SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
@Paul, hoezo sta je niet meer in de top 20???Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Nee ik ook niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken eerlijk gezegd
Echt niet fijn om met zo'n warmte daar te zijn. Programma vond ik ook niet leuk.Smile, it's free therapy.![]()
Paul heeft een fan 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat dan?quote:Don't follow me. I am lost too
Ben je er wel eens geweest?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Echt niet fijn om met zo'n warmte daar te zijn. Programma vond ik ook niet leuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze manquote:
Beter iets dan niets 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was ook leuk geweest.quote:
Doen we die de volgende keer.Don't follow me. I am lost too
Liever met vis / vlees op de bbqquote:![]()
maar jip daar zullen ze lekker schroeien
Smile, it's free therapy.![]()
@Aberkullie en @roos94 zeiden trouwens hier ook fanatiek te posten, maar ik zie ze nietRevolutions are the locomotives of history.
Ik zit in de trein met conducteur die lijkt op huisbaas BobUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hee, mijn abonnement is afgelopen..Don't follow me. I am lost too
Truequote:
Had je het al gelezen, ze hebben de man nu ook gevonden
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En dan hutje mutje staanquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Liever met vis / vlees op de bbq![]()
maar jip daar zullen ze lekker schroeienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie mijn vijanden weer...Don't follow me. I am lost too
En je bent fan van Paul gewordenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja daar ben ik best vaak geweest. Zou er nu niet meer snel heengaan.quote:Smile, it's free therapy.![]()
Een hagelslagje van Venz.quote:Don't follow me. I am lost too
helemaal niet. Nu heb je weer 180 dagen een pimp abboquote:
Revolutions are the locomotives of history.
Maar vervelend die reclamesquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
helemaal niet. Nu heb je weer 180 dagen een pimp abbo![]()
![]()
![]()
Dank uquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
helemaal niet. Nu heb je weer 180 dagen een pimp abbo
Waar heb ik dat aan te danken
goede TT en ben een beetje dronkenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dank u
Waar heb ik dat aan te dankenRevolutions are the locomotives of history.
Jij spuwt geen vuur, dan krijg je datquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dank u
Waar heb ik dat aan te dankenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Geeft niksquote:
SummerloveThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
O nee geenIk moet nog werken
Ja had het hier al gepost. Verschrikkelijkquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
True
Had je het al gelezen, ze hebben de man nu ook gevondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ewaquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:21 schreef Mikeytt het volgende:
@:aberkullie en @:roos94 zeiden trouwens hier ook fanatiek te posten, maar ik zie ze niet![]()
Is nog verder niks bekend denk ik?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had het hier al gepost. Verschrikkelijk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
ewa. roos94 in DTS maakt mijn dag goedquote:Revolutions are the locomotives of history.
![]()
beetje laat voor koffieRevolutions are the locomotives of history.
gisteren de lekkerste cocktail ooit bedacht... genieten hoorRevolutions are the locomotives of history.
Ik moet werken, en wakker blijven straksquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Voor de geïnteresseerden,
Ingrediënten:
- 2 shots tequila
- 1 shot whisky (bourbon)
- 1 shot gin
- 2 shots witte rum
- 2 shots triple sec
- 1 shot blue curacao
- 1 shot peach schnapps
- 1 blik watermeloen redbull
Bereiding:
- Doe je blue curacao en peach schnapps in een cocktail shaker met 1 normaal ijsklontje en shake tot het ijsklontje volledig is opgelost.
- Giet in een groot glas (minimaal ~500ml) gevuld met ijs. Zorg voor extra grote ijsblokjes, het liefst rond zodat ze minder snel smelten
- Doe de rest van je ingrediënten (behalve de redbull) in een shaker met genoeg ijs en shake 10 seconden.
- Giet dit in je glas en doe als laatste je redbull blik ondersteboven in je glas
Volgens mij ongeveer zoals een normale trashcan, maar dan met tequila i.p.v. wodka en de toevoeging van whisky
nachtdienst......quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet werken, en wakker blijven straks
en knock out?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Komt niet vaak voor, tis pas de 3e keer dat ik nachtdienst heb bij een klant.quote:
niet de 3e nachtdienst, 3e klant.
En ik ga max 2 keer per week en zolang het nodig isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Had net ook een goede cocktail op
Voor de geïnteresseerden:
-Neem een glas met heet water
-Doe een theezakje in
-Even wachten en genieten!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is echt briljantquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
-Doe een theezakje in
-Even wachten en genieten!
Ik ga dat zo ook proberen![]()
![]()
thee is ijskoud altijd lekkerderRevolutions are the locomotives of history.
Ik drink altijd thee met dit soort temperaturen.Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Het is weer voorbij die mooie vakantie... Wel lekker rustig zonder druk te zijn online
Lach met een schone bips![]()
degene die de ijsthee heeft bedacht, moet de nobelprijs voor de vrede krijgen.Revolutions are the locomotives of history.
Ik doe mee, maar dan met losse thee in een thee eiquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
-Doe een theezakje in
-Even wachten en genieten!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
oohhhhhh, dus gewoon 5 dagen weekend?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor, tis pas de 3e keer dat ik nachtdienst heb bij een klant.
niet de 3e nachtdienst, 3e klant.
En ik ga max 2 keer per week en zolang het nodig is
Ik ook. Niets lekkerder dan warme thee op een warme dag. Hoe raar dat ook klinktquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:42 schreef RedShoe het volgende:
Ik drink altijd thee met dit soort temperaturen.![]()
Koffie in de ochtend en in de middag theequote:Op donderdag 19 juni 2025 19:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. Niets lekkerder dan warme thee op een warme dag. Hoe raar dat ook klinkt
wat is weekend?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
oohhhhhh, dus gewoon 5 dagen weekend?
vrijdag? dan kom ik uit de nachtdienst, kleed me om en ga naar een andere klant. 's middags ook
zaterdag? dan werk ik wel 2 hele uren!
zondag? dan ben ik met mijn bedrijf aan het werkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Bezige bijquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
wat is weekend?
vrijdag? dan kom ik uit de nachtdienst, kleed me om en ga naar een andere klant. 's middags ook
zaterdag? dan werk ik wel 2 hele uren!
zondag? dan ben ik met mijn bedrijf aan het werk
zaterdag zou vrij zijn, maar ik vervang een collegaquote:
volgende week heb ik zondag vrijDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mijn opa was 40+ jaar gelee al met pensioen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:47 schreef marc0871 het volgende:
Mijn opa nam 40 jaar+ geleden al koude thee mee het land op.Lach met een schone bips![]()
ik ben er nog hoor maar heb even de afgelopen week niks meegelezenquote:Op maandag 16 juni 2025 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
@:kree is ook een tijdje zoek, maar niemand vraagt naar hem
Do what you love, love what you do!![]()
Hee kerel, hoeistie?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn opa was 40+ jaar gelee al met pensioen.How can I make this topic about me?![]()
Je moet ook een dag niks doen tussendoor...quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:49 schreef drakin het volgende:
[..]
zaterdag zou vrij zijn, maar ik vervang een collega
volgende week heb ik zondag vrijDon't follow me. I am lost too
Lekker man, net terug van weggeweest. Heerlijke vakantie gehad, af en toe buitje maar overwegend droog en dat in regenseizoen. Mag niet klagenquote:
Lach met een schone bips![]()
![]()
Die van mij ookquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn opa was 40+ jaar gelee al met pensioen.
Die dag bestaat nietquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je moet ook een dag niks doen tussendoor...
Er is altijd ietsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
O je bent weer thuis.... Nou heb je nog even een stukje extra vakantie, het wordt lekker warm komend weekendquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker man, net terug van weggeweest. Heerlijke vakantie gehad, af en toe buitje maar overwegend droog en dat in regenseizoen. Mag niet klagen
How can I make this topic about me?![]()
ik zit ff met onwijs probleem en nu niet keer voor mezelf enzo.
maargoed heb wel eens over die ene meid verteld enzo, maar zie haar hetzelfde ellende putje ingaan als ik had met geen werk meer. en niks meer bezig te houden en teveel drinken.
Het is haast een kopie en nu ken ik haar dus en wil voor behoeden.
Dus allerlei al gedaan en bel met dr en heeft ze wat hulp aangenomen al van waar ik toen bij was.
Eigenlijk denk ik, ik kan wel.
Het kost uren bellen wel dit, maar denk ook, toen miste ik iemand waarmee ik kon praten en oke omdat ik dr al lang ken, doe wel graag.
maar soms worden het lange gesprekken.Do what you love, love what you do!![]()
nog een uur studeren of nog een uur boeklezen
keuzes
Hobby's of iets?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Die dag bestaat niet
Er is altijd ietsDon't follow me. I am lost too
vraag net gesteldquote:quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:53 schreef drakin het volgende:
keuzesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Oké, en wat moeten wij hiermee?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:53 schreef kree het volgende:
ik zit ff met onwijs probleem en nu niet keer voor mezelf enzo.
maargoed heb wel eens over die ene meid verteld enzo, maar zie haar hetzelfde ellende putje ingaan als ik had met geen werk meer. en niks meer bezig te houden en teveel drinken.
Het is haast een kopie en nu ken ik haar dus en wil voor behoeden.
Dus allerlei al gedaan en bel met dr en heeft ze wat hulp aangenomen al van waar ik toen bij was.
Eigenlijk denk ik, ik kan wel.
Het kost uren bellen wel dit, maar denk ook, toen miste ik iemand waarmee ik kon praten en oke omdat ik dr al lang ken, doe wel graag.
maar soms worden het lange gesprekken.
Ik zie geen vraag ofzo. Wil je ongevraagd advies, of feedback?How can I make this topic about me?![]()
Half uur studeren en een half uur lezenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:53 schreef drakin het volgende:
keuzes"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik kan nooit slechts een half uur lezenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Half uur studeren en een half uur lezen
Ga het iig proberen
Heb haar lang niet meer gezienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niks denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oké, en wat moeten wij hiermee?
Ik zie geen vraag ofzo. Wil je ongevraagd advies, of feedback?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is ook vrij kort ja .quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan nooit slechts een half uur lezen
Ga het iig proberen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Toe maar..quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dan ga ik weer verder met mijn werkzaamheden."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: