Wat een vieze ratten zijn het toch ook. Bah.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:20 schreef HowardRoark het volgende:
Bij GroenLinks-PvdA wil men dus proberen de Iron Dome lam te leggen, wat een bijzondere partij is dit toch.
[..]
Alsquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:46 schreef mackinac het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof dit uit het niets komt maar Iran sponsort al decennia terreurgroepen die Israël aanvallen. En ook binnen Europa zijn ze actief.
Indien ze kernwapens hebben zal dit soort terreur alleen maar toenemen. Het is veelzeggend dat er inmiddels 12,000 Noord-Koreaanse militairen in Europa aan het vechten zijn om een democratisch land omver te werpen. Dat durven ze ook alleen omdat ze inmiddels onaantastbaar zijn.
Die zijn echt niet goed.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:20 schreef HowardRoark het volgende:
Bij GroenLinks-PvdA wil men dus proberen de Iron Dome lam te leggen, wat een bijzondere partij is dit toch.
[..]
En hoeveel stemmen ze daarmee kwijtraken.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:53 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij heeft GL-PvdA een niet helemaal realistisch beeld van hoeveel stemmen palestinapijpen oplevert.
Bah, wat een smerige club is dat.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Laat voorop staan dat Iran een boevenstaat is, en dat ik zeker geloof dat men op basis van intelligence handelt, maar het staat we nog wel bij dat we 20 jaar geleden met z'n alleen naar Collin Powell aan het kijken waren die middels een schitterende presentatie liet zien dat ze zeker wisten dat Irak ook weapons of mass destruction zou hebben. Daar mee werd destijds de aanval gebillijkt en kon Zoon Bush het werk van Papa Bush af gaan maken.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als
Als
Als
Daar is heel deze aanval op gebaseerd
De politieke indoctrinatie gaat tegenwoordig heel ver
Daarom hebben zoveel mensen ook op Trump Wilders Poetin netayhahu gestemd
Mensen geloven tegenwoordig al heel veel snel
De internationale atoomwaakhond heeft zelf al genoeg gedeeld. Verplaatsen onderdelen, niet reageren op inspectiedata, geen stukken aanleveren, bepaalde delen afschermen, wat ze wel konden zien roept ook vragen op. Het meest overtuigende bewijs is de hoge verrijkingsgraad van het uranium, tegen de 60-80%. Voor civiele doeleinden heb je aan ongeveer 4% genoeg.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Iran is een land met een vreselijk regime dat onder geen beding kernwapens in handen mag krijgen.
Ik denk dat de meeste mensen het daarover eens zijn. De vraag is dus wat mij betreft welk bewijs Netanyahu heeft voor zijn bewering dat ze aan en kernwapen werken.
Indien dat bewijs overtuigend is moet hij dat delen en mogen ze wat mij betreft het hele regime en al hun Nucleaire faciliteiten naar Allah schieten. Maar als dat bewijs er niet is, en dat is waar het vooralsnog op lijkt, heeft Israël onterexht Iran aangevallen.
De zoveelste complot theorie die men achteraf niet kon hard makenquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:06 schreef Coelho het volgende:
[..]
Laat voorop staan dat Iran een boevenstaat is, en dat ik zeker geloof dat men op basis van intelligence handelt, maar het staat we nog wel bij dat we 20 jaar geleden met z'n alleen naar Collin Powell aan het kijken waren die middels een schitterende presentatie liet zien dat ze zeker wisten dat Irak ook weapons of mass destruction zou hebben. Daar mee werd destijds de aanval gebillijkt en kon Zoon Bush het werk van Papa Bush af gaan maken.
Wat mij betreft worden ze uitgeleverd aan Israël indien die daarom vraagt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat er een inzet van het Amerikaanse leger komt is duidelijk, alleen weten we niet wanneer, hoe en waar en de omvang. Uiteraard laat Trump alle opties open, zelfs de 0-optiequote:Op donderdag 19 juni 2025 14:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zie posts voorbij komen van soldaten die kreeft en biefstuk eten? Wat meestal een maaltijd is voor een aanval ofzo.
Dit soort feitjes waren toentertijd ook over Irak te melden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De internationale atoomwaakhond heeft zelf al genoeg gedeeld. Verplaatsen onderdelen, niet reageren op inspectiedata, geen stukken aanleveren, bepaalde delen afschermen, wat ze wel konden zien roept ook vragen op. Het meest overtuigende bewijs is de hoge verrijkingsgraad van het uranium, tegen de 60-80%. Voor civiele doeleinden heb je aan ongeveer 4% genoeg.
Uiteindelijk is dit misschien ook wel beter, dan zie je hoe ver ze al waren, en zie je wat er vernietigd wordt, en weet je ook veel meer over de hele constructie van die faciliteit. Waardevolle info. Met zo’n mega bom moet je maar gokken dat alles vernietigd wordt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:59 schreef theunderdog het volgende:
https://www.axios.com/202(...)nuclear-program?s=09
'A U.S. official said the Israelis told the Trump administration that while they may not be able to reach deep enough into the mountain with bombs, they may "do it with humans.'
Het heeft dan ook niks te maken met het kiezen van een kant. Dat Hamas een terreurorganisatie is die moet worden uitgeroeid, is wat mij betreft geen controversieel standpunt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik constateer slechts wat de sentimenten in de samenleving daar zijn. Het staat mensen vrij zichzelf tegen alle feiten in voor te houden dat Hamas slechts enkele rotte appels zijn of 'verzetsstrijders' in een zee van onschuldige mensen die hier niets mee te maken hebben, een frame dat regelmatig wordt gecreëerd door Westerse media, maar ik doe daar niet aan mee. Het is wat mij betreft ook moedwillig de situatie verdraaien zodat er een excuus is om de verkeerde kant te kiezen.
Kortom, een flinke portie wensdenken. Nogmaals, we zitten er middenin. Ik waag mij vooralsnog niet over voorspellingen over welke kant dit opgaat. Maar ik ga niet automatisch uit van een 'happy end'.quote:Als Fordow wordt geëlimineerd is het nucleaire programma wel klaar, mits het regime aan de macht blijft kan men misschien proberen opnieuw een programma te starten, maar normaal gezien gaat dat vele jaren duren alvorens men weer enigszins in de richting is van waar men was.
En mocht hier inderdaad weer mee worden gestart wordt het weer tijd voor sancties, want een religieus regime als dat van Iran dat heel het Midden-Oosten gestabiliseerd en openlijk oorlogsteksten uitslaat jegens Israël en de VS vormt een groot gevaar.
Dit is natuurlijk wel extreeeeeeem simpel. Die regering in Iran zit er al tientallen jaren, en iedere vrijdag roepen ze in het parlement om Israel te vernietigen, als een soort dogma, en er is een officiele countdown klok tot het moment dat Israel niet meer zal bestaan door een Iraanse aanval. Daarnaast steunen ze al jaren actief de Houthi’s, Hezbollah en Hamas. Dat is allemaal bewezen, pure feiten. Het is dus absoluut niet zo dat ze eventjes wat bommen gooien omdat er een toekomstige regering gaat komen die ze niet zou zinnen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat moet Israël voor zichzelf bepalen maar we moeten dat als internationale gemeenschap wel veroordelen.
Want we moeten niet naar een wereld toe waarin landen op eigen houtje beslissen dat ze geen risico willen nemen en maar preventief een land plat gooien.
Wij kunnen ook niet inschatten wat er over 10 jaar voor regering in Frankrijk zit. Dat geeft ons niet het recht hun Nucleaire faciliteiten te bombarderen omdat wij liever geen risico nemen.
Irak invallen moest sowieso ook een keer gebeuren, dus zo fout was dat niet, ook achteraf niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:06 schreef Coelho het volgende:
[..]
Laat voorop staan dat Iran een boevenstaat is, en dat ik zeker geloof dat men op basis van intelligence handelt, maar het staat we nog wel bij dat we 20 jaar geleden met z'n alleen naar Collin Powell aan het kijken waren die middels een schitterende presentatie liet zien dat ze zeker wisten dat Irak ook weapons of mass destruction zou hebben. Daar mee werd destijds de aanval gebillijkt en kon Zoon Bush het werk van Papa Bush af gaan maken.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat mij betreft worden ze uitgeleverd aan Israël indien die daarom vraagt.
Hier gaan mijn haren dus echt recht van overeind staan. Dit is gewoon letterlijk een leeuw (wel toepasselijk) op de savanna tussen een hele grote groep hyena’s zn tanden uit zn bek willen trekken omdat JIJ van mening bent dat er ook onschuldige hyena’s die niet met het gevecht meedoen worden aangevallen. Echt om te kotsen en dit is dus echt pure haat. Al stelt Europa tegenwoordig gelukkig nauwelijks militair ten opzichte van de VS en China nog iets voor, maar het zegt wel heel veel over de inmiddels naieve verwende volgevreten varkens in de EU, die al veel te lang geen dreiging meer ervaren hebben. Vooral Spanje is me echt enorm tegengevallen in deze, en walg ik echt van.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Verrassend weinig steun voor de Iraanse bevolking maar verassend veel steun voor de illegale Israelische aanval. Het zal tijd worden dat Europa een wapenembargo op Israel zet. Wat betreft steun voor het Iraanse regime daar zie ik geen enkele steun voor, ja behalve de mensen die deze aanval steunen. Het Iraanse regime had geen beter steuntje in de rug kunnen krijgen.
Die onzin weer van Donald. Er zouden nog gesprekken plaats vinden op zondagquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Irak invallen moest sowieso ook een keer gebeuren, dus zo fout was dat niet, ook achteraf niet.
Dan had je nu 2 Irans gehad.
En, nogmaals, of Iran nu bijna een kernwapen had of er wat verder af zat nog.
Ze hadden alle tijd om daarover in onderhandeling te gaan met de VS om daar toch iets van regels met elkaar over afbreken spreken.
De deadline van 60 dagen met een duidelijke grens deze aan te houden werd genegeerd. Dus dan vraag je er toch zelf om?
Ik begin langzaam in Nederland het idee te krijgen dat niet stemmen nog wel de beste optie wordt. Ze zitten er of alleen voor zichzelf, of ze zijn totaal niet geschikt en kunnen er gewoon niks van, of ze zijn zo naief/dom dat het land door hun maatregelen juist slechter maken. Een krachtig statement zou zijn dat er gewoon een hele lage opkomst is en dat mensen het helemaal zat zijn met deze politiek.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ga de volgende verkiezingen gewoon is op de PVDA stemmen voor de verandering
Die partij zet zichzelf nu al buitenspel voor elk serieuze overleg. Jezus wat triest.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:43 schreef Bassie48 het volgende:
Die vieze jodenhatende PvdA-GL wil de levering van onderdelen voor de luchtverdediging van Israël stopzetten.
Dus lekker al die steden en hun inwoners van de kaart vegen, uitroeien die joden.![]()
Gatverdamme wat is links toch een ontzettend eng clubje mensen. Ik zie de VVD nooit en never met die griezels straks een kabinet vormen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |