De noordzijde is nog open toch?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat plan sowieso nooit zo begrepen, je gooit eigenlijk de stad op slot. Je zou toch een beter initiatief kunnen bedenken ipv de de ring dicht te gooien.
Hier ook.quote:
Ja dat stuk wel, maar je gooit ook een heel logistiek iets van ambulance en brandweer op de schop. We gaan het zien.quote:
Ja we zien het wel ..quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat stuk wel, maar je gooit ook een heel logistiek iets van ambulance en brandweer op de schop. We gaan het zien.
Als ik het mag geloven is het hier ook de komende 2 weken een vesting.quote:
felies @Domnivoor !quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:Domnivoor voor je verjaardag![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat is denk ik nog wel meer dramaquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik het mag geloven is het hier ook de komende 2 weken een vesting.
Oh de samemkomst van de grote bazen...quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik het mag geloven is het hier ook de komende 2 weken een vesting.
Dankjewelquote:
Alleen nog ff zelf dood maken en boven een houtskool vuurtje roosterenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Je hebt ook iets lekkers meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |