SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
@Paul, hoezo sta je niet meer in de top 20???Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Nee ik ook niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken eerlijk gezegd
Echt niet fijn om met zo'n warmte daar te zijn. Programma vond ik ook niet leuk.Smile, it's free therapy.![]()
Paul heeft een fan 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat dan?quote:Don't follow me. I am lost too
Ben je er wel eens geweest?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Echt niet fijn om met zo'n warmte daar te zijn. Programma vond ik ook niet leuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze manquote:
Beter iets dan niets 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was ook leuk geweest.quote:
Doen we die de volgende keer.Don't follow me. I am lost too
Liever met vis / vlees op de bbqquote:![]()
maar jip daar zullen ze lekker schroeien
Smile, it's free therapy.![]()
@Aberkullie en @roos94 zeiden trouwens hier ook fanatiek te posten, maar ik zie ze nietRevolutions are the locomotives of history.
Ik zit in de trein met conducteur die lijkt op huisbaas BobUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hee, mijn abonnement is afgelopen..Don't follow me. I am lost too
Truequote:
Had je het al gelezen, ze hebben de man nu ook gevonden
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En dan hutje mutje staanquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Liever met vis / vlees op de bbq![]()
maar jip daar zullen ze lekker schroeienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie mijn vijanden weer...Don't follow me. I am lost too
En je bent fan van Paul gewordenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja daar ben ik best vaak geweest. Zou er nu niet meer snel heengaan.quote:Smile, it's free therapy.![]()
Een hagelslagje van Venz.quote:Don't follow me. I am lost too
helemaal niet. Nu heb je weer 180 dagen een pimp abboquote:
Revolutions are the locomotives of history.
Maar vervelend die reclamesquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
helemaal niet. Nu heb je weer 180 dagen een pimp abbo![]()
![]()
![]()
Dank uquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
helemaal niet. Nu heb je weer 180 dagen een pimp abbo
Waar heb ik dat aan te danken
goede TT en ben een beetje dronkenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dank u
Waar heb ik dat aan te dankenRevolutions are the locomotives of history.
Jij spuwt geen vuur, dan krijg je datquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dank u
Waar heb ik dat aan te dankenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Geeft niksquote:
SummerloveThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
O nee geenIk moet nog werken
Ja had het hier al gepost. Verschrikkelijkquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
True
Had je het al gelezen, ze hebben de man nu ook gevondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ewaquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:21 schreef Mikeytt het volgende:
@:aberkullie en @:roos94 zeiden trouwens hier ook fanatiek te posten, maar ik zie ze niet![]()
Is nog verder niks bekend denk ik?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had het hier al gepost. Verschrikkelijk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
ewa. roos94 in DTS maakt mijn dag goedquote:Revolutions are the locomotives of history.
![]()
beetje laat voor koffieRevolutions are the locomotives of history.
gisteren de lekkerste cocktail ooit bedacht... genieten hoorRevolutions are the locomotives of history.
Ik moet werken, en wakker blijven straksquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Voor de geïnteresseerden,
Ingrediënten:
- 2 shots tequila
- 1 shot whisky (bourbon)
- 1 shot gin
- 2 shots witte rum
- 2 shots triple sec
- 1 shot blue curacao
- 1 shot peach schnapps
- 1 blik watermeloen redbull
Bereiding:
- Doe je blue curacao en peach schnapps in een cocktail shaker met 1 normaal ijsklontje en shake tot het ijsklontje volledig is opgelost.
- Giet in een groot glas (minimaal ~500ml) gevuld met ijs. Zorg voor extra grote ijsblokjes, het liefst rond zodat ze minder snel smelten
- Doe de rest van je ingrediënten (behalve de redbull) in een shaker met genoeg ijs en shake 10 seconden.
- Giet dit in je glas en doe als laatste je redbull blik ondersteboven in je glas
Volgens mij ongeveer zoals een normale trashcan, maar dan met tequila i.p.v. wodka en de toevoeging van whisky
nachtdienst......quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet werken, en wakker blijven straks
en knock out?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Komt niet vaak voor, tis pas de 3e keer dat ik nachtdienst heb bij een klant.quote:
niet de 3e nachtdienst, 3e klant.
En ik ga max 2 keer per week en zolang het nodig isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Had net ook een goede cocktail op
Voor de geïnteresseerden:
-Neem een glas met heet water
-Doe een theezakje in
-Even wachten en genieten!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is echt briljantquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
-Doe een theezakje in
-Even wachten en genieten!
Ik ga dat zo ook proberen![]()
![]()
thee is ijskoud altijd lekkerderRevolutions are the locomotives of history.
Ik drink altijd thee met dit soort temperaturen.Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Het is weer voorbij die mooie vakantie... Wel lekker rustig zonder druk te zijn online
Lach met een schone bips![]()
degene die de ijsthee heeft bedacht, moet de nobelprijs voor de vrede krijgen.Revolutions are the locomotives of history.
Ik doe mee, maar dan met losse thee in een thee eiquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
-Doe een theezakje in
-Even wachten en genieten!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
oohhhhhh, dus gewoon 5 dagen weekend?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor, tis pas de 3e keer dat ik nachtdienst heb bij een klant.
niet de 3e nachtdienst, 3e klant.
En ik ga max 2 keer per week en zolang het nodig is
Ik ook. Niets lekkerder dan warme thee op een warme dag. Hoe raar dat ook klinktquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:42 schreef RedShoe het volgende:
Ik drink altijd thee met dit soort temperaturen.![]()
Koffie in de ochtend en in de middag theequote:Op donderdag 19 juni 2025 19:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. Niets lekkerder dan warme thee op een warme dag. Hoe raar dat ook klinkt
wat is weekend?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
oohhhhhh, dus gewoon 5 dagen weekend?
vrijdag? dan kom ik uit de nachtdienst, kleed me om en ga naar een andere klant. 's middags ook
zaterdag? dan werk ik wel 2 hele uren!
zondag? dan ben ik met mijn bedrijf aan het werkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Bezige bijquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
wat is weekend?
vrijdag? dan kom ik uit de nachtdienst, kleed me om en ga naar een andere klant. 's middags ook
zaterdag? dan werk ik wel 2 hele uren!
zondag? dan ben ik met mijn bedrijf aan het werk
zaterdag zou vrij zijn, maar ik vervang een collegaquote:
volgende week heb ik zondag vrijDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mijn opa was 40+ jaar gelee al met pensioen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:47 schreef marc0871 het volgende:
Mijn opa nam 40 jaar+ geleden al koude thee mee het land op.Lach met een schone bips![]()
ik ben er nog hoor maar heb even de afgelopen week niks meegelezenquote:Op maandag 16 juni 2025 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
@:kree is ook een tijdje zoek, maar niemand vraagt naar hem
Do what you love, love what you do!![]()
Hee kerel, hoeistie?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn opa was 40+ jaar gelee al met pensioen.How can I make this topic about me?![]()
Je moet ook een dag niks doen tussendoor...quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:49 schreef drakin het volgende:
[..]
zaterdag zou vrij zijn, maar ik vervang een collega
volgende week heb ik zondag vrijDon't follow me. I am lost too
Lekker man, net terug van weggeweest. Heerlijke vakantie gehad, af en toe buitje maar overwegend droog en dat in regenseizoen. Mag niet klagenquote:
![]()
Die van mij ookquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn opa was 40+ jaar gelee al met pensioen.
Die dag bestaat nietquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je moet ook een dag niks doen tussendoor...
Er is altijd ietsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
O je bent weer thuis.... Nou heb je nog even een stukje extra vakantie, het wordt lekker warm komend weekendquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker man, net terug van weggeweest. Heerlijke vakantie gehad, af en toe buitje maar overwegend droog en dat in regenseizoen. Mag niet klagen
How can I make this topic about me?![]()
ik zit ff met onwijs probleem en nu niet keer voor mezelf enzo.
maargoed heb wel eens over die ene meid verteld enzo, maar zie haar hetzelfde ellende putje ingaan als ik had met geen werk meer. en niks meer bezig te houden en teveel drinken.
Het is haast een kopie en nu ken ik haar dus en wil voor behoeden.
Dus allerlei al gedaan en bel met dr en heeft ze wat hulp aangenomen al van waar ik toen bij was.
Eigenlijk denk ik, ik kan wel.
Het kost uren bellen wel dit, maar denk ook, toen miste ik iemand waarmee ik kon praten en oke omdat ik dr al lang ken, doe wel graag.
maar soms worden het lange gesprekken.Do what you love, love what you do!![]()
nog een uur studeren of nog een uur boeklezen
keuzes
Hobby's of iets?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Die dag bestaat niet
Er is altijd ietsDon't follow me. I am lost too
vraag net gesteldquote:quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:53 schreef drakin het volgende:
keuzesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Oké, en wat moeten wij hiermee?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:53 schreef kree het volgende:
ik zit ff met onwijs probleem en nu niet keer voor mezelf enzo.
maargoed heb wel eens over die ene meid verteld enzo, maar zie haar hetzelfde ellende putje ingaan als ik had met geen werk meer. en niks meer bezig te houden en teveel drinken.
Het is haast een kopie en nu ken ik haar dus en wil voor behoeden.
Dus allerlei al gedaan en bel met dr en heeft ze wat hulp aangenomen al van waar ik toen bij was.
Eigenlijk denk ik, ik kan wel.
Het kost uren bellen wel dit, maar denk ook, toen miste ik iemand waarmee ik kon praten en oke omdat ik dr al lang ken, doe wel graag.
maar soms worden het lange gesprekken.
Ik zie geen vraag ofzo. Wil je ongevraagd advies, of feedback?How can I make this topic about me?![]()
Half uur studeren en een half uur lezenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:53 schreef drakin het volgende:
keuzes"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik kan nooit slechts een half uur lezenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Half uur studeren en een half uur lezen
Ga het iig proberen
Heb haar lang niet meer gezienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niks denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oké, en wat moeten wij hiermee?
Ik zie geen vraag ofzo. Wil je ongevraagd advies, of feedback?
Is ook vrij kort ja .quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan nooit slechts een half uur lezen
Ga het iig proberen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Toe maar..quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dan ga ik weer verder met mijn werkzaamheden."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Nee, dat niet. ik zit video's te kijken op YouTube, over de Air India crash.quote:How can I make this topic about me?![]()
Oh dat is wel heftig. Omdat te kijken denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat niet. ik zit video's te kijken op YouTube, over de Air India crash.
Dat valt wel mee.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel heftig. Omdat te kijken denk ik
Ik kijk niet de beelden maar video's over de mogelijke oorzaak.How can I make this topic about me?![]()
787/8 zag dat in Thailand idd.. Paar dagen later zou ik met de 787/10 vliegen. Maar las later ook dat bij Air India vooral meer problemen waren met vliegtuigen de dagen erna.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat niet. ik zit video's te kijken op YouTube, over de Air India crash.Lach met een schone bips![]()
morgen werkenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus een uur lezen en morgen studeren?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Welkom backquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
787/8 zag dat in Thailand idd.. Paar dagen later zou ik met de 787/10 vliegen. Maar las later ook dat bij Air India vooral meer problemen waren met vliegtuigen de dagen erna.
O, dat laatste heb ik niet gehoord.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
787/8 zag dat in Thailand idd.. Paar dagen later zou ik met de 787/10 vliegen. Maar las later ook dat bij Air India vooral meer problemen waren met vliegtuigen de dagen erna.
Het was die dag van de crash wel onmogelijk heet daar, 42 graden ofzo.How can I make this topic about me?![]()
Thanks, I survived another Boeing flight...... Wel na meer dan uur stil gestaan te hebben in Abu Dhabi naast de startbaan vanwege technische problemen. Maar dat was dan weer een 777erquote:Lach met een schone bips![]()
Nee alleen dat de auto in het water lag en dat ze niet door een misdrijf om het leven zijn gekomen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dagen erna meer vliegtuigen van Air India problemen en teruggekeerd zonder problemen overigens.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat laatste heb ik niet gehoord.
Het was die dag van de crash wel onmogelijk heet daar, 42 graden ofzo.Lach met een schone bips![]()
If it's not Boeing I'm not going, dat zal niet iedereen meer zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Thanks, I survived another Boeing flight...... Wel na meer dan uur stil gestaan te hebben in Abu Dhabi naast de startbaan vanwege technische problemen. Maar dat was dan weer een 777er
How can I make this topic about me?![]()
Volgende trip gewoon weer a380 boeit niet wat het kostquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
If it's not Boeing I'm not going, dat zal niet iedereen meer zeggen.
Ik had een andere variant. Pak een pad. Stop die in de machine. Knopje drukken en wachten tot het gepruttel klaar is en hoppa.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
-Doe een theezakje in
-Even wachten en genieten!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey LYLT dat is lang geledenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Het is weer voorbij die mooie vakantie... Wel lekker rustig zonder druk te zijn onlineWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OlaDon't follow me. I am lost too
Oh, gelukkig dat ze het op tijd wisten..quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Thanks, I survived another Boeing flight...... Wel na meer dan uur stil gestaan te hebben in Abu Dhabi naast de startbaan vanwege technische problemen. Maar dat was dan weer een 777er"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar daar zaten zij dus niet in?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee alleen dat de auto in het water lag en dat ze niet door een misdrijf om het leven zijn gekomen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hey lieffie. Hoe was het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meh die 777 blijven wel in de lucht, oud type Boeing toen ze nog gebouwd werden door personeel wat om het bedrijf gaf. Nu heeft Boeing zoveel uitbesteed aan andere bedrijven dat ze hun hele bedrijf naar de knoppen helpen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh, gelukkig dat ze het op tijd wisten..Lach met een schone bips![]()
Het was heerlijk, beste vakantie in de laatste 10 jaar zeker!quote:
Hoe gaat met jou nu?Lach met een schone bips![]()
Lekker hoor. Weer helemaal opgeladen?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het was heerlijk, beste vakantie in de laatste 10 jaar zeker!
Hoe gaat met jou nu?
Met mij gaat het wel goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opgeladen en voor eerst kennis gemaakt met haar familie na meer dan een jaar sinds we elkaar in real ontmoet hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor. Weer helemaal opgeladen?
Met mij gaat het wel goed
Fijn te horen dat het ok gaat Dotje.Lach met een schone bips![]()
Scheelt niet veelquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn opa was 40+ jaar gelee al met pensioen.![]()
O dat is wel leuk. Ook voor haar en haar familie.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Opgeladen en voor eerst kennis gemaakt met haar familie na meer dan een jaar sinds we elkaar in real ontmoet hebben.
Fijn te horen dat het ok gaat Dotje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was echt super, alleen waar zij woont kan ik met mijn beperkte Thai en met Engels echt nergens terecht. Spreken weer heel ander dialectquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel leuk. Ook voor haar en haar familie.
Dat is wel kut dan. Dan maar snel haar dialect gaan lerenquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het was echt super, alleen waar zij woont kan ik met mijn beperkte Thai en met Engels echt nergens terecht. Spreken weer heel ander dialectWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat advies gaf ze mij dus ook mee voor de toekomst, ze wil niet weg daar. We zijn de laatste week samen nog wel ff naar toeristisch gebied gevlogen, ze raakte er verslaafd aan zwembad van het hotel. Maar de drukte buiten het hotel dat is wel een dealbreaker voor haar voor de toekomst. Gelukkig hou ik zelf ook niet zo van drukke steden. Dus valt wel middenweg te vinden denken we.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel kut dan. Dan maar snel haar dialect gaan lerenLach met een schone bips![]()
Dat houdt in dat je moet emigreren?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat advies gaf ze mij dus ook mee voor de toekomst, ze wil niet weg daar. We zijn de laatste week samen nog wel ff naar toeristisch gebied gevlogen, ze raakte er verslaafd aan zwembad van het hotel. Maar de drukte buiten het hotel dat is wel een dealbreaker voor haar voor de toekomst. Gelukkig hou ik zelf ook niet zo van drukke steden. Dus valt wel middenweg te vinden denken we.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was ik toch al lang van planquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat houdt in dat je moet emigreren?
tja wat denken jullie dat ik moet doen?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oké, en wat moeten wij hiermee?
Ik zie geen vraag ofzo. Wil je ongevraagd advies, of feedback?Do what you love, love what you do!![]()
Niks, negativiteit zuigt je mee.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:37 schreef kree het volgende:
[..]
tja wat denken jullie dat ik moet doen?
Let it go, let it go.Lach met een schone bips![]()
nah nee dat is te makkelijk???quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niks, negativiteit zuigt je mee.
Let it go, let it go.
het zou wel de beste optie voor mezelf zijn?
Maar zo lullig ben ik ook weer niet, ik had er toen ik in de shit zat ook aan dat ik met iemand kon praten?
Ik kan het echt niet zeggen van, joh zoek t zelf maar uit.Do what you love, love what you do!![]()
Jij bent geen professioneel hulpverlener. En dat is wat ze nodig heeft. Lullig of niet, dat zijn de mensen waar ze mee moet praten. Niet met jou.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:39 schreef kree het volgende:
[..]
nah nee dat is te makkelijk???
het zou wel de beste optie voor mezelf zijn?
Maar zo lullig ben ik ook weer niet, ik had er toen ik in de shit zat ook aan dat ik met iemand kon praten?
Ik kan het echt niet zeggen van, joh zoek t zelf maar uit.Lach met een schone bips![]()
Ja, jij bent de ervaringsdeskundige. Dus jij zal het het beste weten.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:37 schreef kree het volgende:
[..]
tja wat denken jullie dat ik moet doen?![]()
Oké. In GC zit ook iemand die in Thailand is gaan wonen. Je mag niet veel als buitenlander daar.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was ik toch al lang van planWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaaaaa weet ik maar daarom want zag het al aankomen dit. dus voor jullie info had haar al in contact gebracht met hulpverlening die ik toen (in mijn tijd had). goh... 5 jaar terug.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent geen professioneel hulpverlener. En dat is wat ze nodig heeft. Lullig of niet, dat zijn de mensen waar ze mee moet praten. Niet met jou.
En praat ze al mee ook. Maar oke ze belt me nog regelmatig en wil ze wss haar verhaal ff kwijt of hoe ik dat deed.
En tja het is voor iedereen anders, maar wil haar niet laten vallen he?
Dus samengevat ze heeft dus ook de pro hulpverlenging. maar snap best goed dat ze ff met mij wil praten en wil ik ook wel, want onze verhalen lijken op elkaar wel.
Maargoed het worden altijd lange telefoon gesprekken en ik ben idd dan ook geen hulpverlener. maar laat haar niet vallen he.Do what you love, love what you do!![]()
Loslaten. Maar dat doe je toch nietquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:37 schreef kree het volgende:
[..]
tja wat denken jullie dat ik moet doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet het beste wss, maar wel wss beste snappen wat ze doormaakt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, jij bent de ervaringsdeskundige. Dus jij zal het het beste weten.Do what you love, love what you do!![]()
neuh maar waarom denk jij Dot waarom ik dat niet doe? eerlijk zeggen?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loslaten. Maar dat doe je toch nietDo what you love, love what you do!![]()
DropThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heel simpel gezegd mijn oude vriend. Loslaten en zeggen, bel me maar eens als je weer op een beter punt in je leven zit.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa weet ik maar daarom want zag het al aankomen dit. dus voor jullie info had haar al in contact gebracht met hulpverlening die ik toen (in mijn tijd had). goh... 5 jaar terug.
En praat ze al mee ook. Maar oke ze belt me nog regelmatig en wil ze wss haar verhaal ff kwijt of hoe ik dat deed.
En tja het is voor iedereen anders, maar wil haar niet laten vallen he?
Dus samengevat ze heeft dus ook de pro hulpverlenging. maar snap best goed dat ze ff met mij wil praten en wil ik ook wel, want onze verhalen lijken op elkaar wel.
Maargoed het worden altijd lange telefoon gesprekken en ik ben idd dan ook geen hulpverlener. maar laat haar niet vallen he.Lach met een schone bips![]()
Omdat je stronteigenwijs bent en denkt te kunnen helpen. Je hebt jezelf niet kunnen helpen. Laat het aan deskundige overquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
neuh maar waarom denk jij Dot waarom ik dat niet doe? eerlijk zeggen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk hier toch anders over? omdat ik weet?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd mijn oude vriend. Loslaten en zeggen, bel me maar eens als je weer op een beter punt in je leven zit.
juist als je in een put zit heb je behoefte aan mensen die je eruit helpen he?
om maar te zeggen, "zit in de put". oke we laten hem lekker zitten daar totdat ie er zelf uitgekrabbel is?
je ku nt wat helpen wss met iets. en touw laten zakken bij wijze van spreken.Do what you love, love what you do!![]()
Dat bedoel ik. Er zijn ook anderen met ervaring in deze problematiek maar dat heb je steeds weggewuift. Mij niet bellen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
niet het beste wss, maar wel wss beste snappen wat ze doormaakt.![]()
hoezo ik weggewuifd?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Er zijn ook anderen met ervaring in deze problematiek maar dat heb je steeds weggewuift. Mij niet bellen.Do what you love, love what you do!![]()
MC Martin had hier ooit een liedje over.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk hier toch anders over? omdat ik weet?
juist als je in een put zit heb je behoefte aan mensen die je eruit helpen he?
om maar te zeggen, "zit in de put". oke we laten hem lekker zitten daar totdat ie er zelf uitgekrabbel is?
je ku nt wat helpen wss met iets. en touw laten zakken bij wijze van spreken.![]()
Nee maat, ze gebruikt jou nu als een laatste handvat omdat jij waarschijnlijk als enige altijd klaarstaat. Laat haar eerst haar shit oplossen en als ze je dan weer belt kun je verder kijken. Maar waarschijnlijk en ik bedoel dit niet lullig naar jou toe heeft ze op dat moment alweer iemand anders. Want Kree was er wel altijd, maar niet de toekomst. Ze laat je dan weer vallen als een baksteen tot ze weer iemand nodig heeft. En wie belt ze dan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk hier toch anders over? omdat ik weet?
juist als je in een out zit heb je behoefte aan mensen die je eruit helpen he?
je ku nt wat helpen wss met iets. en touw laten zakken bij wijze van spreken.Lach met een schone bips![]()
ik heb nog leuke en mooie opname trouwens van ons bandje wat we doen.
Maar geen zin om hier zo in fok te zetten.
Tis mss voor wie muzikaal zijn wil ik hem wel ff delen want wil er nog wel ff over vragen over muzikaal idee hoe we dit mooier kunnen maken.
maar doe maar DM die.Do what you love, love what you do!![]()
Hey ToT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een luisterend oor kan je bieden,maar de problemen lossen zich niet daar door op..
En het is prima, dat ze het fijn vindt om met jou te bellen
Maar als jij die lange gesprekken niet trekt. Kaart dat gewoon aan. Want het is voor jou ook wel vermoeiend etc om het aan te moeten horen.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Och jee, masberum + kree is geen ideale combinatie!quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Masberumtopics. Verder is alles al wel gezegd. Succes.![]()
![]()
nee ja snapt t niet, ik heb nooit wat toegegeven of meer relatie ofzo met haar.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee maat, ze gebruikt jou nu als een laatste handvat omdat jij waarschijnlijk als enige altijd klaarstaat. Laat haar eerst haar shit oplossen en als ze je dan weer belt kun je verder kijken. Maar waarschijnlijk en ik bedoel dit niet lullig naar jou toe heeft ze op dat moment alweer iemand anders. Want Kree was er wel altijd, maar niet de toekomst. Ze laat je dan weer vallen als een baksteen tot ze weer iemand nodig heeft. En wie belt ze dan?
Dat was en is nog steeds niet de bedoeling, ik snap haar in haar problemen. en weet ze ook dat er van mij niks meer achter zit, tenzij ze haar hele shit oplost. dat heb ik toch best wel duidelijk gezegd.
Maar wil niet zeggen dat ik haar niet snap en wel wil helpen? want snap het echt helemaal en ze gaat de richting in die ik ook ging. en die wil je niet. mss is ze het nog net voor.Do what you love, love what you do!![]()
Komt mooi uit: VS schrapt limiet op alcohol: 'Drink met mate' wordt nieuwe normquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:51 schreef devzero het volgende:
@:hemarookworst had alweer gelijk. Wat een lekker drankje![]()
Zolang ze het maar veilig doen, kan er toch weinig mis mee gaan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Och jee, masberum + kree is geen ideale combinatie!![]()
Nein!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wait, what now?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang ze het maar veilig doen, kan er toch weinig mis mee gaan?![]()
![]()
Meer zeg ik er niet over, want er wordt toch niks mee gedaan
Ik had het natuurlijk over deze bazendrank hemarookworst in ONZ / [ronde 82 Het Dodetopicspel #18730] Paulfansquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt mooi uit: VS schrapt limiet op alcohol: 'Drink met mate' wordt nieuwe norm![]()
Joh!quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:52 schreef Lovely het volgende:
Meer zeg ik er niet over, want er wordt toch niks mee gedaan![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mja, het is vermakelijk on s’ochtends bij de koffie om bij te lezen. Maar verder..quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Och jee, masberum + kree is geen ideale combinatie!![]()
![]()
Je had ook thee kunnen zeggenquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk over deze bazendrank hemarookworst in ONZ / [ronde 82 Het Dodetopicspel #18730] Paulfans
Hey Greysquote:
Ow!quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk over deze bazendrank hemarookworst in ONZ / [ronde 82 Het Dodetopicspel #18730] Paulfans![]()
![]()
heb gezegd wel, maargoed het is niet onwijs veel moeite om ff met haar te praten ook, tis alleen ze moet er geen verwachtingen van krijgen zo.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:50 schreef Lovely het volgende:
Een luisterend oor kan je bieden,maar de problemen lossen zich niet daar door op..
En het is prima, dat ze het fijn vindt om met jou te bellen
Maar als jij die lange gesprekken niet trekt. Kaart dat gewoon aan. Want het is voor jou ook wel vermoeiend etc om het aan te moeten horen..
Want dat is niet de bedoeling. maar heb dat best vaak gezegd. ik probeer te helpen he? of mss proberen ga niet verder de fout in als ik deed.Do what you love, love what you do!![]()
Nou dan is,er niks aan de hand dus..quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
heb gezegd wel, maargoed het is niet onwijs veel moeite om ff met haar te praten ook, tis alleen ze moet er geen verwachtingen van krijgen zo.
Want dat is niet de bedoeling. maar heb dat best vaak gezegd. ik probeer te helpen he? of mss proberen ga niet verder de fout in als ik deed."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Was loos?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kut
Maar dat mag de pret niet drukken
Gevalletje:quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mja, het is vermakelijk on s’ochtends bij de koffie om bij te lezen. Maar verder..
"Ik had 5 jaar geleden terminale kanker"
- "Nu je er toch over begint; jeuk aan je eikel met een kaasschaaf wegkrabben is geen goed idee. Ik moest trouwens nog een liedje voor Israël spelen met mijn band toen."![]()
* greysbones noteert Dev houdt van moeilijk doenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kut
Maar dat mag de pret niet drukken![]()
![]()
![]()
Ja. En dan rinse and repeat x 500 ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Gevalletje:
"Ik had 5 jaar geleden terminale kanker"
- "Nu je er toch over begint; jeuk aan je eikel met een kaasschaaf wegkrabben is geen goed idee. Ik moest trouwens nog een liedje voor Israël spelen met mijn band toen."![]()
Lyltquote:![]()
Hoe was je holiday?
Las al veel mooi weer
Sterkte dan. Hopelijk komt het snel goed 👍quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. En dan rinse and repeat x 500 ofzoMaar we worden tenminste wel mooi vergeven!
![]()
![]()
Laat ik het korts samenvatten, om niet iedereen weer te vermoeien. Ik ben heppie de peppie in alle opzichten.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lylt![]()
Hoe was je holiday?
Las al veel mooi weerLach met een schone bips![]()
Het is een procesquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sterkte dan. Hopelijk komt het snel goed 👍
Wat al even duurt
En het einde is nog niet in zicht
Maar thnx
Ja en maar beter ook, anders ga ik notes uitdelen hoorquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]Maar we worden tenminste wel mooi vergeven!
![]()
![]()
Fijnquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat ik het korts samenvatten, om niet iedereen weer te vermoeien. Ik ben heppie de peppie in alle opzichten.
Hoog tijd om de eiwitten weer wat aan te vullen dus?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat ik het korts samenvatten, om niet iedereen weer te vermoeien. Ik ben heppie de peppie in alle opzichten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja en maar beter ook, anders ga ik notes uitdelen hoor![]()
![]()
![]()
Jij kan dat lekker nietquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja en maar beter ook, anders ga ik notes uitdelen hoor
Sodequote:Op donderdag 19 juni 2025 20:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja en maar beter ook, anders ga ik notes uitdelen hoor
Smeerlap, denk wel dat we op punt gekomen zijn dat het echt serieus gaat worden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoog tijd om de eiwitten weer wat aan te vullen dus?Lach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Smeerlap, denk wel dat we op punt gekomen zijn dat het echt serieus gaat worden.Mooi man!
![]()
Jij en ToTquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Smeerlap, denk wel dat we op punt gekomen zijn dat het echt serieus gaat worden.
Aaahhhh![]()
![]()
Beste is gewoon om direct maar haar te trouwen en een of twee kinderen te nemen. Dat houdt haar overdag bezig en jullie kunnen op zondag samen naar de kerk. Direct alle problemen de wereld uitquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
heb gezegd wel, maargoed het is niet onwijs veel moeite om ff met haar te praten ook, tis alleen ze moet er geen verwachtingen van krijgen zo.
Want dat is niet de bedoeling. maar heb dat best vaak gezegd. ik probeer te helpen he? of mss proberen ga niet verder de fout in als ik deed.![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij kreunt gewoon zo lekker als ie op zijn knietjes zit.quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij kreunt gewoon zo lekker als ie op zijn knietjes zit.![]()
![]()
Moet-ie eerst dat tengere vriendje van haar nog een portie klappen verkopen daarvoor, of zijn we inmiddels al een stap verder daarmee?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Beste is gewoon om direct maar haar te trouwen en een of twee kinderen te nemen. Dat houdt haar overdag bezig en jullie kunnen op zondag samen naar de kerk. Direct alle problemen de wereld uit![]()
Niet al jullie geheimen verklappen lylt
Dag vindt @ToT niet leukThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben ZIJN schaamte al voorbij hoor. Moet ie maar mee leren leven.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
Niet al jullie geheimen verklappen lylt
Dag vindt @:Tot niet leukLach met een schone bips![]()
Daar zorgt @masturberum wel voorquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet-ie eerst dat tengere vriendje van haar nog een portie klappen verkopen daarvoor, of zijn we inmiddels al een stap verder daarmee?![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben ZIJN schaamte al voorbij hoor. Moet ie maar mee leren leven.![]()
![]()
is er ook niet, althans niet voor mij. maarja ik geef er beetje om nog wel enzoquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan is,er niks aan de hand dus..Do what you love, love what you do!![]()
Zul je zien dat ie voor het zingen de kerk uit rent naar het bandje.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Beste is gewoon om direct maar haar te trouwen en een of twee kinderen te nemen. Dat houdt haar overdag bezig en jullie kunnen op zondag samen naar de kerk. Direct alle problemen de wereld uit![]()
![]()
Ik had nog een bolkplaatje voor hem gemaakt, maar ik ergerde me er kapot aan en heb 'm weer weggegooid!![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Beste is gewoon om direct maar haar te trouwen en een of twee kinderen te nemen. Dat houdt haar overdag bezig en jullie kunnen op zondag samen naar de kerk. Direct alle problemen de wereld uitwas het maar zo simpel.
Do what you love, love what you do!![]()
Het gemiddelde gezin in mijn omgeving heeft tegenwoordig 3 - 5 kinderen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Beste is gewoon om direct maar haar te trouwen en een of twee kinderen te nemen. Dat houdt haar overdag bezig en jullie kunnen op zondag samen naar de kerk. Direct alle problemen de wereld uit
Maar die gaan niet naar een kerk![]()
naja kom niet verder hier met tips van jullie.
ik ga dr wel ff bellen enzo weer over hoe het nu gaat.Do what you love, love what you do!![]()
Ik schreef niet dat kree de biologische vader hoefde te zijnquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zul je zien dat ie voor het zingen de kerk uit rent naar het bandje.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zul je zien dat ie voor het zingen de kerk uit rent naar het bandje.Doet me denken aan een ouwe leraar op de havo die het daar over had.
"Ja er zijn echt mensen die voor het zingen de kerk uit gaan en denken dat daarmee de vrouw niet zwanger kan raken."
Leg dan eerst uit wat daarmee bedoeld wordt, klootviool!Of bedoelde hij echt dat er tussen het neuken door mensen naar de kerk gingen en snel naar buiten renden zodra de Bijbel opengeslagen werd bij de psalmen en de lofliederen?
![]()
Dan hedde goe over de adviezen hinne gelezen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:03 schreef kree het volgende:
ik ga dr wel ff bellen enzo weer over hoe het nu gaat.Lach met een schone bips![]()
Wat voor tips wil je? Je volgt toch vaak je eigen wegquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:03 schreef kree het volgende:
ik ga dr wel ff bellen enzo weer over hoe het nu gaat.
andere tipsquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat voor tips wil je? Je volgt toch vaak je eigen weg![]()
![]()
De mannen hebben lange baarden en roepen boze dingen in een taal die je niet begrijpt?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:02 schreef Rob het volgende:
[..]
Het gemiddelde gezin in mijn omgeving heeft tegenwoordig 3 - 5 kinderen.
Maar die gaan niet naar een kerk![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:03 schreef kree het volgende:
ik ga dr wel ff bellen enzo weer over hoe het nu gaat.Vraag om een paar foto's en post die hier
#gratistip![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
De mannen hebben lange baarden en roepen boze dingen in een taal die je niet begrijpt?![]()
![]()
Ben jij zo'n moraalridderquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze wil niet neuken?
Dan is het lastig om 2 kinderen te krijgen idd.![]()
![]()
Tip and Tricks to get a desperate girl with problems in bed. Now available on Amazon part 1 to 10 for only 9,99quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Puntje d’r in, puntje d’r uit….![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me denken aan een ouwe leraar op de havo die het daar over had.
"Ja er zijn echt mensen die voor het zingen de kerk uit gaan en denken dat daarmee de vrouw niet zwanger kan raken."
Leg dan eerst uit wat daarmee bedoeld wordt, klootviool!Of bedoelde hij echt dat er tussen het neuken door mensen naar de kerk gingen en snel naar buiten renden zodra de Bijbel opengeslagen werd bij de psalmen en de lofliederen?
Dat zou dan wel de kans op voorvochtbabies reduceren.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik schreef niet dat kree de biologische vader hoefde te zijn![]()
![]()
Dat vraagt die maar ergens in een andere topic of aan chatgptquote:
Heej MoKootjequote:Op donderdag 19 juni 2025 21:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Druk druk maar opzich schijnt de zon wel aardig. Vanmiddag was het ff bewolkt![]()
![]()
Bedoelde meer of alles lekker met jou gaat....En druk is nooit goed.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Druk druk maar opzich schijnt de zon wel aardig. Vanmiddag was het ff bewolktLach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik schreef niet dat kree de biologische vader hoefde te zijnDoet me denken aan een buurman van me. Was getrouwd met een Afrikaanse en die bleek na het huwelijk al 2 kinderen te hebben. Ze hebben zelden/nooit geneukt, maar hij weet 100% zeker dat de jongste zijn vlees en bloed is!
Toen ik dat tegen zijn vrouw zei, keek ze me echt aan van:
Dat jong was al geboren voor ze elkaar hadden leren kennen!![]()
![]()
Kaartjes voor een concert met Anna Lapwood gekocht
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Woord van 2025!quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Dat zou dan wel de kans op voorvochtbabies reduceren.![]()
![]()
FYI mocht je ooit met Etihad gaan vliegen Business Class... Neem de steak sandwich als snack. Die is zo fucking lekker. En gewoon wanneer je wil.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:08 schreef Fogel het volgende:
Kaartjes voor een concert met Anna Lapwood gekochtLach met een schone bips![]()
Ja de ballenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Er wordt er een seniel hier. Hij zegt dankjewel tegen z'n beeldschermquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er wordt er een seniel hier. Hij zegt dankjewel tegen z'n beeldscherm![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik stuurde hem net wat DM's over een rimpelige ouwe rotkop!quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: