Lekker plukken op een scootmobiel.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:14 schreef Zorro het volgende:
VVD
Laat veel van die uitkeringstrekkers maar in de tuinbouw gaan werken. Kunnen al die import-Polen weg. Lossen we meteen een deel van die immigratie op.
Win-win
196 miljard is veel geld, maar we krijgen er ook veel voor terugquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk waar je het snel weg kunt halen.
De derde wereld in je achtertuin in combinatie met klimaatsverandering en je hoeft in principe nooit meer op vakantie.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
196 miljard is veel geld, maar we krijgen er ook veel voor terug
Waarmee de kans dat PVV-stemmers nu op de VVD gaan stemmen meteen een stuk kleiner wordt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:22 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.leidschdagbla(...)etalen/72353357.html
[..]
De aap komt uit de mouw
Benieuwd hoeveel de VVD hier uit wil graaienNext stop gehandicaptenzorg, onderwijs en gezondheidszorg.
Verdorie, dan zal ik die Polen hier eens gaan vertellen dat ze verkeerd zitten.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo te zien ben je in 2007 blijven hangen met je stokpaardje want Polen hier werken allang niet meer in de tuinbouw.
Vraag me af of jij in staat bent een Pool een Oekraïner een Bulgaar en een Roemeen te onderscheiden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdorie, dan zal ik die Polen hier eens gaan vertellen dat ze verkeerd zitten.
Zo komt dit topic toch nog van pas.
Oh morgen toch maar eens vragen aan wie ik leiding geef danquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo te zien ben je in 2007 blijven hangen met je stokpaardje want Polen hier werken allang niet meer in de tuinbouw.
Ik trap die lamzakken linea recta terug naar de voedselbank.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:14 schreef Zorro het volgende:
VVD
Laat veel van die uitkeringstrekkers maar in de tuinbouw gaan werken. Kunnen al die import-Polen weg. Lossen we meteen een deel van die immigratie op.
Win-win
Je hebt zelf in de politiek gezeten, dus je weet donders goed dat dit de normale gang van zaken is.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien moet Dilan dan wat duidelijker zijn. Nu is het vaagtaal waar je alles bij kan bedenken.
Spot on!quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:00 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Elk jaar. Zonder stoppen. En natuurlijk wordt dat betaald uit zorg, verzorgingstaat, onderwijs, daar zit het gros van de uitgaven. De rest is peanuts zowat.
En dan krijg je weer verontwaardiging omdat de kaartjes van theater duurder worden om een half miljard te besparen. Mensen zijn altijd voor dit soort beleid, behalve als ze erachter komen wat het gaat kosten.
Doe dat.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:27 schreef halfway het volgende:
[..]
Oh morgen toch maar eens vragen aan wie ik leiding geef dan
Best een betrouwbare bron, iets met wij vanquote:
Of ze gaan of überhaupt kunnen werken is nog maar de vraag. En och dan krijgen ze wat meer subsidie. Nog meer ellende bij het korten.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:38 schreef LXIV het volgende:
Met bezuinigen op bijstand snijdt het mes wel aan twee kanten. Het levert niet alleen geld op omdat je minder betaalt, maar ook omdat mensen in de bijstand gaan werken en belasting betalen b
Ze zou mensen die weinig/niks opleveren eigenlijk het liefst massaal verzuipen, maar dat kan ze natuurlijk niet zeggen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:08 schreef Nexum het volgende:
Als je nog meer gaat bezuinigen op zaken zoals dit en de zorg kun je net zo goed elke oudere boven de 67 meteen een spuitje geven. Veel snellere oplossing en bespaart een hoop ellende. Chapeau hoor VVD!
Dan weet ik dus ook donders goed hoe ik daar op moet reageren.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt zelf in de politiek gezeten, dus je weet donders goed dat dit de normale gang van zaken is.
Sommige denken nog steeds dat er veel weldoorvoede individuen met geen lichamelijk gebrek in de bijstand zitten.quote:
Schoolpleinpolitiek in het groot.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker mensen met een arbeidsbeperking pesten en het leven nog meer onmogelijk maken.
Hadden ze maar niet ziek of gehandicapt moeten zijn.
Met enig fatsoen in je lijf kun je al jaren niet meer terecht bij de VVD.
Met mensen een rad voor de ogen draaien? Hier lijkt mij dat niet de juiste manier.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan weet ik dus ook donders goed hoe ik daar op moet reageren.
Die mensen moet je uiteraard ontzien maar een aanzienlijk deel van de bijstandsgerechtigden is nep-vluchteling.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker mensen met een arbeidsbeperking pesten en het leven nog meer onmogelijk maken.
Daarom horen arbeidsongeschikten niet in de bijstand wat mij betreft, maar in een andere (lees: hogere) uitkeringen. Bijstand hoort een minimaal vangnet te zijn voor hen die wel kunnen werken, maar dat niet doen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Mee eens, maar de PvdA en de VVD hebben tijdens kabinet Rutte II juist gezorgd dat talloze mensen die voorheen recht hadden op Wajong of WIA tegenwoordig in de bijstand terecht komen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:16 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Daarom horen arbeidsongeschikten niet in de bijstand wat mij betreft, maar in een andere (lees: hogere) uitkeringen. Bijstand hoort een minimaal vangnet te zijn voor hen die wel kunnen werken, maar dat niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |