Ik zou het gewoon doen via ttcircuit.nlquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:41 schreef Wouter2006 het volgende:
Topic even geupdate met 2025 info.
Wil dit jaar weer tickets kopen alleen op welke website kan je dat het beste doen en waarom zit er zoveel verschil in prijs op bv de Stekkenwal?
Ik zie op verschillende websites 92 EUR, 99 EUR, 115 EUR..
Thanks, gaan we regelenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen via ttcircuit.nl
Wel zo logisch.
Al die andere zijn tussenverkopers vandaar dat die duurder zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:04 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Thanks, gaan we regelen, is trouwens ook de goedkoopste.
Eerlijk is heerlijk: in deze openingsfase ook maar ķets herhalen zou echt schandaling zijn, bocht na bocht keiharde actiequote:Op zondag 22 juni 2025 14:11 schreef ChipsZak. het volgende:
En even weer een klaag: WAAROM krijgen wij die crashes niet tot nauwelijks meer te zien sinds dit seizoen?!
Ik was ook even in de war,quote:Op zondag 22 juni 2025 14:11 schreef heywoodu het volgende:
Niet echt opgelet bij de voorbeschouwing, ik was bij de start danig in de war...wie de fuck zijn die lui in donkere kleding en waar zijn de fabrieks-Ducati's?![]()
Even gemist dat ze gisteren niet, maar vandaag wel een andere kleurstelling hebben. Wįt een openingsfase weer zeg, goeie genade
Zat ik inderdaad ook al te denken; zeker toen ze al zo vroeg zo agressief reden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |