Zo'n soort aansluiting past hier nietquote:
Ik vind het ook niet echt een draakje maar hij is maar 2 euro.quote:
Ik zie alleen dat je meteen 15 of 20 stuks moet kopenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt een draakje maar hij is maar 2 euro.
leuk voor het kinderfeestje van zijn parkiet, om uit te delenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat je meteen 15 of 20 stuks moet kopen
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat je meteen 15 of 20 stuks moet kopen
Wat mot jij met je complete familie hier over 2 weken?quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:06 schreef maily het volgende:
[..]
leuk voor het kinderfeestje van zijn parkiet, om uit te delen
Ik heb het al besteld, 20 stuks, krijgen wat vrienden van me er ook 1 en ik een paar zelf.quote:
Van badeendjes kan je nooit genoeg hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:31 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het al besteld, 20 stuks, krijgen wat vrienden van me er ook 1 en ik een paar zelf.
Meteen ook een nieuw adapterkabeltje en koptelefoon. 1 voor hardlopers/sporters die je over het oor klikt.
Uitproberen of dat werkt bij mijn luisterboeken
En uiteraard ook een boek
Er zit geen badeend tussenquote:Op woensdag 18 juni 2025 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van badeendjes kan je nooit genoeg hebben.
Daarom laad ik bijna alleen maar draadloos. Die poort gaat altijd als eerste stuk hier en beetje zuur als je daarom een verder goed werkende telefoon moet vervangen.quote:
Hoeveel geld wil je ongeveer teveel uitgeven?quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:41 schreef D. het volgende:
Net een draadloze lader gehaald, en me maar even verder oriënteren over wat mijn nieuwe telefoon moet gaan worden
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeveel geld wil je ongeveer teveel uitgeven?
De volgende telefoon zal Magsafe hebben, dus dat ga ik ook vooral draadloos ladenquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom laad ik bijna alleen maar draadloos. Die poort gaat altijd als eerste stuk hier en beetje zuur als je daarom een verder goed werkende telefoon moet vervangen.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:41 schreef D. het volgende:
Net een draadloze lader gehaald, en me maar even verder oriënteren over wat mijn nieuwe telefoon moet gaan worden
Benieuwd welke het wordtquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:23 schreef D. het volgende:
[..]
De volgende telefoon zal Magsafe hebben, dus dat ga ik ook vooral draadloos laden
Nog nooit eerder een dergelijk probleem gehad
Deze kan niet draadloos opladenquote:
Daar helpt een kabelbeschermende draak ook niet meerquote:
Ik gok dat je daar wel meer dingen niet mee konquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:39 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn ouders hebben meer dan 30 jaar dezelfde PTT-telefoon gebruikt.
Die kon je helemaal niet opladen. Die deed het gewoon.
Je hebt wel een lang snoer nodig als je hem mee naar de wc wil nemenquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:39 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn ouders hebben meer dan 30 jaar dezelfde PTT-telefoon gebruikt.
Die kon je helemaal niet opladen. Die deed het gewoon.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt wel een lang snoer nodig als je hem mee naar de wc wil nemen
Welke spelletjes zaten er ook alweer op zo'n PTT toestel?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt wel een lang snoer nodig als je hem mee naar de wc wil nemen
Het gaat heel goed, ze heeft meer energie, en gaat weer lekker naar buiten, afgelopen zondag zijn wezen lunchen, kleine mee en lekker buiten gezeten.quote:
Fijn om te horenquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat heel goed, ze heeft meer energie, en gaat weer lekker naar buiten, afgelopen zondag zijn wezen lunchen, kleine mee en lekker buiten gezeten.
Straks ga ik erheen en blijf ik een nachtje slapen
De geinlijn bellen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:48 schreef D. het volgende:
[..]
Welke spelletjes zaten er ook alweer op zo'n PTT toestel?
Oh wat fijn dat het weer goed gaat met je dochter. En nu maar lekker genieten van oma zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat heel goed, ze heeft meer energie, en gaat weer lekker naar buiten, afgelopen zondag zijn wezen lunchen, kleine mee en lekker buiten gezeten.
Dat zijn voornamelijk dingen die ik niet nodig hebquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat je daar wel meer dingen niet mee kon
Mijn spelletjes liggen in de kastquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:48 schreef D. het volgende:
[..]
Welke spelletjes zaten er ook alweer op zo'n PTT toestel?
Dat is goed nieuws, fijn om te horenquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei men vroeger ook van de mobiele telefoonquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk dingen die ik niet nodig heb
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Deisyy op 18-06-2025 20:26:22 ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |