Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond ik ook, credits naar @:greysbones
Pippi Zeurkousquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Als het zo door gaat, mag ze misschien de pruik van Julia lenen tegen het eind van de cyclus..
Nou ja, de toon waarop ze dat doet maakt het wel zeikerig natuurlijk. Je kunt discussieren, bespreken, debatteren, argumenteren... of zeiken. Dit was zeiken.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Seymona zegt dat ze de volgende wil spelen
Geert zegt waarom trek je je bek dan niet open?
Dat doet ze nu toch... 'zeikwijf'
Bij de meeste tussen de benenquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Haha, die mannen allemaal proberen te ontdekken waar hun heupgewricht zit
Ze praat zeikerig inderdaad. Geen ander antwoord kunnen bedenken dan zeiken over een niet relevant ding uit het verleden maakt Geert evengoed een zeikwijf.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou ja, de toon waarop ze dat doet maakt het wel zeikerig natuurlijk. Je kunt discussieren, bespreken, debatteren, argumenteren... of zeiken. Dit was zeiken.
Eensch. Beiden zeikwijf.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze praat zeikerig inderdaad. Geen ander antwoord kunnen bedenken dan zeiken over een niet relevant ding uit het verleden maakt Geert evengoed een zeikwijf.
Nee, dat komt bij Roy altijd pas achterafquote:
Kan je de filmpjes ook ergens zien?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt blijkbaar al stemmen (via whatsapp)
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Bwhahaha! Nu is het echt Kloontje het reuzenkind, tot oooit!
Wat is die Roy toch ook een 'apart' figuur. Is het wel ethisch om zo iemand mee te laten doen aan dit programma? Laatst wist hij ook niet wat het woord canvas betekent en wilde hij de tuin inrennen, terwijl iedereen riep dat hij de trap op moest.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Deze Doos naast Deze Doos ervoor? nee er achter
[ afbeelding ]
Tot nu toe vond ik het in het zwembad vallen filmpje wel het meest origineel (wat ik kan beoordelen)quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:49 schreef freaky40 het volgende:
Nou nou, die filmpjes. Ik weet het niet, stak er geen een bovenuit. Ik wil ze eerst wel eens goed gemonteerd zien alvorens ik een keuze maak hierin. Beetje rommelig bij allemaal. Het wordt dus een zomereditie dus ik ga er vanuit dat het na de zomer weer verhuisd naar het oorspronkelijke tijdstip en ook de lengte weer ingekort gaat worden. Ben benieuwd....
Haaien weer gluren 'bij de buren', wat een kneuzen. Kunnen niets zelf. Alleen Seymona schijnt alles te kunnen en te weten blijkbaar en mag dat van mij wel eens laten zien in de eerst volgende opdracht. TeamSeymona tegen de rest van die narcisten in dat bondje. Die Geert is de grote, botte Friese boer.
Mooi gesprekje met Erik en Joe, lekker awkward. Gelukkig zijn de tot het laatste veegje chocolade pasta uit de pot bij Erik mee verhuisd naar deze RLS.
Ik neem aan van wel aangezien je via whatsapp kan stemmen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:52 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk komen ze nog allemaal stuk voor stuk op hun socials anders is dit bij voorbaat al een faal actie want zo tijdens het opnemen er van wat we op TV gezien hebben, komt het niet echt over om een goed beeld te krijgen.
Ze staan op het whatsapp kanaal van sbs6quote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:52 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk komen ze nog allemaal stuk voor stuk op hun socials anders is dit bij voorbaat al een faal actie want zo tijdens het opnemen er van wat we op TV gezien hebben, komt het niet echt over om een goed beeld te krijgen.
Ik vind Peter zo fakequote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Tot nu toe vond ik het in het zwembad vallen filmpje wel het meest origineel (wat ik kan beoordelen)
Wat is er onethisch dan ?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wat is die Roy toch ook een 'apart' figuur. Is het wel ethisch om zo iemand mee te laten doen aan dit programma? Laatst wist hij ook niet wat het woord canvas betekent en wilde hij de tuin inrennen, terwijl iedereen riep dat hij de trap op moest.
Slaat echt nergens op, inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Lees nu dat het Fleuris-trollenleger de opmars van de Haaien in de poll voor de leukste video hebben bewerkstelligt. Kut schapen. Zelfs als hij thuis zit beïnvloed hij het spel nog steeds. Ik haat die stembommetjes, bij BB ook altijd hetzelfde.
waar kun je stemmen?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog tot 15:00 uur zijn de stembussen open..
[ afbeelding ]
Hoezo 'het komt me niet uit'? Jouw mening in deze is net zo gekleurd als de mijne, me dunkt....Het is gewoon niet fair. Punt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is niet fair omdat het je niet uitkomt? Valt weinig aan te checken lijkt me, die mensen hebben gestemd, kunnen ze weinig aan veranderen.
Het etaleren van iemand op tv die meerdere keren de weg kwijt lijkt te zijn tijdens laagdrempelige basiscommunicatie tussen hemzelf en medespelers?quote:
Hmm, gelukkig gaat het om een etentje, als de febo dit maar niet gaat gebruiken voor wie een briefopdracht krijgt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog tot 15:00 uur zijn de stembussen open..
[ afbeelding ]
Je zou mijn screenshot iets beter moeten bestuderen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoezo 'het komt me niet uit'? Jouw mening in deze is net zo gekleurd als de mijne, me dunkt....Het is gewoon niet fair. Punt.
Dat is ook wel triest. Je laten beïnvloeden door een BN'er.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Wacht tot men leert hoe Tweede Kamerverkiezingen werken. Ik heb gehoord dat bekende mensen daar ook oproepen om op een bepaalde partij te stemmen.....
Wat moet daar aan gecheckt worden?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:30 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk checkt de FEBO dit want dit is geen fair spel natuurlijk zo. Als we straks tijdens die zomerafleveringen meer van dit soort dingen krijgen, kan hij elke keer zo het spel beïnvloeden.
Alles kan gecheckt worden, als ze maar willen. Dus dat argument gaat niet op.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat moet daar aan gecheckt worden?
Het is al jaren zo dat er helemaal niets klopt van die stemmingen bij een RLS.
Van fair spel is ook al jarenlang geen sprake meer. Meerdere e-mail adressen aanmaken bijv, zodat je vaker kunt stemmen of oproepen op SM om iemand eruit te stemmen of juist erin te houden.
wat moet er gecheckt worden dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles kan gecheckt worden, als ze maar willen. Dus dat argument gaat niet op.
Tegenwoordig kunnen ze alles dichttimmeren maar bij deze manier van stemmen via Whatsapp duidelijk niet blijkbaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat moet er gecheckt worden dan?
of ik wel of niet op #TeamSharkShark heb gestemd?
Viel me al op dat die netten er al even niet meer hangen. Maar goed, geen streams, als er nu wat over heen gemikt wordt krijgen we dat toch niet mee.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
Vroeger gooide mallootjes nog wel eens golfballetjes met geld en briefjes over de schuttingen...waar zijn ze , die Haaiemallootjes van tegenwoordig, die zijn blijven hangen in idiote verafgoding .. zitten nu lui op FB?
Blijft dat zielige dingetje over, het verafgoden van een clubje waar ooit de FlorisSukkel in gezeteh heeft.. en ze krijgen de mogelijkheid ook nog van Feboquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Viel me al op dat die netten er al even niet meer hangen. Maar goed, geen streams, als er nu wat over heen gemikt wordt krijgen we dat toch niet mee.
Dus ook geen gaar muziekje veel te hard door je speaker waarna je al die deelnemers naar binnen ziet rennen omdat er een schreeuwerd in dat weiland staat
en wat zouden ze dan moeten doen na die check? stemmen ongeldig verklaren?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles kan gecheckt worden, als ze maar willen. Dus dat argument gaat niet op.
Tja, wel wat sneu om te stemmen op een bondje waar een oud-deelnemer ooit eens in zat. Maar goed, het is maar een etentje, kan er verder niet ze mee zitten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft dat zielige dingetje over, het verafgoden van een clubje waar ooit de FlorisSukkel in gezeteh heeft.. en ze krijgen de mogelijkheid ook nog van Febo
lolquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:29 schreef KinKiJan het volgende:
Febo weer lekker bezig met die spoilers in hun promo's
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
"De eend z'n dood is de ander z'n brood geworden" zegt ie
Geweldig ja! Ging stukquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
Zelfs bij het ophalen van een dooie eend staan er ramptoeristen met mobieltjes te filmen
"De eend z'n dood is de ander z'n brood geworden" zegt ie
Manipulatorquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:38 schreef Whuzz het volgende:
Geert gaat zielig lopen doen
"Maar jij knuffelt nooit met mij, dus laat maar weer"
Fucking kleuter.
Moa, da's wel manipulatie level kleuterschool. Dat werkt toch niet op mensen die ouder dan 6 zijnquote:
Wel op naïeve dametjesquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, da's wel manipulatie level kleuterschool. Dat werkt toch niet op mensen die ouder dan 6 zijn
Interessant. Waar vind ik naïeve dametjes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Interessant. Waar vind ik naïeve dametjes?Duikje in de kaartenbak van de FEBOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
idd. Het bedenkt haar buik.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh Roma heeft een leuk jurkje aan. Ziet er veel beter uit dan een te straks shortje en te kort truitje
Nou ik dachtquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
SlowMona kannie rekene.. oftewel ze wilwéérnie.. en staks weer mekkeren dat ze nooit wat mag
Ze heeft gelukkig wel een fotografisch geheugen voor alles wat ze niet kan of wilquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ik dacht
Verstond ik het nu goed
Ze kan wel rekenen
Maar niet met plaatjes
je bedoelt 75%quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:44 schreef spapaars het volgende:
Opnieuw een uitdaging waar de helft niet mag meedoen,
oh, dan is het nog erger.quote:
Seymona wilde nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
Hoeveel spellen moeten we nog spelen voordat de mannenhaaitjes erkennen dat ze echt NIETS kunnen en ze beter Seymoown kunnen inzetten?
Maar SlowMoon wilnooitwatquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
Hoeveel spellen moeten we nog spelen voordat de mannenhaaitjes erkennen dat ze echt NIETS kunnen en ze beter Seymoown kunnen inzetten?
De haaien lijken me types voor wie dat niet uitmaaktquote:
Computer zegt 25%quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
oh, dan is het nog erger.
1 van de 4 van de twee groepen is 12%.
Zeker een iMac? Zien er mooi uit, maar kunnen niks. <insert DBG-kandidaat-of -choice-grap>quote:
Dat word neuk0n.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
Wat zegt Peter nu
Ik ben echt trots op je tegen Justin![]()
Trost dat hij geen enkel goed antwoord heeft gegevenquote:
Ja, maar Erik is een witte man, dus per definitie fout.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
Joe de trans stoort zich aan Erik die anders is dan anderen
Uh... ja... de pot verwijt de ketel dat hij zwart zietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
Joe de trans stoort zich aan Erik die anders is dan anderen
Een Geert bandje ?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Was toch geen spoiler dus dit gesprek in de promo.... Waarom heeft Demi een haaienbandje om?
Zal wel dan jaquote:
Hij was zo schattigquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er ligt nog ergens een pruik in de loods........ opgelost
Vind het veel leuker staan. Dat lelijke blond past niet bij hem.quote:
Het staat hem ook leuker en mannelijker... alleen hij had was liefs of schattigs over zichquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het veel leuker staan. Dat lelijke blond past niet bij hem.
De egellookquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het staat hem ook leuker en mannelijker... alleen hij had was liefs of schattigs over zich
Dat roep je elke keer en toch hebben ze al een aantal keer niet de finale gehaald.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ik gok dat de Haaien zomaar 250 punten bijelkaar goochelen én nog een keer 250 punten bijelkaar gefilmt hebben.. en toevallig zomaar ineens op 1 gaan staan
Ja raar he?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat roep je elke keer en toch hebben ze al een aantal keer niet de finale gehaald.
Ik snap er niks meer van.quote:
Maar dan niet met lijm maar met naald en draadquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Ik zou Maudy's mond-decoratie liever op een aantal anderen toepassen...
Die werd aangekondigd met 'Doos', het karton heet Romaquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
"De altijd charmante Roma!"
Huh? Is er een nieuwe bewoner dan
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die werd aangekondigd met 'Doos', het karton heet Roma
Die had beter ff de boel weg moeten tuckenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:29 schreef Whuzz het volgende:
Joe die steeds d'r jurk moet ophijsen als een bouwvakker die zijn broek ophijst
Het is iig duidelijk wat de laatste 2 zijn.quote:
Gaat top tv opleveren als de haaien de laatste 3 dagen dik in de min zitten , en dat Seymona zegt ik vertrek… 25% af , en de haaien moeten men z,n 3en bepalen wie vertrekt…quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:10 schreef freaky40 het volgende:
Lekker man, weer die Haaien die maar blijven falen. Top cyclus tot nu toe en we zitten al op de helft. Finale goochelopdracht zal gaan tussen de Slangen en de Gieren voor de meeste punten. Beide hadden de beste act. Maandag fitte tussen mijn 2 favorieten Robert en Erik, iets wat ik liever niet gezien had dus ben even Zwitserland. Maar gaat wel even top TV opleveren.
Die drie haaien gasten moeten een beetje oppassen wat en hoe ze over Sayoma praten. Die weet al dat als ze onderaan eindigen dat ze geen kans maakt en moet wieberen. Als ze slim is vraagt ze de laatste week (als het nog zo'n drama is) haar 24 uur aan. Oh ik vergeet even dat ze dan haar borg kwijt is.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:10 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Gaat top tv opleveren als de haaien de laatste 3 dagen dik in de min zitten , en dat Seymona zegt ik vertrek… 25% af , en de haaien moeten men z,n 3en bepalen wie vertrekt…
Ja, ze kan een 'Esthertje' doen dus die drie moeten even dimmenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Die drie haaien gasten moeten een beetje oppassen wat en hoe ze over Sayoma praten. Die weet al dat als ze onderaan eindigen dat ze geen kans maakt en moet wieberen. Als ze slim is vraagt ze de laatste week (als het nog zo'n drama is) haar 24 uur aan. Oh ik vergeet even dat ze dan haar borg kwijt is.
Maar in dit geval denk ik dat FEBO er wel iets leuks in ziet![]()
Ik denk 50 want Justin was wel een enorme blunder.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik moest het meeste lachen om de gieren en slangen![]()
Haaien 50 of 0 punten gok ik
Esther was denk ik haar borg niet kwijt, die zat er meer dan twee maanden toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, ze kan een 'Esthertje' doen dus die drie moeten even dimmen
Ik zou het top vinden als er een switch komt en Demi geruild wordt met Seymona. Wat gaan de haaien dan doen als ze laatste worden?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:10 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Gaat top tv opleveren als de haaien de laatste 3 dagen dik in de min zitten , en dat Seymona zegt ik vertrek… 25% af , en de haaien moeten men z,n 3en bepalen wie vertrekt…
Ga ja nu de hele "Er Is Geen Sturing" discussie even overboord gooien?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zou het top vinden als er een switch komt en Demi geruild wordt met Seymona. Wat gaan de haaien dan doen als ze laatste worden?
Geen idee hoe het met borg zit. Ben je die niet altijd kwijt tenzij je wordt weggestemd of uit jezelf vertrekt na de knock outs? Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat die andere drie haaien niet te vroeg moeten denken dat ze lekker veilig zijn als het bondje laatste staat, omdat Seymona altijd (met of zonder borg) nog vlak voor de knock outs kan vertrekken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Esther was denk ik haar borg niet kwijt, die zat er meer dan twee maanden toch?
Dat zou ook een mooie zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zou het top vinden als er een switch komt en Demi geruild wordt met Seymona. Wat gaan de haaien dan doen als ze laatste worden?
Hang af van welke minimale tijd ze overeengekomen zijn. Als je tekent voor bijvoorbeeld minimaal 3 maanden en je wil na de eerste de beste finale al vrijwillig naar huis, ben je 'm ook kwijt. Zo begreep ik eens uit een van die Nick's autodate filmpjes.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met borg zit. Ben je die niet altijd kwijt tenzij je wordt weggestemd of uit jezelf vertrekt na de knock outs? Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat die andere drie haaien niet te vroeg moeten denken dat ze lekker veilig zijn als het bondje laatste staat, omdat Seymona altijd (met of zonder borg) nog vlak voor de knock outs kan vertrekken.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:27 schreef 5thencounter het volgende:
The SlowMona is fuckt..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze kunnen wel wat eten gebruiken!quote:Op maandag 23 juni 2025 15:13 schreef Gia het volgende:
Overigens wel mooi dat ze voor die stemwedstrijd (filmpje) geen punten krijgen, maar een etentje. Blijven de haaien alsnog onderaan bungelen. Jammer Floris!
De febo moet daar sowieso nooit aan beginnen om bondjes punten te kunnen laten scoren buiten de loods door groupies.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:13 schreef Gia het volgende:
Overigens wel mooi dat ze voor die stemwedstrijd (filmpje) geen punten krijgen, maar een etentje. Blijven de haaien alsnog onderaan bungelen. Jammer Floris!
In Utopia had de publiekstem als enige functie om de boel in de loods op te schudden en te laten weten welke drie bewoners het minst geliefd waren, verder hadden die drie verwaarloosbare punten geen enkel effect op de uitslag. Anderzijds leverde het wel mooie tv op van bewoners die eigenlijk dachten heel populair te zijn of probeerden te begrijpen wat ze gedaan hadden om die publieksstem te krijgen.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:59 schreef freaky40 het volgende:
Je kunt wel deels uitmaken wat er gebeurd maar je moet nooit de kijkers helemaal de regie over laten nemen. En ik meen dat ze juist meer inbreng van de kijker gaan brengen als de zomereditie van DB van start gaat in juli.
In Utopia kon de kijker en de paspoorthouders ook een kleine invloed hebben in het stem verloop maar dat werd ook gedeeltelijk berekend met wat er daar gestemd werd.
Volgens mij hebben ze ook nog schuld van 50 bij een ander bontje volgens mij voor boodschappen.quote:
Bondjequote:Op maandag 23 juni 2025 19:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook nog schuld van 50 bij een ander bontje volgens mij voor boodschappen.
De knipoog is volgens hen eenoogquote:Op maandag 23 juni 2025 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik en Demi denken een code gekraakt te hebben. Ik snap er geen hout van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |