abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217987933
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Iran is net zo goed omsingeld door landen die ze best graag een maatje kleiner zien.
Hoe krijg je deze leugen uit je toetsenbord? Je kan letterlijk in een paar seconden google maps zien en zien dat het meerendeel van de landen die aan Iran grenzen vriendschappelijk of neutraal zijn. _O-
pi_217987936
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:48 schreef Perox het volgende:

[..]
Het is geen game he? Daar gaan mensen dood in die biem.
Ach, kan gebeuren in die regio. Beetje karma her en der
pi_217987939
Stuitend dat users zonder schaamte keer op keer liegen.
pi_217987951
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:49 schreef oblo het volgende:

[..]
Hoe krijg je deze leugen uit je toetsenbord? Je kan letterlijk in een paar seconden google maps zien en zien dat het meerendeel van de landen die aan Iran grenzen vriendschappelijk of neutraal zijn. _O-
Eh nee?

Enige vriend van Iran in de regio is Armenië volgens mij, Misschien Qatar een beetje?
  donderdag 19 juni 2025 @ 20:51:03 #155
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217987953
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:49 schreef oblo het volgende:
Stuitend dat users zonder schaamte keer op keer liegen.
Belezenheid en kennis van zaken is niet aan die sekte besteed.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217987971
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik vind het ridicuul om te stellen dat Israël de agressor is als om Iran gaat. Iran is net het land dat al decennia lang Hezbollah en Hamas financieert en van wapens voorziet. Iran valt al jaren Israël aan alleen doet ze dat voornamelijk door anderen in te zetten die wel wilen te vechten

Dat wordt altijd genegeerd door de media. En dan is het gek als veel mensen MSM niet objectief vinden. Van mij mag in dit land, of beter nog: in Europa, de pleuris uitbreken en alle links progressieve ratten uitroken en naar de woestijn trappen, kunnen ze bij hun geliefde islamieten gaan wonen
pi_217987976
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:50 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Eh nee?

Enige vriend van Iran in de regio is Armenië volgens mij, Misschien Qatar een beetje?
“Volgens mij” je weet het dus niet. Kijk eens welke landen aan Iran grenzen.
pi_217987996
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Precies. Toen ik het bericht las dacht ik hetzelfde..over 2 weken is Israël wel klaar. Maar o wat is Trump toch stoer op Twitter.. iedere dag een hele stoere tweet. Wat een bikkel, die oranje debiel.

De geschiedenis zal leren of het de juiste beslissing is geweest.
Viel wel te verwachten na de order uit het Kremlin.
pi_217988011
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:43 schreef Bredemug het volgende:

[..]
Islam is een religie, Israël is een land, het verschil is dat niet elke islamist slecht is, net zoals dat niet elke jood slecht is. Maar Israël als land is een ongeneselijke ziekte voor de mensheid
Jeetje, en dan ben ik de persoon hier met Duits bloed.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 19 juni 2025 @ 20:55:33 #160
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217988016
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:49 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ach, kan gebeuren in die regio. Beetje karma her en der
Ja maar dat "net goed!" idee, daar sta ik dus niet achter. Ik ben enorm tegen het handelen van Israel in Gaza. Maar in het conflict met Iran sta ik aan hun kant, Iran is hier de destabiliserende factor in de regio, en kernwapens zijn geen grapje. Jammer dat men blijkbaar "een lekker potje karma" zo leuk vindt. Ik kan er niet mee lachen. Voor mij hoeven er geen Israelische burgers dood als een soort verknipt potje karma voor het leed van de Palestijnen.
pi_217988017
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:52 schreef oblo het volgende:

[..]
“Volgens mij” je weet het dus niet. Kijk eens welke landen aan Iran grenzen.
Turkije:
Turkije en Iran hebben net een proxy oorlog uitgevochten en Turkije heeft daar gewonnen
Azerbaijan:
Conflict rondom "Zuid-Azerbaijan"
Armenië:
Pijpen Iran want druk uit Rusland en momenteel 1 van de weinig bondgenoten voor Armenië.
Pakistan:
Twijfelachtig, sunni vs shia
Aghanistan:
Ook twijfelachtig, salafi vs shia. Opportunistische samenwerking max
Turkmenistan:
lol
pi_217988020
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jammer, hij gaat waarschijnlijk ook niks toegeven.
pi_217988030
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Dat wordt altijd genegeerd door de media. En dan is het gek als veel mensen MSM niet objectief vinden. Van mij mag in dit land, of beter nog: in Europa, de pleuris uitbreken en alle links progressieve ratten uitroken en naar de woestijn trappen, kunnen ze bij hun geliefde islamieten gaan wonen
Je wist nog niet dat ik links progressief ben?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 juni 2025 @ 20:58:47 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217988061
quote:

[..]
Jezus wat een partij bullshit. Escalatie is oliedom dus steun je de escalerende partij. Iran heeft geen vrij spel door die motie. Iran heeft ook nog een hele rits sancties. Iran heeft ook lang niet de militaire capaciteiten van Israel. Iran is net zo goed omsingeld door landen die ze best graag een maatje kleiner zien.
Rechts Nederland geeft Israel juist vrij spel. Waar hebben ze het afgelopen jaar aangevallen? Libanon, Syrie, Iran misschien vergeet ik nog wat. Vind je het gek dat ze in die landen nogal wat terreurbewegingen hebben tegen Israel. Wat dat betreft dwingt Israel zichzelf een Iron dome te hebben, ze hadden ook al lang voor een twee-statenoplossing kunnen zorgen. Juist vriendjes maken met de buren, in plaats van bij letterlijk elk buurland aansturen op regime change eventueel door hun proxy het Amerikaanse leger.
Als we het over vernietiging van een gebied hebben is Gaza wel een aardig voorbeeld. Israel hoeft echt weinig te vrezen dat Iran ze in een soort Gaza kan veranderen als je denkt van wel snap je de machtsverhoudingen totaal niet.
Hiermee zeg je feitelijk dat heel mijn opsomming van alles wat Iran heeft gedaan niet waar is. Bijzondere uitspraak.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_217988070
quote:
Israel hoeft echt weinig te vrezen dat Iran ze in een soort Gaza kan veranderen als je denkt van wel snap je de machtsverhoudingen totaal niet.
Iran verklaart letterlijk Israel van de kaart te willen vegen. Dat ze niet dezelfde capaciteiten als Israel hebben doet niets af aan de intenties.
pi_217988073
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dis is toch ooit fout gegaan in de 10e eeuw ergens, ik ben zijn naam kwijt maar er was een machtige Islamitische wetenschapper/wijsgeer destijds en die had zichzelf ten doel gesteld om God met wetenschap te verklaren, echter faalde hij daarin en wist het niet te bewijzen, sindsdien is wetenschappelijk onderzoek de facto in het verdomhoekje beland in de moslimwereld, "besteed je aandacht en intellect liever aan je toewijding aan God" vandaar de enorme achterstand op zoveel gebieden.
Jij weet zijn naam wel?
pi_217988079
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:59 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Iran verklaart letterlijk Israel van de kaart te willen vegen. Dat ze niet dezelfde capaciteiten als Israel hebben doet niets af aan de intenties.
Israel roept al tientallen jaren dat Iran aangevallen moet worden omdat ze kernwapens zouden hebben
pi_217988081
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217988087
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:59 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dis is toch ooit fout gegaan in de 10e eeuw ergens, ik ben zijn naam kwijt maar er was een machtige Islamitische wetenschapper/wijsgeer destijds en die had zichzelf ten doel gesteld om God met wetenschap te verklaren, echter faalde hij daarin en wist het niet te bewijzen, sindsdien is wetenschappelijk onderzoek de facto in het verdomhoekje beland in de moslimwereld, "besteed je aandacht en intellect liever aan je toewijding aan God" vandaar de enorme achterstand op zoveel gebieden.
Jij weet zijn naam wel?
Al-Ghazali was het, de onbedoelde doorn in de lende van de mensheid.
  donderdag 19 juni 2025 @ 21:01:28 #170
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217988090
Ander onderwerp: Die twee weken doet mijn aluminium hoedje wel weer richting het "Krasnov 47" scenario gaan.
Waarom wachten Donald?
pi_217988111
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:01 schreef Perox het volgende:
Ander onderwerp: Die twee weken doet mijn aluminium hoedje wel weer richting het "Krasnov 47" scenario gaan.
Waarom wachten Donald?
Er zijn teveel Amerikaanse bases in de regio. Die hebben allemaal geen iron dome achtig systeem. Als Iran daar 50 ballistic missiles op gooit gaan ze daar minimaal 25 van koppen. Teveel risico wat Donny niet aan de Amerikaanse bevolking kan uitleggen.

Dat is 100% het enige waar ze over twijfelen
pi_217988130
quote:
Waarom wachten Donald?
Die "two weeks" is zijn MO.
Van paar weken geleden een overzichtje
https://www.cnn.com/2025/(...)ks-trump-ukraine-war
pi_217988137
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Men heeft nooit willen onderhandelen met Israël, men wil Israël vernietigen.

Uhuh https://www.timesofisrael(...)ions-with-us-report/
quote:
Iran open to ceasefire negotiations
Times of Israel zal hier vast over liegen. Israel wil niet onderhandelen. Niet gek natuurlijk ze zijn deze oorlog op eigen initatief begonnen.

Israel heeft al wat het wil
quote:
Exclusive: Iran conflict to derail EU review of Israeli association agreement

“The strikes on Iran should be additional pressure on Israel to suspend the association agreement,” Martin Konecny, who heads the European Middle East Project, told Euronews.

“But now it could create the opposite, it will literally be reduced and it brings the attention away from Gaza,” he said.
https://www.euronews.com/(...)ssociation-agreement

Beloning voor een agressie-oorlog wat wordt de EU toch door incapabelen geleid. Ach waarom Israel aan verdragen houden als we ook de andere kant op kunnen kijken.
pi_217988138
quote:

Waarom wachten Donald?
Teveel interne weerstand en het is niet goed voor zijn imago van 'vredespresident'
pi_217988142
Weet iemand of Starlink nu beschikbaar is in Iran? Ik ken iemand uit Iran die geen contact met familie kan krijgen omdat er geen internet is. Een aantal dagen geleden meende ik te hebben gelezen dat Musk Starlink beschikbaar heeft gesteld voor iedereen in Iran. Is dat nog steeds zo?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_217988151
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:47 schreef Perox het volgende:
Wees blij voor elke raket die Iron Dome tegenhoudt zeg! Elk land zou een Iron Dome moeten hebben. Nee, een Titanium Dome. Kan gewoon niks doorheen. Aanvallen is zinloos. Einde oorlogen. Even als gedachtenexperiment.
En laten we Groenland dan maar inrichten tot een dronewars battlefield, kunnen landen lekker daar hun robots en AI systemen tegen elkaar laten strijden :Y
pi_217988158
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Iran open to ceasefire negotiations
lol nu ze aan het verliezen zijn willen ze ineens onderhandelen.
pi_217988164
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand of Starlink nu beschikbaar is in Iran? Ik ken iemand uit Iran die geen contact met familie kan krijgen omdat er geen internet is. Een aantal dagen geleden meende ik te hebben gelezen dat Musk Starlink beschikbaar heeft gesteld voor iedereen in Iran. Is dat nog steeds zo?
Dat werd gisteren ook nog gemeld maar kunnen burgers daar ook gebruik van maken?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_217988170
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Je wist nog niet dat ik links progressief ben?
Er gaat mij iets dagen. De post waar ik op reageerde getuigt in ieder geval van iets dat op verstand lijkt. Het is geen typische post van een links progressieve natte scheet
pi_217988174
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:06 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Dat werd gisteren ook nog gemeld maar kunnen burgers daar ook gebruik van maken?
Ik weet niet precies hoe dat werkt, of je bijv. een abonnement nodig hebt en hoe snel je er een af kunt sluiten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')