Goeiemorgen Pulquote:
Ik had hier een dood vogeltjequote:
Ah zieligquote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had hier een dood vogeltje
Weet alleen niet precies wat voor soort het beestje was.
Spotvogel of tjiftjaf
Bijzonder ook want deze soort nog nooit eerder gezien.quote:
Ook zieligquote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:35 schreef pullup het volgende:
Hier best veel platgereden waterkippies, die zijn een beetje dom
Heerlijk met je blote voeten erinquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:09 schreef Domnivoor het volgende:
Deze SC is een kabbelend beekje geworden.
Daaromquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:09 schreef Domnivoor het volgende:
Deze SC is een kabbelend beekje geworden.
Ik fiets er vooral naastquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:15 schreef maily het volgende:
In Frankrijk een reclamebord voor een restaurant langs de weg: "les pieds dans l'eau"
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:15 schreef maily het volgende:
In Frankrijk een reclamebord voor een restaurant langs de weg: "les pieds dans l'eau"
Wat een nepperdsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toch zie je geen water onder die stoelen.
Misschien knoeien ze met de koffie zodat je een voetenbadje op je schoteltje krijgtquote:
Dit komt in de buurt:quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:37 schreef pullup het volgende:
Zouden er ook restaurants met de naam 'niet te vreten ' bestaan?
Ze zijn soms wel creatief met namen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit komt in de buurt:
[ afbeelding ]
Ze zijn tenminste eerlijk over de kwaliteit![]()
En ja, het bestaat echt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit komt in de buurt:
[ afbeelding ]
Ze zijn tenminste eerlijk over de kwaliteit![]()
En ja, het bestaat echt.
Nou is Spotted dick ook weer de naam van een gerechtquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn soms wel creatief met namen.
[ afbeelding ]
Die ongedierte-reclame eronderquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is Spotted dick ook weer de naam van een gerecht
https://www.daringgourmet(...)ith-vanilla-custard/
Nog steeds wel fijn om in te staan inderdaadquote:
quote:
Vind deze ook al wel grappigquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:19 schreef drakin het volgende:
Zo'n kabeldinges wil ik wel, maar dan als draakje
Actief aan het zoeken, maar nog niksquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind deze ook al wel grappigEr is er vast ook wel een als draak
quote:
Die zag ik, maar is meer een kameleonquote:
Zo'n soort aansluiting past hier nietquote:
Ik vind het ook niet echt een draakje maar hij is maar 2 euro.quote:
Ik zie alleen dat je meteen 15 of 20 stuks moet kopenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt een draakje maar hij is maar 2 euro.
leuk voor het kinderfeestje van zijn parkiet, om uit te delenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat je meteen 15 of 20 stuks moet kopen
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat je meteen 15 of 20 stuks moet kopen
Wat mot jij met je complete familie hier over 2 weken?quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:06 schreef maily het volgende:
[..]
leuk voor het kinderfeestje van zijn parkiet, om uit te delen
Ik heb het al besteld, 20 stuks, krijgen wat vrienden van me er ook 1 en ik een paar zelf.quote:
Van badeendjes kan je nooit genoeg hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:31 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het al besteld, 20 stuks, krijgen wat vrienden van me er ook 1 en ik een paar zelf.
Meteen ook een nieuw adapterkabeltje en koptelefoon. 1 voor hardlopers/sporters die je over het oor klikt.
Uitproberen of dat werkt bij mijn luisterboeken
En uiteraard ook een boek
Er zit geen badeend tussenquote:Op woensdag 18 juni 2025 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van badeendjes kan je nooit genoeg hebben.
Daarom laad ik bijna alleen maar draadloos. Die poort gaat altijd als eerste stuk hier en beetje zuur als je daarom een verder goed werkende telefoon moet vervangen.quote:
Hoeveel geld wil je ongeveer teveel uitgeven?quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:41 schreef D. het volgende:
Net een draadloze lader gehaald, en me maar even verder oriënteren over wat mijn nieuwe telefoon moet gaan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |