Ik heb het in ieder geval geredquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las net al elders dat er weer een trein stil staat door stroomproblemen
Gelukkig maar, stil staan in een trein met stroomstoring zit je ook niet op te wachten met dit weerquote:
Ik neem aan dat je mij bedoeltquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mij bedoelt![]()
Bedankt voor de felicitaties!
Van Harte Domniquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Feliquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nog ééntje erbij ! Feliquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Pas je wel op....quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zag toch nog een dikke 30 voor zaterdag laatste keer dat ik keekquote:
Dat klopt helaasquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag toch nog een dikke 30 voor zaterdag laatste keer dat ik keek
Ja dat is beter,ook niet te lang heet zodat je huis niet meer afkoeltquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klopt helaas
Alleen maandag weer 18 - 23 graden volgens de huidige voorspelling.
Hell am Ringquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag toch nog een dikke 30 voor zaterdag laatste keer dat ik keek
Ik ga daar zeker niet tussen staan neequote:
getverquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
Ik moet Amsterdam uit zaterdag, en ook weer terug. Maak me nu al druk.
Ja dank je het is een uitvaart dus dat heb ik wel nodig. Plus echt warm weer trek ik erg slecht, ik zou anders opgehaald worden maar dat is geen optie.quote:
nog niet iets leuks ookquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dank je het is een uitvaart dus dat heb ik wel nodig. Plus echt warm weer trek ik erg slecht, ik zou anders opgehaald worden maar dat is geen optie.
Kan ik me goed voorstellen jaquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
Ik moet Amsterdam uit zaterdag, en ook weer terug. Maak me nu al druk.
Heb ook geen kaartje ...quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga daar zeker niet tussen staan nee
Alle coaches waar ik mee samenwerk hebben uren in de wachtrij gezeten bij dat reserverenquote:
Ik heb niet eens een poging ondernomen, wist er niet eens van , tot ik las dat ze illegaal op de markt te verkrijgen waren ...quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Alle coaches waar ik mee samenwerk hebben uren in de wachtrij gezeten bij dat reserveren![]()
Ik was er even mee begonnen maar al na 2 minuten verklaarde ik mezelf goed voor gek ook en heb opgehangen
De gratis kaarten staan massaal op marktplaats zelfs voor 80 euro. Men zegt dat ze dan niet meer geldig zijn. Ik vraag me af hoe ze dat controleren. Ik hou mijn hart vast met die hitte op het asfalt en al die lui die er wel illegaal toch bij weten te komen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een poging ondernomen, wist er niet eens van , tot ik las dat ze illegaal op de markt te verkrijgen waren ...
Ja daar doen al de gekste verhalen over de ronde ... nou ja gek.. dat asfalt haalt makkelijk de 40+quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
De gratis kaarten staan massaal op marktplaats zelfs voor 80 euro. Men zegt dat ze dan niet meer geldig zijn. Ik vraag me af hoe ze dat controleren. Ik hou mijn hart vast met die hitte op het asfalt en al die lui die er wel illegaal toch bij weten te komen.
Ja precies, en als er meer mensen kunnen binnendringen zonder kaartje is het chaos.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar doen al de gekste verhalen over de ronde ... nou ja gek.. dat asfalt haalt makkelijk de 40+
chaos wordt het sowieso ......quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies, en als er meer mensen kunnen binnendringen zonder kaartje is het chaos.
Ik heb dat plan sowieso nooit zo begrepen, je gooit eigenlijk de stad op slot. Je zou toch een beter initiatief kunnen bedenken ipv de de ring dicht te gooien.quote:
De noordzijde is nog open toch?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat plan sowieso nooit zo begrepen, je gooit eigenlijk de stad op slot. Je zou toch een beter initiatief kunnen bedenken ipv de de ring dicht te gooien.
Hier ook.quote:
Ja dat stuk wel, maar je gooit ook een heel logistiek iets van ambulance en brandweer op de schop. We gaan het zien.quote:
Ja we zien het wel ..quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat stuk wel, maar je gooit ook een heel logistiek iets van ambulance en brandweer op de schop. We gaan het zien.
Als ik het mag geloven is het hier ook de komende 2 weken een vesting.quote:
felies @Domnivoor !quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:Domnivoor voor je verjaardag![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat is denk ik nog wel meer dramaquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik het mag geloven is het hier ook de komende 2 weken een vesting.
Oh de samemkomst van de grote bazen...quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik het mag geloven is het hier ook de komende 2 weken een vesting.
Dankjewelquote:
Alleen nog ff zelf dood maken en boven een houtskool vuurtje roosterenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Je hebt ook iets lekkers meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |