SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat was snelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-06-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1238 / +34 / +6 / 2800 / 3361
2. loveislikeakiss / 838 / +41 / +14 / 2405 / 2882
3. RedShoe / 635 / +21 / +31 / 2346 / 2611
4. StevenHyde / 606 / +1 / +0 / 466 / 569
5. gebrokenglas / 549 / +19 / +9 / 2046 / 2387
6. mario390 / 492 / +45 / +8 / 1063 / 1405
7. greysbones / 260 / +14 / +0 / 1492 / 1624
8. devzero / 233 / +1 / +0 / 498 / 622
9. hemarookworst / 210 / +1 / +1 / 472 / 616
10. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
11. Fogel / 200 / +7 / +13 / 347 / 451
12. drakin / 177 / +8 / +25 / 712 / 799
13. maily / 176 / +23 / +0 / 865 / 996
14. Pinnenmutske / 172 / +4 / +0 / 377 / 492
15. ieniminimuis / 165 / +26 / +0 / 500 / 588
16. JellyBelly. / 161 / +35 / +0 / 390 / 490
17. Bally-b / 158 / +2 / +0 / 320 / 364
18. marc0871 / 134 / +9 / +0 / 393 / 487
19. Shii / 119 / +4 / +0 / 236 / 304
20. MizzezAmy / 103 / +1 / +2 / 580 / 664SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
helemaal mee eensquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik snap er geen hol vanquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ook zonder BBQ welquote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
O das, hier is het 25quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het net te warm, om buiten te zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat doe ik nauwelijks, ik bak wel vaak een eiquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb ook al jaren niet meer gebbqtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat doe ik nauwelijks, ik sous-vide wel vaak een banaan.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat doe ik nauwelijks, ik bak wel vaak een ei🐙![]()
![]()
Mijn bananen zijn opquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat doe ik nauwelijks, ik sous-vide wel vaak een banaan.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Lang leve de geestelijke gezondheidszorg in Nederland![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
vage werkmails
O jee tegenvallend gesprek?quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:55 schreef DJMO het volgende:
Lang leve de geestelijke gezondheidszorg in Nederland![]()
![]()
![]()
Understatement. Wil er even rustig over nadenken en zometeen bespreken met de huisarts voor ik er iets anders over kwijt wil.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Understatement. Wil er even rustig over nadenken en zometeen bespreken met de huisarts voor ik er iets anders over kwijt wil.
Ik ga maar eens buiten kijken, even genoeg werkgedoeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Buiten is mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hoe het nu is weet ik niet maar vanmorgen was het heerlijk buiten.quote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wel lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
VenzDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Frustie..Don't follow me. I am lost too
Ik heb een boze hond, want ik heb het bed verschoont.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ondankbaar schepselquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een boze hond, want ik heb het bed verschoont.
Don't follow me. I am lost too
Heeft hij meer dan een week zijn best kunnen doen om er een stinknest van te maken, gooi ik het in de wasquote:
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Kan ie weer opnieuwquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heeft hij meer dan een week zijn best kunnen doen om er een stinknest van te maken, gooi ik het in de was
=Venzquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
GGBolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul komt weer wat te kort
Hey Lovelyquote:
Hey Nottquote:
Had net ff boodschappen gedaan, niet te warm, niet te koud. Lekker zo zonnetje was ff weg dan is het te doen buitenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Daar reed ik laatst nog achter, een vrachtwagen van dat bedrijf.quote:
How can I make this topic about me?![]()
Bolk GG BOLKKKKKKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus onze Dot parkeert zich nu in de tuin, kopje koffie erbij, met een goed boek?quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had net ff boodschappen gedaan, niet te warm, niet te koud. Lekker zo zonnetje was ff weg dan is het te doen buitenHow can I make this topic about me?![]()
Nee hoor heb mij achter de laptop geparkeerd en ga eens lekker bolkuhquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus onze Dot parkeert zich nu in de tuin, kopje koffie erbij, met een goed boek?
Ga jij maar naar het terras of in je tuin aan het werkquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga jij nu maar in de tuin zitten.
Ga je notulen van de vorige vergadering maar eens uitwerken, dat is ook nog niet af.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor heb mij achter de laptop geparkeerd en ga eens lekker bolkuh
Heb je em ook teruggebolkt?quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar reed ik laatst nog achter, een vrachtwagen van dat bedrijf.![]()
Ja is goed. Ik ga aan het werk.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij maar naar het terras of in je tuin aan het werk
Meneer die was al verstuurd voor de bestuursleden thuis waren.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je notulen van de vorige vergadering maar eens uitwerken, dat is ook nog niet af.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja is goed. Ik ga aan het werk.
Volgens mij is iedereen die auto wel eens tegengekomen. @Rob was volgens mij de eerste die er mee kwamWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is idd wel te doen zo, wat wolkjes en wind hierquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had net ff boodschappen gedaan, niet te warm, niet te koud. Lekker zo zonnetje was ff weg dan is het te doen buiten![]()
Ja het is heerlijkquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is idd wel te doen zo, wat wolkjes en wind hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wilde ik ook doen maar ze hadden geen Mokka helaasquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Straks ff fietsen en een ijsje halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met Pistache?quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Straks ff fietsen en een ijsje halen
Die wil ik ook eens proberen maar hadden ze hier ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah dat is jammerquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde ik ook doen maar ze hadden geen Mokka helaas![]()
![]()
Flesje water uit de vriezerAlsof er een engeltje over je tong pist.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Lekker nu dat koude drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En bij de apotheek. Nog zes wachtenden voor me
Zo is je dag mooi gevuld
bbWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb die chocolade ook nooit gehad, die is kei duurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bevroren water dus? Volgens is dat ijs, maar ik heb het vast weer verkeerdquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:18 schreef Grotetijd het volgende:
Flesje water uit de vriezerAlsof er een engeltje over je tong pist.
![]()
![]()
Nee, Pistache ijs. Niet chocolade.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:24 schreef Dotteke het volgende:
heb die chocolade ook nooit gehad, die is kei duurHow can I make this topic about me?![]()
Ja weeet ik, maar ik zeg ik heb het nooit gehad, ook de chocolade nietquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, Pistache ijs. Niet chocolade.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
doe ik ook weleens op een echt hete dag als ik even naar buiten ga, dan heb je xtra koud waterquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bevroren water dus? Volgens is dat ijs, maar ik heb het vast weer verkeerd
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ben er eigenlijk wel klaar mee, ik wil dat het vrijdag isquote:
ALs je de medicijnen eenmaal hebt is het klaar dan kan je naar huisquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk wel klaar mee, ik wil dat het vrijdag isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pistache chocolade? Ik ga even Copilot vragen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja weeet ik, maar ik zeg ik heb het nooit gehad, ook de chocolade nietHow can I make this topic about me?![]()
Die is steenduurquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pistache chocolade? Ik ga even Copilot vragen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oh nee, het is niet waar. Dotteke heeft weer eens gelijk
Bestaat Pistache Chocolade?
Zeker weten! Pistache chocolade bestaat — en hoe! Het is een heerlijke combinatie van romige chocolade en de nootachtige, lichtzoete smaak van pistache. Je vindt het in allerlei vormen: van luxe bonbons en repen tot zelfgemaakte creaties zoals pistache chocoladebark of zelfs pistache-gevulde macarons.
Er is zelfs een wereldwijde hype gaande rond de zogeheten “Dubai-chocolade”: een reep gevuld met pistachecrème en krokante kadaïf, die viraal is gegaan op sociale media. Chocolatiers over de hele wereld, waaronder Lindt, hebben hun eigen versies uitgebracht.How can I make this topic about me?![]()
Krijg vier nieuwe recepten mee, en twee die ik nu gebruik kan ik schrappen. Moet dus ook m'n pillendoos voor op vakantie reorganiseren vanavondquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je de medicijnen eenmaal hebt is het klaar dan kan je naar huis
Jemig, heb je in ieder geval iets te doen voor vanavond. Neem je je medicjinen paspoort mee op vakantie, niet vergetenquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Krijg vier nieuwe recepten mee, en twee die ik nu gebruik kan ik schrappen. Moet dus ook m'n pillendoos voor op vakantie reorganiseren vanavondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik zal gelijk om een nieuwe uitdraai vragen, had er toevallig maandag al eentje opgevraagd, maar die is dus al weer gedateerdquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, heb je in ieder geval iets te doen voor vanavond. Neem je je medicjinen paspoort mee op vakantie, niet vergeten
Ja nu je er toch ben kan je dat gelijk doenquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik zal gelijk om een nieuwe uitdraai vragen, had er toevallig maandag al eentje opgevraagd, maar die is dus al weer gedateerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 19-06-2025 16:38:14 ]How can I make this topic about me?![]()
FishDon't follow me. I am lost too
AndDon't follow me. I am lost too
quote:
ChipsDon't follow me. I am lost too
Haring
Nee? Ik neem het vooral omdat het wel gezond is.quote:
En ik heb besloten dit keer geen pizza te nemen maar ik maak straks even lekkere macaroni![]()
Heerlijk, met dit weer.How can I make this topic about me?![]()
Met uitjes
Geen dank.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee? Ik neem het vooral omdat het wel gezond is.
En ik heb besloten dit keer geen pizza te nemen maar ik maak straks even lekkere macaroni![]()
Heerlijk, met dit weer.Goed van jou
Kibbeling, met flink wat saus.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Trek in een lekkerbekje of kibbeling nu
Hmm. Ik heb ook nog een pak Mac and cheese staan. Bewaar ik toch maar voor na de vakantie denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee? Ik neem het vooral omdat het wel gezond is.
Heerlijk, met dit weer.
Wat gaat Rob maken straks?quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb ook nog een pak Mac and cheese staan. Bewaar ik toch maar voor na de vakantie denk ikHow can I make this topic about me?![]()
volgende keer je sleutel niet meer vergetenquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oef thuis.
Gelukkig waren mijn ouders nu wel thuis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul van Dyk en Paul Oakenfold ben ik wel fan vanquote:
Uw ADH vitamine Worst
Nee mama. Ik heb nu een extra sleutel van de achterdeur.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
volgende keer je sleutel niet meer vergetenWerewolf![]()
Dat is eigenlijk nog wel zo lekker.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Heb thuis nog een lekkere frisse saladeHow can I make this topic about me?![]()
Ik heb makkelijk gedaan vandaag. Een desem stokbroodje, met paturain, sla, tomaat, kaas en radijsjesquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Heb thuis nog een lekkere frisse salade![]()
Echt had ik al jaren niet meer gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das goed mijn kind ( aai over je bolletje)quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee mama. Ik heb nu een extra sleutel van de achterdeur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is vakantie voor ons, dus we bestellen New York Pizza!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Heb een grote schaal met allerlei groente, met een dressing van sojasus, vissaus, knoflook, gember en limoenquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb makkelijk gedaan vandaag. Een desem stokbroodje, met paturain, sla, tomaat, kaas en radijsjes![]()
Echt had ik al jaren niet meer gehaden dan een pasta erbij en wat garnalen
Uw ADH vitamine Worst
Da's een flinke bak vol.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb een grote schaal met allerlei groente, met een dressing van sojasus, vissaus, knoflook, gember en limoenen dan een pasta erbij en wat garnalen
Klinkg gezond, eet smakelijk voor straksquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb een grote schaal met allerlei groente, met een dressing van sojasus, vissaus, knoflook, gember en limoenen dan een pasta erbij en wat garnalen
quote:Don't follow me. I am lost too
Wat een gedoe die NAVO-top, kantoor volgende week ook "op slot" , alleen voor enkeling die daar echt moet zijnUw ADH vitamine Worst
Het mag wat kosten 1000 man beveiliging voor Trump ik dacht 3 vliegtuigen of zo pfffquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een gedoe die NAVO-top, kantoor volgende week ook "op slot" , alleen voor enkeling die daar echt moet zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Maar jij zit in Rotterdam toch? Betreft de reikwijdte van de alle preventieve maatregelen zo'n groot gebied?quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een gedoe die NAVO-top, kantoor volgende week ook "op slot" , alleen voor enkeling die daar echt moet zijn
Die top vindt plaats in Den Haag.How can I make this topic about me?![]()
Je zou maar in de buurt wonen zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker mutkse. ik ook. Had geen zin in koken,quote:
Had alles in huis om soep te maken maar ineens geen zinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar kantoor is wel daarquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar jij zit in Rotterdam toch? Betreft de reikwijdte van de alle preventieve maatregelen zo'n groot gebied?
Die top vindt plaats in Den Haag.Uw ADH vitamine Worst
In Rotterdam zijn er trouwens wel militairen gestationeerd op terrein die niet van Defensie is vanwege de topUw ADH vitamine Worst
* gebrokenglas draait een blik groentesoep open, giet de inhoud in een pan, zet het gasfornuis aan en laat de soep langzaam al roerend warm worden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker mutkse. ik ook. Had geen zin in koken,
Had alles in huis om soep te maken maar ineens geen zinHow can I make this topic about me?![]()
Ja GG is een luie kokert en heeft het liefst kant en klare troep. Dot niet die maakt het vers en snijdt zelfs de groente er vers inquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas draait een blik groentesoep open, giet de inhoud in een pan, zet het gasfornuis aan en laat de soep langzaam al roerend warm worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey KW alles goed?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor primaquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Dot
Ja gaat wel goed hoor, daar ook?
Heb je gewerkt vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom wil ik ook wel een kopje van jouw groentesoep.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja GG is een luie kokert en heeft het liefst kant en klare troep. Dot niet die maakt het vers en snijdt zelfs de groente er vers in
Maar ik moet dus even wachten op een volgende keer.
Nope, voorlopig niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor prima
Heb je gewerkt vandaag?![]()
Als ik het op kon sturen deed ik hetquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook wel een kopje van jouw groentesoep.
Maar ik moet dus even wachten op een volgende keer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O hoe komt dat dan, gaat het toch niet goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nouja ik had vandaag nog voor 1 dagje kunnen gaan maar dat vond ik niet handig. Volgende week ben ik sowieso vrij. Ga weer even op stap.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoe komt dat dan, gaat het toch niet goed?![]()
Oke, het is en blijftj ouw keuze om wel of niet te gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja ik had vandaag nog voor 1 dagje kunnen gaan maar dat vond ik niet handig. Volgende week ben ik sowieso vrij. Ga weer even op stap.
Lekker dat je er tussen uit gaat, lekker genieten. Ik laatst al dat je ging helpen oppassen en Sp3c ook
Yesquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, het is en blijftj ouw keuze om wel of niet te gaan.
Lekker dat je er tussen uit gaat, lekker genieten. Ik laatst al dat je ging helpen oppassen en Sp3c ook![]()
GezelligWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier binnen valt het tot nu toe wel mee.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Houd je het nog een beetje vol die bloedhitte?
Lekker smorgens vroeg alles opgooien. De nachten zijn nog fris dat scheeltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe 's nachts altijd het raam open en ga daar onder liggen. Heerlijk dat briesje.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier binnen valt het tot nu toe wel mee.
Lekker smorgens vroeg alles opgooien. De nachten zijn nog fris dat scheelt![]()
Ik heb boven alle ramen wagenwijd open en beneden op de kiepstandquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik doe 's nachts altijd het raam open en ga daar onder liggen. Heerlijk dat briesje.
Lig alleen onder een laken en dat was het. Heb de ventilator nog niet aangehad boven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijne avond Wouter
Ja zo doe ik dat ook altijd.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb boven alle ramen wagenwijd open en beneden op de kiepstand
Lig alleen onder een laken en dat was het. Heb de ventilator nog niet aangehad boven.
Tot later![]()
![]()
Tot laters
![]()
Ja dat klopt als een bus vrachtauto.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:11 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij is iedereen die auto wel eens tegengekomen. @:Rob was volgens mij de eerste die er mee kwam
eerst een onbewerkte en daarna een bewerkte![]()
![]()
Hey Robquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:31 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja dat klopt als een bus vrachtauto.
eerst een onbewerkte en daarna een bewerkte
[ afbeelding ]
Lekker op vakantie bijnaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rob!Don't follow me. I am lost too
En bedankt he.quote:
Door jou zit ik nu gerookte zalm te snaaien in de trein
![]()
![]()
Hopenlijk overleven die andere twee het tot morgen, voor onderwegquote:
Welke 2?quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hopenlijk overleven die andere twee het tot morgen, voor onderwegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
Zie foto's hierboven. Had drie verpakkingen gerookte zal gescoord door ij de Aldi, eentje is er in de trein naar zaandam al gesneuveldquote:
O die had ik gemistquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zie foto's hierboven. Had drie verpakkingen gerookte zal gescoord door ij de Aldi, eentje is er in de trein naar zaandam al gesneuveld
Lekker even genieten van elkaar en de rustquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop het ook voor jullieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
UPDATE Het lichaam van de vermiste Paul (83), naar wie meer dan een week werd gezocht, is gevonden. Eerder op de dag werd zijn vrouw Gerda én hun auto al aangetroffen. De familie van het echtpaar spreekt van een ‘noodlottige samenloop van omstandigheden’. Een misdrijf is uitgesloten, meldt een woordvoerder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Er is ook een luie manier van groentesoep maken die veel lekkerder is dan kant en klaar. Zakje soepgroente en dan wat bouillon en evt balletjesquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja GG is een luie kokert en heeft het liefst kant en klare troep. Dot niet die maakt het vers en snijdt zelfs de groente er vers inUw ADH vitamine Worst
Prima shortcut. Veel mensen hebben niet de hele dag tijd om soep te maken van schenkel of ossenstaart.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er is ook een luie manier van groentesoep maken die veel lekkerder is dan kant en klaar. Zakje soepgroente en dan wat bouillon en evt balletjes![]()
Nog mooi gedaan zoquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er is ook een luie manier van groentesoep maken die veel lekkerder is dan kant en klaar. Zakje soepgroente en dan wat bouillon en evt balletjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kip is lekker, of van die spiesjes.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wat ga je op de BBQ gooien?![]()
Hamburgers mogen niet ontbreken.
En dan stokbrood erbij, met saus.How can I make this topic about me?![]()
ATTENTIE: KLB / op komijnzaadjes kauwen als snack
Mikeytt heeft een nieuw topic gemaakt. Dank voor het doorgeven!Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Dat kan. Ik geef de voorkeur aan koffie. Maar dat is persoonlijk.quote:
Zalm, burgers, spiezen, worstjesquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wat ga je op de BBQ gooien?Same shit, different day
SC hopper present![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)-niet-meer-in-rijdenquote:
artikel niet gelezen, maar is een verschrikkelijk merk, dus er zou sowieso niemand in moeten rijden.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Van jou snap ik datquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan. Ik geef de voorkeur aan koffie. Maar dat is persoonlijk.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
HartmanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
![]()
volDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Genietenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
Oei wordt warm dit weekend in limboland![]()
33/34 graden
In het zwembad in de tuinquote:![]()
![]()
Pinkpop is dit weekend. Moet er niet aan denken in die hitte
Smile, it's free therapy.![]()
Lekker schroeien.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
33/34 graden
![]()
Ik las het. Lekker met die hittequote:Op donderdag 19 juni 2025 19:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In het zwembad in de tuin![]()
![]()
Pinkpop is dit weekend. Moet er niet aan denken in die hitte
Moet er niet aan denken eerlijk gezegdquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
33/34 graden
Bolk vanaf DombåsI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
Ben jij dat?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:16 schreef mario390 het volgende:
de oude houd van jonge meisjes kontjes
[ afbeelding ]I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: