quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:27 schreef 5thencounter het volgende:
The SlowMona is fuckt..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze kunnen wel wat eten gebruiken!quote:Op maandag 23 juni 2025 15:13 schreef Gia het volgende:
Overigens wel mooi dat ze voor die stemwedstrijd (filmpje) geen punten krijgen, maar een etentje. Blijven de haaien alsnog onderaan bungelen. Jammer Floris!
De febo moet daar sowieso nooit aan beginnen om bondjes punten te kunnen laten scoren buiten de loods door groupies.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:13 schreef Gia het volgende:
Overigens wel mooi dat ze voor die stemwedstrijd (filmpje) geen punten krijgen, maar een etentje. Blijven de haaien alsnog onderaan bungelen. Jammer Floris!
In Utopia had de publiekstem als enige functie om de boel in de loods op te schudden en te laten weten welke drie bewoners het minst geliefd waren, verder hadden die drie verwaarloosbare punten geen enkel effect op de uitslag. Anderzijds leverde het wel mooie tv op van bewoners die eigenlijk dachten heel populair te zijn of probeerden te begrijpen wat ze gedaan hadden om die publieksstem te krijgen.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:59 schreef freaky40 het volgende:
Je kunt wel deels uitmaken wat er gebeurd maar je moet nooit de kijkers helemaal de regie over laten nemen. En ik meen dat ze juist meer inbreng van de kijker gaan brengen als de zomereditie van DB van start gaat in juli.
In Utopia kon de kijker en de paspoorthouders ook een kleine invloed hebben in het stem verloop maar dat werd ook gedeeltelijk berekend met wat er daar gestemd werd.
Volgens mij hebben ze ook nog schuld van 50 bij een ander bontje volgens mij voor boodschappen.quote:
Bondjequote:Op maandag 23 juni 2025 19:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook nog schuld van 50 bij een ander bontje volgens mij voor boodschappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |