat Mike Dunleavy en Joe Lacob van een trap flikkeren .quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kuminga compenseert dat allemaal met zijn jeugdigheid
Voor als Post moet uitrusten?quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben ze ook interesse in Al Horford. Wordt een geriatrische inrichting op die manier.
Tijd voor Jokic om een trade aan te vragen. Naar LA in ruil voor LeBron ofzoquote:
Dit begrijp ik dus echt niet, want hij zal nog zeker een jaar niet kunnen spelen, en zelfs dan nog is het maar de vraag hoe hij van zo'n blessure terug komt. Ze hebben NU DIRECT versterking nodig en het liefst een big en niet de zoveelste guard, dat hele smallball kennen we nu onderhand wel en dat werkt alleen met 100% fitte spelers.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
Iets proberen lol . Hadden een aflopend Paul contract met een mooi salarisslot : wegquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit begrijp ik dus echt niet, want hij zal nog zeker een jaar niet kunnen spelen, en zelfs dan nog is het maar de vraag hoe hij van zo'n blessure terug komt. Ze hebben NU DIRECT versterking nodig en het liefst een big en niet de zoveelste guard, dat hele smallball kennen we nu onderhand wel en dat werkt alleen met 100% fitte spelers.
Daarnaast meen ik me te herinneren dat Lillard ooit gezegd heeft nooit in de Bay te willen spelen.
Ze zullen iets moeten proberen....Vucevic, Adebayo of zoiets.
Las dat GSW een veel belovende jonge speler en een pick voor Kuminga wil.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iets proberen lol . Hadden een aflopend Paul contract met een mooi salarisslot : weg
Nu Kuminga waar de Kings niks voor willen geven (2 kut spelers en een 2de ronde pick lol) waar ze eerder met dezelfde Kuminga iemand als Siakam of OG konden krijgen . En mocht Kuminga toch een sign & trade voor pakweg 30 miljoen per jaar doen , dan kunnen ze slechts 10 miljoen ervan uitgeven.
Heb er maar vrede mee dat die lui verreweg de slechtste in de Liek zijn met herkennen dat het ijzer heet is of niet . Nu lekker hopen op grote Al die gaat kiezen tussen pensioen en GSW
De schizofrenie van een dolende eigenaar en zijn makke GM . Ze hadden de kans om hem te traden voor iets veel beters anderhalf jaar eerder maar nee want hij is de nieuwe Kawhi.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Las dat GSW een veel belovende jonge speler en een pick voor Kuminga wil.![]()
Dat wil ieder team wel voor een speler waar ze zelf blijkbaar weinig potentie in zien. Speelt helemaal niet zo veel, en ze willen van hem af, maar dan moeten ze wel een Castle of Lively en een pick oid krijgen. Goed verhaal.
Kun je deze uitleggen ? Ik ben een leek.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Ook alweer negen jaar geleden dat KD de hele NBA om zeep hielp voor een paar jaar. Time flies.
Enkel om door je teammates en de eigenaren etc. totaal niet serieus genomen te worden waardoor je twee titels niets waard zijn en hij nu van team naar team gaat op zoek naar wat genoegdoening. Tja.
Negen jaar geleden ging Durant (top 3 speler in de league al destijds) in free agency van de OKC thunder naar GS Warriors. Saillaint detail in deze 'transfer' is dat OKC een 3-1 leiding weg heeft gechoked, onder leiding van Durant, in de Western Conference Finals van de playoffs die net afgelopen waren.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je deze uitleggen ? Ik ben een leek.
De Jazz zijn echt schaamteloos aan het tanken. Jusuf Nurkic, Kyle Anderson en Kevin Love gaan echt niet bij de Jazz blijven als 'ervaren' kracht. Die gaan gewoon gewaived of getrade worden voor een 2e-ronde pick ofzo. Bij voorkeur naar een contender. En anders lekker met pensioen (Love).quote:Op maandag 7 juli 2025 21:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[Charania] BREAKING: The Clippers, Jazz and Heat have agreed to a trade that sends Norman Powell to Miami, John Collins to Los Angeles, and Kevin Love, Kyle Anderson and a 2027 Clippers second-round pick to the Jazz, sources tell ESPN.
Hi ha ho, Danny Ainge gaat weer een jaartje schaamteloos tanken in de hoop dat die nu wel een top 3 pick krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hi ha ho."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Groups for 2025 NBA Cup tournament released by league
East Group A - Cleveland, Indiana, Atlanta, Toronto, Washington.
East Group B - Boston, Detroit, Orlando, Brooklyn, Philadelphia.
East Group C - Milwaukee, New York, Chicago, Miami, Charlotte.
West Group A - Oklahoma City, Minnesota, Sacramento, Phoenix, Utah.
West Group B - L.A. Lakers, LA Clippers, Memphis, Dallas, New Orleans.
West Group C - Houston, Denver, Golden State, Portland, San Antonio.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Chet ook een max rookie deal, nu afwachten tot die van Jdub ook aangekondigd wordt.
Gaat een duur roster worden.maar goed, mijn geld is het niet
quote:Jalen Williams, Thunder agree to rookie max extension
Oklahoma City Thunder All-NBA star and champion Jalen Williams has agreed to a five-year maximum rookie contract extension that could reach $287 million
5 jaar en 287 miljoen.quote:
Caruso dik 20 miljoen per jaar. Hartenstein 27 miljoen per jaar. Plus die 3 max contracten, dan moet de rest haast voor een knaak en een bos wortels op de payroll komenquote:
Hartenstein is na komend seizoen weg.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Caruso dik 20 miljoen per jaar. Hartenstein 27 miljoen per jaar. Plus die 3 max contracten, dan moet de rest haast voor een knaak en een bos wortels op de payroll komen
Wil blijkbaar een 30+ miljoen contract, ja dat zit er niet in als je eigenlijk enkel goed kan passen. Schieten en verdedigen kan die niet echt. En volgens mij heeft die nog een jaar contract.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Giddey heeft nog steeds geen 'contract'
Ik hoop dat McCollum en Silver voorgoed verdwijnen.
Efcharistoquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:36 schreef tong80 het volgende:
Ach, hij kan het missen.
https://www.ad.nl/andere-(...)0-000-euro~acd524e8/
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |