Partij van normen en waarden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:45 schreef Perrin het volgende:
Van enige beschaving is nauwelijks sprake meer.
[ x ]
Altijd leuk die gestolen grappenquote:Op donderdag 19 juni 2025 23:47 schreef Vis1980 het volgende:
Nog een leuke voor het slapen gaan:
[..]
Het woordje 'quote' niet begrijpen...quote:Op vrijdag 20 juni 2025 01:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Altijd leuk die gestolen grappen
Ze ontslaan zou een erkenning van zijn incompetentie zijn. Ik denk dat hij dat niet gaat doen, hij consulteert ze gewoon niet. Ze zijn er gewoon om photo-ops te doen en interviews bij Fox News. Ze zijn loyaal dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:56 schreef V. het volgende:
[..]
Er lopen al pooltjes over wie er als eerste weg is: Hegseth of Gabbard.
Je voelt je wel persoonlijk aangevallen. Rustig maar, ik ging er niet vanuit dat jij zelf comedy roasts aan het afgaan wasquote:Op vrijdag 20 juni 2025 01:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het woordje 'quote' niet begrijpen...
Das wel knap na een emotioneelloos stukkie tekst. Had ik er anders ook een 'bazen emoji' erbij moeten zetten?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 01:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je voelt je wel persoonlijk aangevallen. Rustig maar, ik ging er niet vanuit dat jij zelf comedy roasts aan het afgaan was
quote:As President Donald Trump weighs sending U.S. forces to help Israel bomb Iran -- and potentially plunge the nation into a new war -- his decision is being influenced by bellicose on-air content at Fox News. The favored network of the president has put forth a parade of hosts, guests, and professional commentators with an effusively pro-war and pro-regime change message.
According to an administration official and another close associate of the commander-in-chief, Trump's heavy consumption of Fox News content is increasing his appetite for direct military confrontation with Iran.
quote:On Tuesday, The New York Times reported that after watching Fox News gush about Israel's supposed tactical military genius last week, Trump began to call reporters to suggest that he had played a role in orchestrating that country's surprise strikes against Iranian nuclear facilities, and told people he was privately leaning towards involving the U.S. more directly in the conflict.
The president has, the sources tell Rolling Stone, also spoke glowingly to advisers about Fox segments showing how network stars are supporting his policies of (supposed) strength and military might. In the same breath, he's bashed recent comments made by other prominent allies, such as former Fox News star Tucker Carlson, who have challenged Trump's openness to war.
Senator Maybelline is er dan ook alleen neergezet om te trollen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 01:49 schreef Vis1980 het volgende:
En die JD Vance nog een paar weken geleden doodleuk vertellen dat hij vond dat Europa niet in opstand kwam tegen de plannen in Irak onder Bush...
Ik heb liever dat als Iran blijft traineren the Donald een tactical nuke gooit op die locatie en daarmee het kernprogramma van Iran voor jaren de das omdoet dan dat Iran een nuke heeft.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:27 schreef OMG het volgende:
De verbinder die tactical nukes overweegt..
Ben benieuwd wat alle figuren die dit soort zaken altijd recht weten te lullen hier over denken.
Ach, die gaat hij over 2 weken gooien, dus dat loopt wel los.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:27 schreef OMG het volgende:
Ben benieuwd wat alle figuren die dit soort zaken altijd recht weten te lullen hier over denken.
Nou, wat een zeldzaam goed idee zou dat zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb liever dat als Iran blijft traineren the Donald een tactical nuke gooit op die locatie en daarmee het kernprogramma van Iran voor jaren de das omdoet dan dat Iran een nuke heeft.
Het regime van Khamenei heeft naar ik verwacht namelijk geen tien jaar meer. Inclusief opvolger.
"To prevent war we had to start WW3."quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:27 schreef OMG het volgende:
Het is namelijk wél een zeldzaam goed idee dat Iran een nuke heeft?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou, wat een zeldzaam goed idee zou dat zijn.
Ik heb vooral het idee dat de president van de vrede gewoon totaal clueless is in deze.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:27 schreef OMG het volgende:
Men speculeert dat de reden dat Tucker Carlson de 'stem van de redelijkheid' was en ineens een degelijke geslepen interviewer was de reden is dat hij een gesprek heeft gehad met Putin (wat to-taal niet kritisch was).quote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:45 schreef Perrin het volgende:
Van enige beschaving is nauwelijks sprake meer.
[ x ]
Z'n eerste instinct is isolationisme. Z'n tweede is zich zorgen maken over z'n imago als er op Fox News wat geroepen wordt over het conflict.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat de president van de vrede gewoon totaal clueless is in deze.
Ik weet wel wat zeldzaam slecht is op dit moment, namelijk een Amerikaanse verkozen president die zich gedraagt als kleuter die van internationale diplomatie totaal geen kaas gegeten heeft.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is namelijk wél een zeldzaam goed idee dat Iran een nuke heeft?
Verder beschreef ik een uiterst geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |