abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217988309
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:14 schreef oblo het volgende:

[..]
Dit gaat niet om Etto of om mij, maar om je leugens.
Ik lieg niet. Waarom zou ik. Ik heb soms impopulaire standpunten dat klopt. Maar liegen, nah niet nodig.
Je valt erover dat ik zeg dat Iran is omring door vijanden? Jij denkt dat ze op bevriende voet staan met Syrië waar ze Assad steunden dus nu op de outs zijn met die ex Al Qaida dude. Of met Irak? Dat ze vriendjes zijn met Turkije ook al claimen ze vandaag of gisteren nog ook in Turkije militaire basis aan te vallen als Amerika mee gaat doen?
Hoeveel landen moeten volgens jou vijandig zijn aan een grens voordat ik mag zeggen dat je omringd bent door vijanden.
Dan heb ik in jouw ogen zeker ook gelogen dat Israel omringd is door vijanden, ze hebben immers ook een grens met Egypte
pi_217988311
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand of Starlink nu beschikbaar is in Iran? Ik ken iemand uit Iran die geen contact met familie kan krijgen omdat er geen internet is. Een aantal dagen geleden meende ik te hebben gelezen dat Musk Starlink beschikbaar heeft gesteld voor iedereen in Iran. Is dat nog steeds zo?
Hoe iemand in Iran kan connecten. Ik weet niet zeker of het werkt en voor hoeveel mensen het werkt

twitter
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 juni 2025 @ 21:22:20 #203
284411 crew  heywoodu
pi_217988314
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:16 schreef bedachtzaam het volgende:
Steve heeft dus ook zijn vraagtekens bij "two weeks"
Zal ook gewoon in overleg met Israël zijn lijkt me, gewoon weer een samen gepland ding, net zoals met die zogenaamde onderhandelingen met Iran.
  donderdag 19 juni 2025 @ 21:22:22 #204
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_217988316
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:13 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Dat opgeheven vingertje ook. Met een hoofddoek op had dit zo een woordvoerder van het ayatollah-regime kunnen zijn.
Ik ben zeker niet voor dat mens maar dit soort tweets zijn gewoon pesterijen.
Beetje iemands uiterlijk voor gek zetten door frames uit een filmpje af te gaan op de meest onaantrekkelijke frames te vinden.
Val iemand aan op de inhoud, niet op het uiterlijk.
pi_217988326
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]

"Timmermans waarschuwt Israël om Iraanse raketten niet meer uit de lucht te schieten, anders volgen er gepaste zware maatregelen"
Dat kan hij niet meer ;-)
pi_217988333
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]

"Timmermans waarschuwt Israël om Iraanse raketten niet meer uit de lucht te schieten, anders volgen er gepaste zware maatregelen"
Heb je hier een bron van?
pi_217988346
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:24 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, dit zegt hij zelf maar dan in mijn cynische woorden.
pi_217988351
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:24 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Je wordt gewooshed.
pi_217988357
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:09 schreef oblo het volgende:

[..]
Pakistan, Iraq, Turkmenistan en Armenië zijn vriendjes met Iran.
Afghanistan, Azerbaijan en Turkije zijn geen vriendjes, maar niet extreem vijandig.

Was dat nou zo moeilijk?
Irak is absoluut geen vrienden met Iran. Irak is overspoeld door milities van Iran die continu macht proberen te grijpen rofl

Pakistan loopt Turkije achterna dus niet echt vrienden met Iran

Turkmenistan en Armenie zijn irrelevant.

De rest van je comment is ook onzin, je snapt duidelijk niet wat er in de regio speelt.
  donderdag 19 juni 2025 @ 21:26:54 #210
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217988358
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik probeer elke gelegenheid aan te grijpen om links Nederland aan te vallen in dit conflict.
Dit zeg jij in mijn cynische woorden.
pi_217988361
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Oh, ok, dan heeft hij vast iets heel anders gezegd.
pi_217988370
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:22 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Ik ben zeker niet voor dat mens maar dit soort tweets zijn gewoon pesterijen.
Beetje iemands uiterlijk voor gek zetten door frames uit een filmpje af te gaan op de meest onaantrekkelijke frames te vinden.
Val iemand aan op de inhoud, niet op het uiterlijk.
Ik zie het als satire: een schertsfiguur belachelijk maken vanwege een schertsvertoning.
pi_217988381
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:27 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Oh, ok, dan heeft hij vast iets heel anders gezegd.
Wat jij maar wenst te lezen.
pi_217988407
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Uhuh https://www.timesofisrael(...)ions-with-us-report/
[..]
Times of Israel zal hier vast over liegen. Israel wil niet onderhandelen. Niet gek natuurlijk ze zijn deze oorlog op eigen initatief begonnen.

Israel heeft al wat het wil
[..]
https://www.euronews.com/(...)ssociation-agreement

Beloning voor een agressie-oorlog wat wordt de EU toch door incapabelen geleid. Ach waarom Israel aan verdragen houden als we ook de andere kant op kunnen kijken.
Incapabel? Ik lees al even mee en je bent flink selectief en biased, bijvoorbeeld september 2024 waar iran raketten schiet op israel. https://www.vrt.be/vrtnws(...)anckx-inge-vrancken/

Dus kom nou niet met het fabeltje dat israel deze oorlog is begonnen, iran is de afgelopen jaren al even kansloos bezig met meerdere raketlanceringen en aanvallen.

En dan nog even een volgend stukje hypocrisie van jouw (en anderen) kant, Iran bestaat letterlijk om israel te vernietigen, sterker nog, in 2021 is het nog in het parlement besproken om israel voor 2042 te vernietigen met behulp van allerlei wetten en regels: https://www.cidi.nl/iraan(...)vernietiging-israel/

Ik zal niet alles wat israel doet goedkeuren, maar israel de agressor noemen slaat nergens op, Iran is net zo goed agressor (nog meer zelfs). Of dit iets oplost wat israel doet moet de tijd uitwijzen, maar wees op zijn eerlijk… Waarover moet israel onderhandelen? Het is niet alsof de ayatollahs hun droom van een vernietiging van israel ineens opdoeken.
pi_217988413
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Hoe iemand in Iran kan connecten. Ik weet niet zeker of het werkt en voor hoeveel mensen het werkt

[ x ]
Dank je, ik heb het gedeeld voor de zekerheid. Al weet ik niet hoe mijn kennis dit dan weer bij familie terecht zou moeten laten komen...
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 19 juni 2025 @ 21:32:47 #216
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217988426
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dank je, ik heb het gedeeld voor de zekerheid. Al weet ik niet hoe mijn kennis dit dan weer bij familie terecht zou moeten laten komen...
Als het goed is gaat dit in de komende tijd als een lopend vuurtje rond. Iedereen die connected is kan anderen aanhaken. Zwaan kleef aan! ^O^
pi_217988447
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:35 schreef Bredemug het volgende:
Ben wel blij dat steeds meer mensen inzicht krijgen in dat het ultieme kwaad Israël is en dat het sluier van de monster steeds verder weg glipt, als ze zo doorgaan plegen ze echt zelfmoord.
Complete nonsens en je zit een rare informatiebubbel. Zie mijn bericht hierboven… Verder moet je het zelf weten voor wie je bent vanuit jouw eigen ideologie, maar het monster is sowieso Iran (lees: ayatollahs). Dat niet iedereen daar slecht is, dat is logisch. Ook niet iedere Israëliër is slecht (alhoewel jij van wel beweert ). Het ware kwaad schuilt in de wijze waarop de ayatollahs de islam gebruiken om vrouwen te onderdrukken en israel te willen vernietigen (zie wederom bron hierboven).

Maar jij vindt het niet ‘monsterlijk’ dat het parlement bewust israel wil vernietigen?
  donderdag 19 juni 2025 @ 21:37:39 #218
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_217988498
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:37 schreef AchJa het volgende:
Godsamme, die Timmermans heeft ze ook echt niet op een rijtje he?

[ x ]
Ik mag die man niet op een of andere vreemde manier.
Vakman pur sang
pi_217988517
Het is en blijft totaal debiel en zwakbegaafd dat er mensen zijn die vinden dat Iran een atoombom mag hebben om zich te verdedigen tegen de agressie van Israël, een land waar door de theocratische dictators vijfmaal daags een heilige oproep klinkt om Israël en vervolgens alle ongelovigen op de planeet te vernietigen.

Sterker nog, die mensen vinden het verkeerd dat Israël zich weet te verdedigen, "dat is oneerlijk hoor."

En dan kun je wel daabs vanuit je onderbuik stellen, JA IsrAeL vaLt IraN toCh aAn, laten we zeggen dat je het buurjongetje van vier jaar oud met het Syndroom van Down ook niet graag met een handgranaat ziet spelen.
  donderdag 19 juni 2025 @ 21:41:35 #221
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_217988522
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

[ x ]
Het uitsturen van SMS zal ongetwijfeld werken, maar hoe moet dit werken als iemand een SMS wil ontvangen op een Iraans nummer? :? Dat telefoonnummer staat bij de Iraanse provider geregistreerd en kan bij een onderbreking niet gerouteerd worden.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_217988527
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Het is en blijft totaal debiel en zwakbegaafd dat er mensen zijn die vinden dat Iran een atoombom mag hebben om zich te verdedigen tegen de agressie van Israël, een land waar door de theocratische dictators vijfmaal daags een heilige oproep klinkt om Israël en vervolgens alle ongelovigen op de planeet te vernietigen.

Sterker nog, die mensen vinden het verkeerd dat Israël zich weet te verdedigen, "dat is oneerlijk hoor."

En dan kun je wel daabs vanuit je onderbuik stellen, JA IsrAeL vaLt IraN toCh aAn, laten we zeggen dat je het buurjongetje van vier jaar oud met het Syndroom van Down ook niet graag met een handgranaat ziet spelen.
Wie roept dat dan?
pi_217988529
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:41 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wie roept dat dan?
Je moeder.
pi_217988538
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Je moeder.
Goed argument :')
pi_217988541
quote:
5s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:41 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Het uitsturen van SMS zal ongetwijfeld werken, maar hoe moet dit werken als iemand een SMS wil ontvangen op een Iraans nummer? :? Dat telefoonnummer staat bij de Iraanse provider geregistreerd en kan bij een onderbreking niet gerouteerd worden.
Komt rechtstreeks bij de IRG uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')