Ik zou het gewoon doen via ttcircuit.nlquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:41 schreef Wouter2006 het volgende:
Topic even geupdate met 2025 info.
Wil dit jaar weer tickets kopen alleen op welke website kan je dat het beste doen en waarom zit er zoveel verschil in prijs op bv de Stekkenwal?
Ik zie op verschillende websites 92 EUR, 99 EUR, 115 EUR..
Thanks, gaan we regelenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen via ttcircuit.nl
Wel zo logisch.
Al die andere zijn tussenverkopers vandaar dat die duurder zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:04 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Thanks, gaan we regelen, is trouwens ook de goedkoopste.
Eerlijk is heerlijk: in deze openingsfase ook maar ķets herhalen zou echt schandaling zijn, bocht na bocht keiharde actiequote:Op zondag 22 juni 2025 14:11 schreef ChipsZak. het volgende:
En even weer een klaag: WAAROM krijgen wij die crashes niet tot nauwelijks meer te zien sinds dit seizoen?!
Ik was ook even in de war,quote:Op zondag 22 juni 2025 14:11 schreef heywoodu het volgende:
Niet echt opgelet bij de voorbeschouwing, ik was bij de start danig in de war...wie de fuck zijn die lui in donkere kleding en waar zijn de fabrieks-Ducati's?![]()
Even gemist dat ze gisteren niet, maar vandaag wel een andere kleurstelling hebben. Wįt een openingsfase weer zeg, goeie genade
Zat ik inderdaad ook al te denken; zeker toen ze al zo vroeg zo agressief reden.quote:
Wel prima dat hij Di Giannantonio klopt op een jaar oudere Ducatiquote:Op zondag 22 juni 2025 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Morbidelli heeft het steeds gewoon niet. Hij rijdt wel vaker vierde maar verder naar voren kruipen, lukt het hem maar niet.
Ik heb weinig met beide rijders,quote:Op zondag 22 juni 2025 14:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel prima dat hij Di Giannantonio klopt op een jaar oudere Ducati
Je loopt voorquote:Op zondag 22 juni 2025 14:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Neeeee Vińales,. Ik zat zo voor hem te rooten.
GMTA,quote:
Jij loopt achter.quote:
Ik kijk ook echt 3cm naar beneden om van TV naar laptop te kijken en elke keer gebeurt het als ik net even naar de laptop kijk voor een post, dan schrik ik ookquote:Op zondag 22 juni 2025 14:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
GMTA,.
Ondertussen al iets van 6 keer een hartaanval gehad, waarvan sowieso ééntje tijdens die herhaling.
Verdorie, ik liep 1:20 minuten achter, hoe kan dat nouquote:
Liep, of loopt nog steeds?quote:Op zondag 22 juni 2025 14:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verdorie, ik liep 1:20 minuten achter, hoe kan dat nou
Dit dus.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk ook echt 3cm naar beneden om van TV naar laptop te kijken en elke keer gebeurt het als ik net even naar de laptop kijk voor een post, dan schrik ik ook
Nu niet meer, was denk ik nog van de Moto2 waar ik niet ver genoeg vooruit had gespoeld (was iets te laat begonnen met kijken)quote:
Als Frank zelf al schrikte, kun je nagaan hoe erg hij ons deed schrokkenquote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als Frank zelf al schrikte, kun je nagaan hoe erg hij ons deed schrokken
😐quote:
Sta je op de camping,quote:Op zondag 22 juni 2025 15:25 schreef R-woud93 het volgende:
Op naar Assen, de caravan staat al op de TT camping en het bier staat koud![]()
Cool,quote:
Ik zag het ook. Zie er bijna tegenop,quote:
Iig de paraplu meequote:Op woensdag 25 juni 2025 18:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zag het ook. Zie er bijna tegenop,![]()
.
Zoiets wellicht idd,quote:
Denk zo'n kleine paraplu, anders belemmer je anderen idd hun zicht.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zoiets wellicht idd,. Maar dan zit je wel echt andere mensen te irriteren. En het is irritant vasthouden. Maar hij kan altijd mee, ja. Ik draag nooit petjes maar ik zal daar ook wel eentje van meenemen,
.
Maar ieder nadeel heb zijn voordeel: het is dan niet koud..quote:
Petje, zonnebril en water sowieso een must.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zoiets wellicht idd,. Maar dan zit je wel echt andere mensen te irriteren. En het is irritant vasthouden. Maar hij kan altijd mee, ja. Ik draag nooit petjes maar ik zal daar ook wel eentje van meenemen,
.
Ik ga klagen,quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Zondag op Mugello geweest. Altijd leuk om mee te maken. We hadden veldkaarten, wat je natuurlijk nooit moet doen wil je echt iets kunnen zien of volgen, maar we hadden dit lastminute besloten omdat we toch toevallig in de buurt op een camping stonden.
Al krijg je de race maar half mee, de Italiaanse sfeer en chaos vooral achteraf is echt goud waard. Iedereen mag daar ook gewoon kamperen op het veld en met motoren, auto's, campers, alle voertuigen er op.
Verder was het 35 en stonden we pal in de zon. Dus niet klagen over Assen dit weekend.
Delen mag altijd 🤓quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Al was ik er gisteren wel en heb ik een paar leuke selfies gescoord,.
Nee hij was op Oostra volgens mijquote:
Hij is ook op de baan en in de boxen geweest. Hij heeft gepraat met Collin en Zonta en gereden in de safetycarquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:17 schreef heywoodu het volgende:
Ach, Fabio.
"En dat betekent dus gewoon zero points voor hem!" @:ChipsZak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |