Het is iig duidelijk wat de laatste 2 zijn.quote:
Gaat top tv opleveren als de haaien de laatste 3 dagen dik in de min zitten , en dat Seymona zegt ik vertrek… 25% af , en de haaien moeten men z,n 3en bepalen wie vertrekt…quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:10 schreef freaky40 het volgende:
Lekker man, weer die Haaien die maar blijven falen. Top cyclus tot nu toe en we zitten al op de helft. Finale goochelopdracht zal gaan tussen de Slangen en de Gieren voor de meeste punten. Beide hadden de beste act. Maandag fitte tussen mijn 2 favorieten Robert en Erik, iets wat ik liever niet gezien had dus ben even Zwitserland. Maar gaat wel even top TV opleveren.
Die drie haaien gasten moeten een beetje oppassen wat en hoe ze over Sayoma praten. Die weet al dat als ze onderaan eindigen dat ze geen kans maakt en moet wieberen. Als ze slim is vraagt ze de laatste week (als het nog zo'n drama is) haar 24 uur aan. Oh ik vergeet even dat ze dan haar borg kwijt is.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:10 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Gaat top tv opleveren als de haaien de laatste 3 dagen dik in de min zitten , en dat Seymona zegt ik vertrek… 25% af , en de haaien moeten men z,n 3en bepalen wie vertrekt…
Ja, ze kan een 'Esthertje' doen dus die drie moeten even dimmenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Die drie haaien gasten moeten een beetje oppassen wat en hoe ze over Sayoma praten. Die weet al dat als ze onderaan eindigen dat ze geen kans maakt en moet wieberen. Als ze slim is vraagt ze de laatste week (als het nog zo'n drama is) haar 24 uur aan. Oh ik vergeet even dat ze dan haar borg kwijt is.
Maar in dit geval denk ik dat FEBO er wel iets leuks in ziet![]()
Ik denk 50 want Justin was wel een enorme blunder.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik moest het meeste lachen om de gieren en slangen![]()
Haaien 50 of 0 punten gok ik
Esther was denk ik haar borg niet kwijt, die zat er meer dan twee maanden toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, ze kan een 'Esthertje' doen dus die drie moeten even dimmen
Ik zou het top vinden als er een switch komt en Demi geruild wordt met Seymona. Wat gaan de haaien dan doen als ze laatste worden?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:10 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Gaat top tv opleveren als de haaien de laatste 3 dagen dik in de min zitten , en dat Seymona zegt ik vertrek… 25% af , en de haaien moeten men z,n 3en bepalen wie vertrekt…
Ga ja nu de hele "Er Is Geen Sturing" discussie even overboord gooien?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zou het top vinden als er een switch komt en Demi geruild wordt met Seymona. Wat gaan de haaien dan doen als ze laatste worden?
Geen idee hoe het met borg zit. Ben je die niet altijd kwijt tenzij je wordt weggestemd of uit jezelf vertrekt na de knock outs? Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat die andere drie haaien niet te vroeg moeten denken dat ze lekker veilig zijn als het bondje laatste staat, omdat Seymona altijd (met of zonder borg) nog vlak voor de knock outs kan vertrekken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Esther was denk ik haar borg niet kwijt, die zat er meer dan twee maanden toch?
Dat zou ook een mooie zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zou het top vinden als er een switch komt en Demi geruild wordt met Seymona. Wat gaan de haaien dan doen als ze laatste worden?
Hang af van welke minimale tijd ze overeengekomen zijn. Als je tekent voor bijvoorbeeld minimaal 3 maanden en je wil na de eerste de beste finale al vrijwillig naar huis, ben je 'm ook kwijt. Zo begreep ik eens uit een van die Nick's autodate filmpjes.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met borg zit. Ben je die niet altijd kwijt tenzij je wordt weggestemd of uit jezelf vertrekt na de knock outs? Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat die andere drie haaien niet te vroeg moeten denken dat ze lekker veilig zijn als het bondje laatste staat, omdat Seymona altijd (met of zonder borg) nog vlak voor de knock outs kan vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |