quote:
Op woensdag 18 juni 2025 07:43 schreef bleiblei het volgende:Maar @Vonkenboer, jij woont toch naast je ouderlijk huis in een 2kapper? Kan mij dat vaag herinneren van je klustopic decennia geleden.
In dat geval zou ik kijken welke van de 2 het mooiste beste is, en in het uiterst geval de 2 bij elkaar trekken als de ruimte welkom is.
Want die herinneringen zitten vooral in de buurt. En die heb je al als je er naast woont

.
Je geheugen laat je wat dat betreft niet in de steek, dat was inderdaad de situatie.
We hebben in 2011 de woning gekocht naast mijn ouders, de woning hebben we toen intensief verbouwd en daar is toen ook een topic over geweest hier in K&W. Nu ruim tien jaar later zijn de kaarten (helaas) anders geschud..
Vandaar ook dit topic, ik vind het wel bijzonder om iedereen zijn of haar gedachten daarover te lezen.
Onze woning is moderner, maar qua woonoppervlak kleiner en is het huis niet toekomstbestendig.
Het ouderlijk huis is groter, wat meer tuin, grote schuur erbij maar hij is wel zover gedateerd dat er de laatste pakweg 20 jaar niets tot weinig aan gebeurd is, dus daar zit zeker een hoop werk in.
Het is allemaal wel strak onderhouden verder, maar het laatste wat ik zou willen ervaren als ik ergens woon dat ik bij mijn ouders weer in huis woon
Maar zover zijn we ook nog lang niet.. ook niet qua gevoel. Hij is nog niet zo lang geleden overleden.