Ik lieg niet. Waarom zou ik. Ik heb soms impopulaire standpunten dat klopt. Maar liegen, nah niet nodig.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:14 schreef oblo het volgende:
[..]
Dit gaat niet om Etto of om mij, maar om je leugens.
Hoe iemand in Iran kan connecten. Ik weet niet zeker of het werkt en voor hoeveel mensen het werktquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand of Starlink nu beschikbaar is in Iran? Ik ken iemand uit Iran die geen contact met familie kan krijgen omdat er geen internet is. Een aantal dagen geleden meende ik te hebben gelezen dat Musk Starlink beschikbaar heeft gesteld voor iedereen in Iran. Is dat nog steeds zo?
Zal ook gewoon in overleg met Israël zijn lijkt me, gewoon weer een samen gepland ding, net zoals met die zogenaamde onderhandelingen met Iran.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:16 schreef bedachtzaam het volgende:
Steve heeft dus ook zijn vraagtekens bij "two weeks"
Ik ben zeker niet voor dat mens maar dit soort tweets zijn gewoon pesterijen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:13 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dat opgeheven vingertje ook. Met een hoofddoek op had dit zo een woordvoerder van het ayatollah-regime kunnen zijn.
Dat kan hij niet meer ;-)quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
"Timmermans waarschuwt Israël om Iraanse raketten niet meer uit de lucht te schieten, anders volgen er gepaste zware maatregelen"
Heb je hier een bron van?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
"Timmermans waarschuwt Israël om Iraanse raketten niet meer uit de lucht te schieten, anders volgen er gepaste zware maatregelen"
Irak is absoluut geen vrienden met Iran. Irak is overspoeld door milities van Iran die continu macht proberen te grijpen roflquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:09 schreef oblo het volgende:
[..]
Pakistan, Iraq, Turkmenistan en Armenië zijn vriendjes met Iran.
Afghanistan, Azerbaijan en Turkije zijn geen vriendjes, maar niet extreem vijandig.
Was dat nou zo moeilijk?
Dit zeg jij in mijn cynische woorden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, dit zegt hij zelf maar dan in mijn cynische woorden.
Ik probeer elke gelegenheid aan te grijpen om links Nederland aan te vallen in dit conflict.
Oh, ok, dan heeft hij vast iets heel anders gezegd.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, dit zegt hij zelf maar dan in mijn cynische woorden.
Ik zie het als satire: een schertsfiguur belachelijk maken vanwege een schertsvertoning.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:22 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet voor dat mens maar dit soort tweets zijn gewoon pesterijen.
Beetje iemands uiterlijk voor gek zetten door frames uit een filmpje af te gaan op de meest onaantrekkelijke frames te vinden.
Val iemand aan op de inhoud, niet op het uiterlijk.
Wat jij maar wenst te lezen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Oh, ok, dan heeft hij vast iets heel anders gezegd.
Incapabel? Ik lees al even mee en je bent flink selectief en biased, bijvoorbeeld september 2024 waar iran raketten schiet op israel. https://www.vrt.be/vrtnws(...)anckx-inge-vrancken/quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Uhuh https://www.timesofisrael(...)ions-with-us-report/
[..]
Times of Israel zal hier vast over liegen. Israel wil niet onderhandelen. Niet gek natuurlijk ze zijn deze oorlog op eigen initatief begonnen.
Israel heeft al wat het wil
[..]
https://www.euronews.com/(...)ssociation-agreement
Beloning voor een agressie-oorlog wat wordt de EU toch door incapabelen geleid. Ach waarom Israel aan verdragen houden als we ook de andere kant op kunnen kijken.
Dank je, ik heb het gedeeld voor de zekerheid. Al weet ik niet hoe mijn kennis dit dan weer bij familie terecht zou moeten laten komen...quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe iemand in Iran kan connecten. Ik weet niet zeker of het werkt en voor hoeveel mensen het werkt
[ x ]
Als het goed is gaat dit in de komende tijd als een lopend vuurtje rond. Iedereen die connected is kan anderen aanhaken. Zwaan kleef aan!quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dank je, ik heb het gedeeld voor de zekerheid. Al weet ik niet hoe mijn kennis dit dan weer bij familie terecht zou moeten laten komen...
Complete nonsens en je zit een rare informatiebubbel. Zie mijn bericht hierboven… Verder moet je het zelf weten voor wie je bent vanuit jouw eigen ideologie, maar het monster is sowieso Iran (lees: ayatollahs). Dat niet iedereen daar slecht is, dat is logisch. Ook niet iedere Israëliër is slecht (alhoewel jij van wel beweert ). Het ware kwaad schuilt in de wijze waarop de ayatollahs de islam gebruiken om vrouwen te onderdrukken en israel te willen vernietigen (zie wederom bron hierboven).quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:35 schreef Bredemug het volgende:
Ben wel blij dat steeds meer mensen inzicht krijgen in dat het ultieme kwaad Israël is en dat het sluier van de monster steeds verder weg glipt, als ze zo doorgaan plegen ze echt zelfmoord.
Ik mag die man niet op een of andere vreemde manier.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:37 schreef AchJa het volgende:
Godsamme, die Timmermans heeft ze ook echt niet op een rijtje he?
[ x ]
Het uitsturen van SMS zal ongetwijfeld werken, maar hoe moet dit werken als iemand een SMS wil ontvangen op een Iraans nummer?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe iemand in Iran kan connecten. Ik weet niet zeker of het werkt en voor hoeveel mensen het werkt
[ x ]
Wie roept dat dan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Het is en blijft totaal debiel en zwakbegaafd dat er mensen zijn die vinden dat Iran een atoombom mag hebben om zich te verdedigen tegen de agressie van Israël, een land waar door de theocratische dictators vijfmaal daags een heilige oproep klinkt om Israël en vervolgens alle ongelovigen op de planeet te vernietigen.
Sterker nog, die mensen vinden het verkeerd dat Israël zich weet te verdedigen, "dat is oneerlijk hoor."
En dan kun je wel daabs vanuit je onderbuik stellen, JA IsrAeL vaLt IraN toCh aAn, laten we zeggen dat je het buurjongetje van vier jaar oud met het Syndroom van Down ook niet graag met een handgranaat ziet spelen.
Komt rechtstreeks bij de IRG uit.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het uitsturen van SMS zal ongetwijfeld werken, maar hoe moet dit werken als iemand een SMS wil ontvangen op een Iraans nummer?Dat telefoonnummer staat bij de Iraanse provider geregistreerd en kan bij een onderbreking niet gerouteerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |