abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2025 @ 18:02:59 #1
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217978922

quote:
Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.

Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
[ afbeelding ]
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 18 juni 2025 @ 18:03:43 #2
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217978929
TT niet veranderd door foutje op mobiel
Tr gezet
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 18 juni 2025 @ 18:07:50 #3
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217978964
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als vluchtelingen uit Iran komen dan zijn ze meerdere veilige landen doorkruist voor dat ze Nederland aandoen.
Jij en je fellow travelers zijn altijd vol van internationale verdragen behalve het Dublin akkoord blijkbaar.
Jouw comment zegt veel meer over jouw manier van denken, dan dat het wat zegt over mijn comment.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 18 juni 2025 @ 18:10:43 #4
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217978986
Er was nog een tijd dat belangrijke Amerikanen dachten dat andere landen niet eens slim genoeg waren om nukes te maken, al was dat van korte duur.
  woensdag 18 juni 2025 @ 18:17:01 #5
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217979011
Een heel verschil.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 18 juni 2025 @ 18:21:53 #6
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217979048
Een president die constant praat over 'meer geld naar het leger' en voor zijn verjaardag een militaire parade wil.

Dat soort presidenten zullen er alles aan doen om het leger zo groot mogelijk te maken en de wapenhandel daarmee ook te vergroten. Ja, dan ga je lekker zitten fucken in het Midden-Oosten. En ja, de GOP is nauw verbonden met de wapenindustrie en daarom zie je altijd de GOP manieren zoeken om meer wapens te kunnen produceren. Het liefst geven ze de vijand ook mooie deals voor wapens. Die Trumpfans moeten nu elke dag van mening verwisselen om hun liefde voor Trump te 'rechtvaardigen'.
pi_217979213
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 17:56 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Maar dat is niet gebeurd en we weten hopelijk allemaal waarom. Israel strijdt voor zn voortbestaan terwijl de misdaden die ik eerder noemde gebeurden toen de geallileerden eigenlijk allang de oorlog hadden gewonnen alleen nog niet op papier. Uit Gaza komt zelfs nu nog steeds dreiging, uit Dresden kwam geen dreiging, en ook niet uit Hiroshima en Nagasaki. En de delen van Tokyo.
Ja we weten waarom: Westerse hypocrisie.
What Would Goku Do
pi_217979442
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 17:24 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Israel geeft op zich niet op gezette tijden te kennen Iran van de wereldkaart te willen vegen.
Bedoelen ze daarmee niet gewoon regime change. Die wens uit Israel ook openlijk over Iran.
  woensdag 18 juni 2025 @ 19:29:08 #9
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217979593
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 19:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Bedoelen ze daarmee niet gewoon regime change. Die wens uit Israel ook openlijk over Iran.
Dan drukken ze zich wel heel ongelukkig uit.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_217980266

Bekijk deze YouTube-video

Even doorspoelen, maar dit is RFK, 20 jaar geleden, die geleerd spreekt over diverse onderwerpen die we nu als links zouden markeren, het is een 'sound speech' zoals ze het zouden noemen.

Hoe kan het dat uitgerekend hij, maar ook iemand als JD Vance, Rubio en anderen een enorme tik van de molen gehad lijken te hebben?

Zal wel verklaard kunnen worden, maar zon-de dat een oude entiteit als deze, een kredietwaardige man, de prullenbak in is en nooit meer terugkomt. Verruilt voor een Maga parasiet.
  Overall beste user 2022 woensdag 18 juni 2025 @ 21:21:25 #11
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_217980504
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 19:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Heeft Iran het dan over nieuwe verkiezingen in Israel als die weer eens brullen dat de Zionistische Tumor vernietigd moet worden?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_217980524
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:21 schreef Ulx het volgende:

[..]
Heeft Iran het dan over nieuwe verkiezingen in Israel als die weer eens brullen dat de Zionistische Tumor vernietigd moet worden?
Heeft Israel het over etnische zuivering van Gaza? Waar Iran het over heeft weet ik niet, ze maken geen enkele voortgang met dat vernietigen van Israel wat ze al 50 jaar zouden willen. Dat toont echt niet de noodzaak om nu helemaal leip te gaan en te doen alsof het een acuut probleem is. Ja het zou beter zijn als beide partijen wat liever over elkaar spraken en wat minder elkaar met wapens bestoken.
pi_217980543
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Heeft Israel het over etnische zuivering van Gaza? Waar Iran het over heeft weet ik niet, ze maken geen enkele voortgang met dat vernietigen van Israel wat ze al 50 jaar zouden willen. Dat toont echt niet de noodzaak om nu helemaal leip te gaan en te doen alsof het een acuut probleem is. Ja het zou beter zijn als beide partijen wat liever over elkaar spraken en wat minder elkaar met wapens bestoken.
Even overleggen met een joint erbij. Helaas is Netanyahu alles behalve leuk en relaxed in zn acties. Dus die opmerking kan wel worden begraven.
pi_217980998
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 18:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Jouw comment zegt veel meer over jouw manier van denken, dan dat het wat zegt over mijn comment.
Het zegt vooral veel over jou manier van denken. Wetten en verdragen doen er niet toe als het jou toevallig goed uitkomt.
Dat heb je de afgelopen weken wel duidelijk laten merken met de rellen in LA en nu weer met je verkapte sneer omtrent vluchtelingen.
pi_217981017
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het zegt vooral veel over jou manier van denken. Wetten en verdragen doen er niet toe als het jou toevallig goed uitkomt.
Dat heb je de afgelopen weken wel duidelijk laten merken met de rellen in LA en nu weer met je verkapte sneer omtrent vluchtelingen.
_O-
pi_217981042
twitter

Humor heeft Ted Cruz wel lmao.🤣
pi_217981108
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:33 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
twitter
pi_217981142
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:33 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Cruz is gewoon lui als het om feitenkennis gaat. Als Iran zó verschrikkelijk strategisch belangrijk voor hem is en de man zit al zó lang in de politiek, dan heb je zo'n land wel degelijk goed bestudeert en ken je de aantallen, de regio's, de demografie, de dynamieken etc. Je wilt immers een vervangend regime ook.

Het graag willen met 'weleens van gehoord' is meer een keffer die blindelings achter een baasje aan wil huppelen.
pi_217981153
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als vluchtelingen uit Iran komen dan zijn ze meerdere veilige landen doorkruist voor dat ze Nederland aandoen.
Jij en je fellow travelers zijn altijd vol van internationale verdragen behalve het Dublin akkoord blijkbaar.
De persoon aanvallen ipv het argument betekent dat je eigen argument nogal zwak is.
pi_217981296
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
[ x ]
Het is maar goed dat Luke daar niet bij betrokken was, zo’n goede boerenjongen moet je niet bewust maken van het feit dat hij met behulp van de force 2,5 miljoen mensen over de kling heeft gejaagd.
Wat dat betreft is Luke een grotere moordenaar dan Darth Vader ooit is geweest. Bijzonder eigenlijk dat hij ondanks deze massamoord op talloze onschuldige mensen niet is gevallen voor de dark side.
pi_217981306
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:50 schreef beefkeek het volgende:

[..]
De persoon aanvallen ipv het argument betekent dat je eigen argument nogal zwak is.
Chivaz vindt het concept "vliegtuig" gewoon een beetje moeilijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_217981330
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:50 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Bijzonder dat je dat niet zegt tegen hem toen hij mij zonder enige aanleiding schaarde onder de misfits.
Niet bepaald een vriendelijke term vind je niet Brutus?
pi_217981338
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:01 schreef Monolith het volgende:

[..]
Chivaz vindt het concept "vliegtuig" gewoon een beetje moeilijk.
Hahaha ja ze komen met het vliegtuig…….
Zo in een streep door naar Nederland vanuit alle windhoeken van de wereld.
pi_217981355
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er zijn gewoon rechtstreekse vluchten vanuit Teheran naar Schiphol hoor. Als je dan door de Trumpjes van deze wereld wordt gesommeerd om als de sodemieter uit Teheran te verdwijnen, waarom zou je dan niet voor pakweg 150 euro het vliegtuig naar Nederland pakken en daar asiel aanvragen? Alles voor de oranje leider toch?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_217981375
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:26 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Verification and monitoring in the Islamic
Republic of Iran in light of United Nations
Security Council resolution 2231 (2015)

Die 60% is wat de IAEA ook rapporteert. Verder totaal niet eens met eagles
Ja maar dat gebeurde dus NADAT Trump de nucleaire deal om zeep hielp, niet tijdens zoals er beweerd werd. Trump is er dus zelf de oorzaak van, niet Obama.

Was Iran really developing nuclear weapons?

Experts question Israel’s claim Tehran had begun an atomic bomb programme but warn it has become a ‘threshold’ state

quote:
A decade later, Tehran began talks with Barack Obama's administration that culminated in a landmark 2015 accord signed with the US and other world powers. The agreement, implemented in January 2016, severely limited Iran's nuclear activity, with a strict IAEA monitoring mechanism, in return for sanctions relief.

Iran was complying with the deal, which limited its uranium enrichment to 3.67 per cent and capped its stockpile of the fissile material at 300kg, with any excess shipped offshore.

But after US President Donald Trump abandoned the deal in 2018 and imposed sanctions on the republic, Tehran responded by increasing its activity, developing and installing thousands of far more advanced centrifuges that it is using to produce highly enriched uranium.

For four years, it has been enriching uranium to 60 per cent -- its highest level and a short step away from the 90 per cent required for a nuclear weapon.

In May, an IAEA report said Iran's stockpile of 60 per cent enriched uranium had swelled to more than 400kg -- enough fissile material for about 10 weapons if further enriched to 90 per cent -- while its total stockpile of enriched uranium exceeded 8,400kg.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_217981420
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:06 schreef Monolith het volgende:

[..]
Er zijn gewoon rechtstreekse vluchten vanuit Teheran naar Schiphol hoor. Als je dan door de Trumpjes van deze wereld wordt gesommeerd om als de sodemieter uit Teheran te verdwijnen, waarom zou je dan niet voor pakweg 150 euro het vliegtuig naar Nederland pakken en daar asiel aanvragen? Alles voor de oranje leider toch?
Zijn de Perzen nu ook pro Trump? Ik leer elke dag weer wat bij in dit topic. Maar goed het lijkt mij als een land in oorlog is dat het vliegveld een van de eerste dingen is die gesloten word. Maar mocht het waar zijn dan hoop ik dat ze vooral vrouwen sturen, ik ga goed op Perzische vrouwen.
pi_217981444
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is maar goed dat Luke daar niet bij betrokken was, zo’n goede boerenjongen moet je niet bewust maken van het feit dat hij met behulp van de force 2,5 miljoen mensen over de kling heeft gejaagd.
Wat dat betreft is Luke een grotere moordenaar dan Darth Vader ooit is geweest. Bijzonder eigenlijk dat hij ondanks deze massamoord op talloze onschuldige mensen niet is gevallen voor de dark side.
Ik hap wel even :')
Darth Vader liet een hele planeet ontploffen met dat apparaat met miljarden inwoners.
Een beetje alsof je ophef maakt over Hunter en zijn laptopje en vermeende paar miljoen aan grift vanwege verwend-zoontje-van-de-president en de miljarden die Jared kreeg van de Saoedi's en de honderden miljoenen die Trump binnenharkt door conflicterende belangen negeert en goedpraat...oh wacht :')
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 18 juni 2025 @ 23:25:53 #29
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217981451
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Bewijs dan maar waar ze wel vandaan komen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_217981462
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:25 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Bewijs dan maar waar ze wel vandaan komen.
Ik zal het van de week wel eens vragen aan een van die talloze Afghanen die hier in de buurt wonen.
  woensdag 18 juni 2025 @ 23:32:00 #31
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217981470
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik zal het van de week wel eens vragen aan een van die talloze Afghanen die hier in de buurt wonen.
Ik gok zomaar dat die je dat niet gaan vertellen, dat doen ze ook niet aan de IND dus Nederland is verantwoordelijk voor de afhandeling van het asielverzoek.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_217981472
pi_217981481
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:24 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ik hap wel even :')
Darth Vader liet een hele planeet ontploffen met dat apparaat met miljarden inwoners.
Een beetje alsof je ophef maakt over Hunter en zijn laptopje en vermeende paar miljoen aan grift vanwege verwend-zoontje-van-de-president en de miljarden die Jared kreeg van de Saoedi's en de honderden miljoenen die Trump binnenharkt door conflicterende belangen negeert en goedpraat...oh wacht :')
Ho ho, Darth vader heeft Alderaan niet opgeblazen. Dat was Tarkin die het bevel gaf. Toegegeven Vader maakte geen bezwaar maar hij gaf zeker niet het bevel. Ik denk ook niet dat hij zo’n bevel zou geven want het vernietigen van Alderaan was een daad van pure wreedheid zonder enig doel.
De rest van je post tsja, wat moet ik daarmee. Het is nogal vreemd om de ketel te verwijten dat hij zwart ziet. Er is nu eenmaal weinig animo om verdachte zaken omtrent de eigen partij te bekritiseren. Om dat slechts mij te verwijten komt erg hypocriet en zelfs een beetje dommig over.
pi_217981489
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Bijzonder dat je dat niet zegt tegen hem toen hij mij zonder enige aanleiding schaarde onder de misfits.
Niet bepaald een vriendelijke term vind je niet Brutus?
Ik zeg het tegen jou omdat vrijwel elke post van je ermee doordrenkt is. Zo vervelend dat ik vaak niet eens zin heb om hier in 't topic überhaupt een gesprek aan te gaan, en ik durf te wedden anderen met mij.
pi_217981490
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:32 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik gok zomaar dat die je dat niet gaan vertellen, dat doen ze ook niet aan de IND dus Nederland is verantwoordelijk voor de afhandeling van het asielverzoek.
De wereld op z’n kop…..
pi_217981494
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:38 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik zeg het tegen jou omdat vrijwel elke post van je ermee doordrenkt is. Zo vervelend dat ik vaak niet eens zin heb om hier in 't topic überhaupt een gesprek aan te gaan, en ik durf te wedden anderen met mij.
Dan kun je er voor kiezen om niet op mij te reageren, hoe makkelijk is dat.
Het is niet dat ik je opzoek hoor Brutus, je reageert altijd op mij en vervolgens huil je over mijn aanwezigheid. Wederom de wereld op z’n kop.
  donderdag 19 juni 2025 @ 00:13:11 #37
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217981622
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De wereld op z’n kop…..
Jij begon over Dublin.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_217981652
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lrusi4w7as24

Daar gaat Trump vast de Nobelprijs voor de Vrede voor krijgen :{w

[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 19-06-2025 00:28:14 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_217981705
Deze trouwens al voorbij gekomen? Make asbestos great again.

quote:
E.P.A. Plans to Reconsider a Ban on Cancer-Causing Asbestos
The Trump administration’s move sets back a decades-long effort to end the use of the material, which is widely banned in other countries.

June 16, 2025
The Trump administration plans to reconsider a ban on the last type of asbestos still used in the United States, according to a court filing on Monday.

The move, which could halt enforcement of the ban for several years during the reconsideration, is a major blow to a decades-long battle by health advocates to prohibit the carcinogenic mineral in all its forms.

Known as “white” asbestos, chrysotile asbestos is banned in more than 50 countries for its link to lung cancer and mesothelioma, a cancer that forms in the lining of internal organs. White asbestos, however, has been imported for use in the United States for roofing materials, textiles and cement as well as gaskets, clutches, brake pads and other automotive parts. It is also used in chlorine manufacturing.

Last year the Environmental Protection Agency, under President Joseph R. Biden, adopted a ban on the use, manufacture and import of chrysotile asbestos. It was the first legal constraint on a deadly substance since 2016, when Congress updated and strengthened the 1976 Toxic Substances Control Act by requiring testing and regulation of thousands of chemicals used in everyday products.
https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share

Niemand die dat spul wil, dus een veilige gok dat ze het alleen maar willen terugdraaien omdat Biden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 19 juni 2025 @ 01:08:54 #40
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217981737
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik heb helemaal niets gezegd, jij vult van alles in.
  donderdag 19 juni 2025 @ 01:15:01 #41
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217981742
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:02 schreef Chivaz het volgende:
'Zonder enige aanleiding', nah. Ik zie je posts nu al jaren voorbij komen en die staan altijd bol van de aanleiding.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De wereld op z’n kop…..
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dan kun je er voor kiezen om niet op mij te reageren, hoe makkelijk is dat.
Het is niet dat ik je opzoek hoor Brutus, je reageert altijd op mij en vervolgens huil je over mijn aanwezigheid. Wederom de wereld op z’n kop.
Is het je niet eens opgevallen dat jij het constant maar over vluchtelingen, asielzoekers, gelukszoekers, mensen met een niet geldig verblijfsdocument hebt, maar er is zo ontzettend veel meer in het leven dan deze groep mensen. Het is werkelijk een behoorlijke obsessie, die vast ook al in je directe omgeving is opgevallen. Ga morgen lekker effe buiten zitten met een biertje en bedenk eens 20 dingen, die niets met 'mensen van andere komaf' te maken hebben.

Succes!

[ Bericht 56% gewijzigd door Vis1980 op 19-06-2025 01:21:18 ]
  donderdag 19 juni 2025 @ 02:10:00 #42
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217981768
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 01:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
'Zonder enige aanleiding', nah. Ik zie je posts nu al jaren voorbij komen en die staan altijd bol van de aanleiding.
[..]
[..]
Is het je niet eens opgevallen dat jij het constant maar over vluchtelingen, asielzoekers, gelukszoekers, mensen met een niet geldig verblijfsdocument hebt, maar er is zo ontzettend veel meer in het leven dan deze groep mensen. Het is werkelijk een behoorlijke obsessie, die vast ook al in je directe omgeving is opgevallen. Ga morgen lekker effe buiten zitten met een biertje en bedenk eens 20 dingen, die niets met 'mensen van andere komaf' te maken hebben.

Succes!
Goed advies, kunnen we ook aan al die doorgedraaide pro-Palestina zombies geven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217981862
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
In feite beschuldig je Ted ervan hetzelfde te willen doen met Iran...

Terwijl Ted met de même iets heel anders probeert aan te tonen.

Heb je de même wel begrepen?
pi_217981863
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 00:41 schreef OMG het volgende:
Deze trouwens al voorbij gekomen? Make asbestos great again.
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share

Niemand die dat spul wil, dus een veilige gok dat ze het alleen maar willen terugdraaien omdat Biden.
De industrie vind dit goedkoop materiaal met veel goede eigenschappen die staan erom te springen, dat ze dan dingen waar dat materiaal in verwerkt zit dan niet in andere westerse landen meer kunnen verkopen is natuurlijk wel weer oneerlijk als we trump logica volgen. ;)
pi_217981905
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 01:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[..]
[..]

Succes!
Het is een obsessie, en dat zeggen zonder enig gevoel van ironie lol.
pi_217982203
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 06:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
In feite beschuldig je Ted ervan hetzelfde te willen doen met Iran...

Terwijl Ted met de même iets heel anders probeert aan te tonen.

Heb je de même wel begrepen?
De gemene deler in dit is dat het regime een kwaadaardig regime is. Het inwoneraantal en de bevolkingssamenstelling zijn wat dat betreft bijzaak als het gaat om de missie. De missie is niet regime change of iets dergelijks maar het stoppen van Irans nucleaire ambities.
pi_217982480
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 07:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De gemene deler in dit is dat het regime een kwaadaardig regime is. Het inwoneraantal en de bevolkingssamenstelling zijn wat dat betreft bijzaak als het gaat om de missie. De missie is niet regime change of iets dergelijks maar het stoppen van Irans nucleaire ambities.
Maar Iran is volgens Netanyahu al sinds 2005 een week verwijderd van een kernwapen. Net als dat hij zeker wist dat Irak aan eentje bezig was toen Bush de woestijn in trok.
pi_217982535
https://www.nu.nl/buitenl(...)j-visumaanvraag.html

quote:
De Verenigde Staten hebben de visumafspraken voor buitenlandse studenten hervat, maar scherpen wel de controle op sociale media aan. Consulaire medewerkers moeten aanvragers voortaan screenen op "vijandige houdingen" tegenover de VS.

Visumaanvragers moeten hun sociale media op openbaar zetten. Consulaire medewerkers kijken of berichten van de aanvrager vijandig zijn tegen de VS, de overheid, de cultuur of "institutionele principes". Aanvragers met een verleden van politiek activisme worden extra bekeken, vooral als dat activisme mogelijk gepaard ging met geweld.
Freedom of speechGODEN
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_217982585
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 02:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Goed advies, kunnen we ook aan al die doorgedraaide pro-Palestina zombies geven.
Bedoel je de kinderen die nog half in leven zijn daar in Gaza?
pi_217982598
:Z
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 07:48 schreef Chivaz het volgende:

. De missie is niet regime change of iets dergelijks maar het stoppen van Irans nucleaire ambities.
Ah dan had de westerse wereld beter de atoomdeal met iran kunnen aanhouden zoals kijkertje ook illustreert.
Maar nee ome Trump vond het noodzakelijk deze door Obama gesloten deal op te zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')