Manipulatorquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:38 schreef Whuzz het volgende:
Geert gaat zielig lopen doen
"Maar jij knuffelt nooit met mij, dus laat maar weer"
Fucking kleuter.
Moa, da's wel manipulatie level kleuterschool. Dat werkt toch niet op mensen die ouder dan 6 zijnquote:
Wel op naïeve dametjesquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, da's wel manipulatie level kleuterschool. Dat werkt toch niet op mensen die ouder dan 6 zijn
Interessant. Waar vind ik naïeve dametjes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Interessant. Waar vind ik naïeve dametjes?Duikje in de kaartenbak van de FEBOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
idd. Het bedenkt haar buik.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh Roma heeft een leuk jurkje aan. Ziet er veel beter uit dan een te straks shortje en te kort truitje
Nou ik dachtquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
SlowMona kannie rekene.. oftewel ze wilwéérnie.. en staks weer mekkeren dat ze nooit wat mag
Ze heeft gelukkig wel een fotografisch geheugen voor alles wat ze niet kan of wilquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ik dacht
Verstond ik het nu goed
Ze kan wel rekenen
Maar niet met plaatjes
je bedoelt 75%quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:44 schreef spapaars het volgende:
Opnieuw een uitdaging waar de helft niet mag meedoen,
oh, dan is het nog erger.quote:
Seymona wilde nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
Hoeveel spellen moeten we nog spelen voordat de mannenhaaitjes erkennen dat ze echt NIETS kunnen en ze beter Seymoown kunnen inzetten?
Maar SlowMoon wilnooitwatquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
Hoeveel spellen moeten we nog spelen voordat de mannenhaaitjes erkennen dat ze echt NIETS kunnen en ze beter Seymoown kunnen inzetten?
De haaien lijken me types voor wie dat niet uitmaaktquote:
Computer zegt 25%quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
oh, dan is het nog erger.
1 van de 4 van de twee groepen is 12%.
Zeker een iMac? Zien er mooi uit, maar kunnen niks. <insert DBG-kandidaat-of -choice-grap>quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |