Cool,quote:
Ik zag het ook. Zie er bijna tegenop,quote:
Iig de paraplu meequote:Op woensdag 25 juni 2025 18:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zag het ook. Zie er bijna tegenop,![]()
.
Zoiets wellicht idd,quote:
Denk zo'n kleine paraplu, anders belemmer je anderen idd hun zicht.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zoiets wellicht idd,. Maar dan zit je wel echt andere mensen te irriteren. En het is irritant vasthouden. Maar hij kan altijd mee, ja. Ik draag nooit petjes maar ik zal daar ook wel eentje van meenemen,
.
Maar ieder nadeel heb zijn voordeel: het is dan niet koud..quote:
Petje, zonnebril en water sowieso een must.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zoiets wellicht idd,. Maar dan zit je wel echt andere mensen te irriteren. En het is irritant vasthouden. Maar hij kan altijd mee, ja. Ik draag nooit petjes maar ik zal daar ook wel eentje van meenemen,
.
Ik ga klagen,quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Zondag op Mugello geweest. Altijd leuk om mee te maken. We hadden veldkaarten, wat je natuurlijk nooit moet doen wil je echt iets kunnen zien of volgen, maar we hadden dit lastminute besloten omdat we toch toevallig in de buurt op een camping stonden.
Al krijg je de race maar half mee, de Italiaanse sfeer en chaos vooral achteraf is echt goud waard. Iedereen mag daar ook gewoon kamperen op het veld en met motoren, auto's, campers, alle voertuigen er op.
Verder was het 35 en stonden we pal in de zon. Dus niet klagen over Assen dit weekend.
Delen mag altijd 🤓quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Al was ik er gisteren wel en heb ik een paar leuke selfies gescoord,.
Nee hij was op Oostra volgens mijquote:
Hij is ook op de baan en in de boxen geweest. Hij heeft gepraat met Collin en Zonta en gereden in de safetycarquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:17 schreef heywoodu het volgende:
Ach, Fabio.
"En dat betekent dus gewoon zero points voor hem!" @:ChipsZak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, en trouwens. Aan de mensen die ook bij de race waren: als je een lekker blond wicht zag lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |