Goeiemorgen Pulquote:
Ik had hier een dood vogeltjequote:
Ah zieligquote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had hier een dood vogeltje
Weet alleen niet precies wat voor soort het beestje was.
Spotvogel of tjiftjaf
Bijzonder ook want deze soort nog nooit eerder gezien.quote:
Ook zieligquote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:35 schreef pullup het volgende:
Hier best veel platgereden waterkippies, die zijn een beetje dom
Heerlijk met je blote voeten erinquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:09 schreef Domnivoor het volgende:
Deze SC is een kabbelend beekje geworden.
Daaromquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:09 schreef Domnivoor het volgende:
Deze SC is een kabbelend beekje geworden.
Ik fiets er vooral naastquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:15 schreef maily het volgende:
In Frankrijk een reclamebord voor een restaurant langs de weg: "les pieds dans l'eau"
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:15 schreef maily het volgende:
In Frankrijk een reclamebord voor een restaurant langs de weg: "les pieds dans l'eau"
Wat een nepperdsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toch zie je geen water onder die stoelen.
Misschien knoeien ze met de koffie zodat je een voetenbadje op je schoteltje krijgtquote:
Dit komt in de buurt:quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:37 schreef pullup het volgende:
Zouden er ook restaurants met de naam 'niet te vreten ' bestaan?
Ze zijn soms wel creatief met namen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit komt in de buurt:
[ afbeelding ]
Ze zijn tenminste eerlijk over de kwaliteit![]()
En ja, het bestaat echt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit komt in de buurt:
[ afbeelding ]
Ze zijn tenminste eerlijk over de kwaliteit![]()
En ja, het bestaat echt.
Nou is Spotted dick ook weer de naam van een gerechtquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn soms wel creatief met namen.
[ afbeelding ]
Die ongedierte-reclame eronderquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is Spotted dick ook weer de naam van een gerecht
https://www.daringgourmet(...)ith-vanilla-custard/
Nog steeds wel fijn om in te staan inderdaadquote:
quote:
Vind deze ook al wel grappigquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:19 schreef drakin het volgende:
Zo'n kabeldinges wil ik wel, maar dan als draakje
Actief aan het zoeken, maar nog niksquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind deze ook al wel grappigEr is er vast ook wel een als draak
quote:
Die zag ik, maar is meer een kameleonquote:
Zo'n soort aansluiting past hier nietquote:
Ik vind het ook niet echt een draakje maar hij is maar 2 euro.quote:
Ik zie alleen dat je meteen 15 of 20 stuks moet kopenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt een draakje maar hij is maar 2 euro.
leuk voor het kinderfeestje van zijn parkiet, om uit te delenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat je meteen 15 of 20 stuks moet kopen
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat je meteen 15 of 20 stuks moet kopen
Wat mot jij met je complete familie hier over 2 weken?quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:06 schreef maily het volgende:
[..]
leuk voor het kinderfeestje van zijn parkiet, om uit te delen
Ik heb het al besteld, 20 stuks, krijgen wat vrienden van me er ook 1 en ik een paar zelf.quote:
Van badeendjes kan je nooit genoeg hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:31 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het al besteld, 20 stuks, krijgen wat vrienden van me er ook 1 en ik een paar zelf.
Meteen ook een nieuw adapterkabeltje en koptelefoon. 1 voor hardlopers/sporters die je over het oor klikt.
Uitproberen of dat werkt bij mijn luisterboeken
En uiteraard ook een boek
Er zit geen badeend tussenquote:Op woensdag 18 juni 2025 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van badeendjes kan je nooit genoeg hebben.
Daarom laad ik bijna alleen maar draadloos. Die poort gaat altijd als eerste stuk hier en beetje zuur als je daarom een verder goed werkende telefoon moet vervangen.quote:
Hoeveel geld wil je ongeveer teveel uitgeven?quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:41 schreef D. het volgende:
Net een draadloze lader gehaald, en me maar even verder oriënteren over wat mijn nieuwe telefoon moet gaan worden
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeveel geld wil je ongeveer teveel uitgeven?
De volgende telefoon zal Magsafe hebben, dus dat ga ik ook vooral draadloos ladenquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom laad ik bijna alleen maar draadloos. Die poort gaat altijd als eerste stuk hier en beetje zuur als je daarom een verder goed werkende telefoon moet vervangen.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:41 schreef D. het volgende:
Net een draadloze lader gehaald, en me maar even verder oriënteren over wat mijn nieuwe telefoon moet gaan worden
Benieuwd welke het wordtquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:23 schreef D. het volgende:
[..]
De volgende telefoon zal Magsafe hebben, dus dat ga ik ook vooral draadloos laden
Nog nooit eerder een dergelijk probleem gehad
Deze kan niet draadloos opladenquote:
Daar helpt een kabelbeschermende draak ook niet meerquote:
Ik gok dat je daar wel meer dingen niet mee konquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:39 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn ouders hebben meer dan 30 jaar dezelfde PTT-telefoon gebruikt.
Die kon je helemaal niet opladen. Die deed het gewoon.
Je hebt wel een lang snoer nodig als je hem mee naar de wc wil nemenquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:39 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn ouders hebben meer dan 30 jaar dezelfde PTT-telefoon gebruikt.
Die kon je helemaal niet opladen. Die deed het gewoon.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt wel een lang snoer nodig als je hem mee naar de wc wil nemen
Welke spelletjes zaten er ook alweer op zo'n PTT toestel?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt wel een lang snoer nodig als je hem mee naar de wc wil nemen
Het gaat heel goed, ze heeft meer energie, en gaat weer lekker naar buiten, afgelopen zondag zijn wezen lunchen, kleine mee en lekker buiten gezeten.quote:
Fijn om te horenquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat heel goed, ze heeft meer energie, en gaat weer lekker naar buiten, afgelopen zondag zijn wezen lunchen, kleine mee en lekker buiten gezeten.
Straks ga ik erheen en blijf ik een nachtje slapen
De geinlijn bellen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:48 schreef D. het volgende:
[..]
Welke spelletjes zaten er ook alweer op zo'n PTT toestel?
Oh wat fijn dat het weer goed gaat met je dochter. En nu maar lekker genieten van oma zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat heel goed, ze heeft meer energie, en gaat weer lekker naar buiten, afgelopen zondag zijn wezen lunchen, kleine mee en lekker buiten gezeten.
Dat zijn voornamelijk dingen die ik niet nodig hebquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat je daar wel meer dingen niet mee kon
Mijn spelletjes liggen in de kastquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:48 schreef D. het volgende:
[..]
Welke spelletjes zaten er ook alweer op zo'n PTT toestel?
Dat is goed nieuws, fijn om te horenquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei men vroeger ook van de mobiele telefoonquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk dingen die ik niet nodig heb
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Deisyy op 18-06-2025 20:26:22 ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Heb ik wel eens gedaan. Dat nummer stond op de achterkant van het telefoonboek.quote:
Max Tailleur was zo niet leukquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Oja
Altijd leuk tijdens een grote boodschap
Ze is goed gelukt!quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik barst bijna van trots jongens, dus ik ga haar heel even laten zien![]()
Prachtigquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:56 schreef Deisyy het volgende:
Totaal niet om te lachen, met zijn Sam en Moosgrappen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan. Dat nummer stond op de achterkant van het telefoonboek.
Max Tailleur met zijn flauwe grappen.
Zeg ik nog steedsquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zei men vroeger ook van de mobiele telefoon
Genoeg reden om Max te cancelen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:58 schreef D. het volgende:
[..]
De meeste moppen van destijds hebben de tand des tijds niet doorstaan
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik barst bijna van trots jongens, dus ik ga haar heel even laten zien
Awww wat een liefie Deis!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn kleine draakje is vandaag 5 jaar geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Deisyy op 18-06-2025 20:26:51 ]My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Awww wat een liefie Deis!!!!!![]()
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefelciteerd met je draakjequote:Op woensdag 18 juni 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn kleine draakje is vandaag 5 jaar geworden![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een leuke kleindochter heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd oma
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Jij ookquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een leuke kleindochter heb je![]()
Gefeliciteerd oma
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik barst bijna van trots jongens, dus ik ga haar heel even laten zien
O wat een cutieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Feliesquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
Mijn kleine draakje is vandaag 5 jaar geworden![]()
Schattigheidsoverdosisquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:56 schreef Deisyy het volgende:
Zijn negen levens zijn iig op.quote:
Stiekem bellen in een telefooncel.quote:
Best een enge katquote:
Moet ik het even aan mijn parkiet vragen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mis enkele tientallen miljoenen, weet iemand waar ze zijn?
Ik heb van jou nog steeds geen antwoord op mijn vraag van gisterenquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik het even aan mijn parkiet vragen?
Bij Trump kan je wel terechtquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mis enkele tientallen miljoenen, weet iemand waar ze zijn?
Vast niet, daar moet je miljardair voor zijn toch?quote:
Ja das waar heel gul lijkt ie me nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast niet, daar moet je miljardair voor zijn toch?
Of lekker vrouwkind
Goedemorgen Dot en Shiiquote:
Ik las net al elders dat er weer een trein stil staat door stroomproblemenquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot en Shii
Ja ik mag vanmiddag hetook weer proberen met de trein
Morguh Puzziequote:
Morguh heerquote:
Ik heb het in ieder geval geredquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las net al elders dat er weer een trein stil staat door stroomproblemen
Gelukkig maar, stil staan in een trein met stroomstoring zit je ook niet op te wachten met dit weerquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mij bedoelt![]()
Bedankt voor de felicitaties!
Van Harte Domniquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Feliquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nog ééntje erbij ! Feliquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zag toch nog een dikke 30 voor zaterdag laatste keer dat ik keekquote:
Dat klopt helaasquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag toch nog een dikke 30 voor zaterdag laatste keer dat ik keek
Ja dat is beter,ook niet te lang heet zodat je huis niet meer afkoeltquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klopt helaas
Alleen maandag weer 18 - 23 graden volgens de huidige voorspelling.
Hell am Ringquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag toch nog een dikke 30 voor zaterdag laatste keer dat ik keek
Ik ga daar zeker niet tussen staan neequote:
getverquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
Ik moet Amsterdam uit zaterdag, en ook weer terug. Maak me nu al druk.
Ja dank je het is een uitvaart dus dat heb ik wel nodig. Plus echt warm weer trek ik erg slecht, ik zou anders opgehaald worden maar dat is geen optie.quote:
nog niet iets leuks ookquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dank je het is een uitvaart dus dat heb ik wel nodig. Plus echt warm weer trek ik erg slecht, ik zou anders opgehaald worden maar dat is geen optie.
Kan ik me goed voorstellen jaquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
Ik moet Amsterdam uit zaterdag, en ook weer terug. Maak me nu al druk.
Heb ook geen kaartje ...quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga daar zeker niet tussen staan nee
Alle coaches waar ik mee samenwerk hebben uren in de wachtrij gezeten bij dat reserverenquote:
Ik heb niet eens een poging ondernomen, wist er niet eens van , tot ik las dat ze illegaal op de markt te verkrijgen waren ...quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Alle coaches waar ik mee samenwerk hebben uren in de wachtrij gezeten bij dat reserveren![]()
Ik was er even mee begonnen maar al na 2 minuten verklaarde ik mezelf goed voor gek ook en heb opgehangen
De gratis kaarten staan massaal op marktplaats zelfs voor 80 euro. Men zegt dat ze dan niet meer geldig zijn. Ik vraag me af hoe ze dat controleren. Ik hou mijn hart vast met die hitte op het asfalt en al die lui die er wel illegaal toch bij weten te komen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een poging ondernomen, wist er niet eens van , tot ik las dat ze illegaal op de markt te verkrijgen waren ...
Ja daar doen al de gekste verhalen over de ronde ... nou ja gek.. dat asfalt haalt makkelijk de 40+quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
De gratis kaarten staan massaal op marktplaats zelfs voor 80 euro. Men zegt dat ze dan niet meer geldig zijn. Ik vraag me af hoe ze dat controleren. Ik hou mijn hart vast met die hitte op het asfalt en al die lui die er wel illegaal toch bij weten te komen.
Ja precies, en als er meer mensen kunnen binnendringen zonder kaartje is het chaos.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar doen al de gekste verhalen over de ronde ... nou ja gek.. dat asfalt haalt makkelijk de 40+
chaos wordt het sowieso ......quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies, en als er meer mensen kunnen binnendringen zonder kaartje is het chaos.
Ik heb dat plan sowieso nooit zo begrepen, je gooit eigenlijk de stad op slot. Je zou toch een beter initiatief kunnen bedenken ipv de de ring dicht te gooien.quote:
De noordzijde is nog open toch?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat plan sowieso nooit zo begrepen, je gooit eigenlijk de stad op slot. Je zou toch een beter initiatief kunnen bedenken ipv de de ring dicht te gooien.
Hier ook.quote:
Ja dat stuk wel, maar je gooit ook een heel logistiek iets van ambulance en brandweer op de schop. We gaan het zien.quote:
Ja we zien het wel ..quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat stuk wel, maar je gooit ook een heel logistiek iets van ambulance en brandweer op de schop. We gaan het zien.
Als ik het mag geloven is het hier ook de komende 2 weken een vesting.quote:
felies @Domnivoor !quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:Domnivoor voor je verjaardag![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat is denk ik nog wel meer dramaquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik het mag geloven is het hier ook de komende 2 weken een vesting.
Oh de samemkomst van de grote bazen...quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik het mag geloven is het hier ook de komende 2 weken een vesting.
Alleen nog ff zelf dood maken en boven een houtskool vuurtje roosterenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Je hebt ook iets lekkers meegenomen
mjah,quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:19 schreef Domnivoor het volgende:
Voor Tolkien-fans:
Vervelend is dat, sterktequote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:46 schreef tong80 het volgende:
Zo naar oedeemtherapie. Eens in de zes weken wegens vocht in been. Draag al permanent een steunkous. Niet echt lekker met warm weer.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:46 schreef tong80 het volgende:
Zo naar oedeemtherapie. Eens in de zes weken wegens vocht in been. Draag al permanent een steunkous. Niet echt lekker met warm weer.
Lekker achter de ventilator en je voeten in een teiltjequote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:26 schreef engine het volgende:
Voor wie pinkpop wil volgen dit weekend![]()
https://3voor12.vpro.nl/a(...)op/stream-PP-25.html
Weekend
Die hebben geen lekker weerquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:26 schreef engine het volgende:
Weekend
Dat opruimen is voor dummiesquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
En weer tig ton milieuvervuiling die ze echt niet opruimen?
Ja die lui eromheen waren toch al wakker gedenderd, kunnen best wel even vegen dusquote:
Ik kijk nu NPO extra. Wat is dit voor gekrijs ?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:26 schreef engine het volgende:
Weekend
De blauwoogsteenduifquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:10 schreef pullup het volgende:
News Update: Roaring laughter heard coming from Mars.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:26 schreef engine het volgende:
Weekend
Mika nuquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:56 schreef Puzzie het volgende:
iig wel met hopelijk leuke muziek , wat ik net ff zag was niet om aan te horen
Ah is dat om 9 uur dan? Nouja wel een grote naam.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Faithless vanavond.
Maar Faithless is Faithless niet meer
Ja, maar die zanger is niet zo lang geleden overledenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ah is dat om 9 uur dan? Nouja wel een grote naam.
Ah zo. Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar die zanger is niet zo lang geleden overleden
Oeh, ik zie jequote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:17 schreef Domnivoor het volgende:
Als je goed kijkt zie je mij daar ergens in het publiek
Dat was idd leuk om te zienquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:08 schreef engine het volgende:
[..]
Mika nudie was ooit wel leuk in ieder geval
![]()
Verder ken ik de meeste namen niet.
Neequote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Faithless vanavond.
Helaas jaquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Faithless vanavond.
Ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:17 schreef Domnivoor het volgende:
Als je goed kijkt zie je mij daar ergens in het publiek
Of Domni liet er 1 vliegenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Was toen een lichte aardbeving door het gespring van iedereen.
Wie was er naast jij en domni nog meer dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Was wel een leuke line up toen. Zat ik net even naar te kijken.
Alanis Morissette. En die was niet om aan te horenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie was er naast jij en domni nog meer dan?
Isn't it ironicquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alanis Morissette. En die was niet om aan te horen
Zo vals?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alanis Morissette. En die was niet om aan te horen
Das weer jammer. Wel een risico van live optredensquote:
Ja. Sommigen vallen door de mand.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das weer jammer. Wel een risico van live optredens
Ik had Milli Vanilli wel eens live willen zienquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Sommigen vallen door de mand.
En sommigen waren echt goed, bv. Tori Amos
Of Dolly Dots of LUV.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had Milli Vanilli wel eens live willen zien
Ik in Kerkdriel. Daarna even met Patty...................quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezien 1981 in Grunn waar ook Normaal was
Was het jaar daarvoorquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Sommigen vallen door de mand.
En sommigen waren echt goed, bv. Tori Amos
Tot dusver is alleen Weezer ok. Van wat ik heb gezien. Veel gehuppel en everybody happy muziek.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:56 schreef Puzzie het volgende:
iig wel met hopelijk leuke muziek , wat ik net ff zag was niet om aan te horen
Ook al ..quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik in Kerkdriel. Daarna even met Patty...................
Klopt. Dus toen waren we er ook allebeiquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was het jaar daarvoorMet Tindersticks
Dat hij zich maar veelvuldig mag voortplantenquote:
Met mijn parkiet?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat hij zich maar veelvuldig mag voortplanten
Nee hij moet natuurlijk wel raszuiver blijvenquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hij moet natuurlijk wel raszuiver blijven
Drukquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:13 schreef Domnivoor het volgende:
@:engine Hier was de strandtent. Maar die mocht helaas niet blijven.
[ afbeelding ]
En dat ie op batterijen loopt helpt ook nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
Mijn parkiet is ook iets blauwig.
Ja, de eigenaar was er graag blijven zitten. Maar hij kreeg geen nieuwe vergunning.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Drukziet er heel anders uit zo. Ook raar dat die weg moest als je die drukte zo ziet.
Ze loopt op zaad.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat ie op batterijen loopt helpt ook niet
Dat klinkt toch wel erg vruchtbaar, houd haar maar weg bij die blauwoogsteenduif danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |