Ik ga klagen,quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Zondag op Mugello geweest. Altijd leuk om mee te maken. We hadden veldkaarten, wat je natuurlijk nooit moet doen wil je echt iets kunnen zien of volgen, maar we hadden dit lastminute besloten omdat we toch toevallig in de buurt op een camping stonden.
Al krijg je de race maar half mee, de Italiaanse sfeer en chaos vooral achteraf is echt goud waard. Iedereen mag daar ook gewoon kamperen op het veld en met motoren, auto's, campers, alle voertuigen er op.
Verder was het 35 en stonden we pal in de zon. Dus niet klagen over Assen dit weekend.
Delen mag altijd 🤓quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Al was ik er gisteren wel en heb ik een paar leuke selfies gescoord,.
Nee hij was op Oostra volgens mijquote:
Hij is ook op de baan en in de boxen geweest. Hij heeft gepraat met Collin en Zonta en gereden in de safetycarquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:17 schreef heywoodu het volgende:
Ach, Fabio.
"En dat betekent dus gewoon zero points voor hem!" @:ChipsZak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, en trouwens. Aan de mensen die ook bij de race waren: als je een lekker blond wicht zag lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Begin je je al te irriteren sinds ik dit heb laten vallen in het topic?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:17 schreef heywoodu het volgende:
Ach, Fabio.
"En dat betekent dus gewoon zero points voor hem!" @:ChipsZak.
Ja, nou, ik zei toen een keer dat ik het nog nooit bewust gehoord had en dat was niet gelogen. Dus het viel me voor die tijd in elk geval niet op. En, tja, nu welquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Begin je je al te irriteren sinds ik dit heb laten vallen in het topic?
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, nou, ik zei toen een keer dat ik het nog nooit bewust gehoord had en dat was niet gelogen. Dus het viel me voor die tijd in elk geval niet op. En, tja, nu wel![]()
Potverdorie, om het netjes te houden.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, en trouwens. Aan de mensen die ook bij de race waren: als je een lekker blond wicht zag lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar zat je dan? 😌SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Joey Litjens en....pff, even z'n naam kwijt, maar volgens mij niet vdGoorberghquote:Op zondag 29 juni 2025 11:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Doet er een Van den Goorberghje (mede) het commentaar?
Dank!quote:Op zondag 29 juni 2025 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Joey Litjens en....pff, even z'n naam kwijt, maar volgens mij niet vdGoorbergh
Zeelenberg? Iwema? Van der Mark?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Joey Litjens en....pff, even z'n naam kwijt, maar volgens mij niet vdGoorbergh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |