quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeveel geld wil je ongeveer teveel uitgeven?
De volgende telefoon zal Magsafe hebben, dus dat ga ik ook vooral draadloos ladenquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom laad ik bijna alleen maar draadloos. Die poort gaat altijd als eerste stuk hier en beetje zuur als je daarom een verder goed werkende telefoon moet vervangen.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:41 schreef D. het volgende:
Net een draadloze lader gehaald, en me maar even verder oriënteren over wat mijn nieuwe telefoon moet gaan worden
Benieuwd welke het wordtquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:23 schreef D. het volgende:
[..]
De volgende telefoon zal Magsafe hebben, dus dat ga ik ook vooral draadloos laden
Nog nooit eerder een dergelijk probleem gehad
Deze kan niet draadloos opladenquote:
Daar helpt een kabelbeschermende draak ook niet meerquote:
Ik gok dat je daar wel meer dingen niet mee konquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:39 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn ouders hebben meer dan 30 jaar dezelfde PTT-telefoon gebruikt.
Die kon je helemaal niet opladen. Die deed het gewoon.
Je hebt wel een lang snoer nodig als je hem mee naar de wc wil nemenquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:39 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn ouders hebben meer dan 30 jaar dezelfde PTT-telefoon gebruikt.
Die kon je helemaal niet opladen. Die deed het gewoon.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt wel een lang snoer nodig als je hem mee naar de wc wil nemen
Welke spelletjes zaten er ook alweer op zo'n PTT toestel?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt wel een lang snoer nodig als je hem mee naar de wc wil nemen
Het gaat heel goed, ze heeft meer energie, en gaat weer lekker naar buiten, afgelopen zondag zijn wezen lunchen, kleine mee en lekker buiten gezeten.quote:
Fijn om te horenquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat heel goed, ze heeft meer energie, en gaat weer lekker naar buiten, afgelopen zondag zijn wezen lunchen, kleine mee en lekker buiten gezeten.
Straks ga ik erheen en blijf ik een nachtje slapen
De geinlijn bellen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:48 schreef D. het volgende:
[..]
Welke spelletjes zaten er ook alweer op zo'n PTT toestel?
Oh wat fijn dat het weer goed gaat met je dochter. En nu maar lekker genieten van oma zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat heel goed, ze heeft meer energie, en gaat weer lekker naar buiten, afgelopen zondag zijn wezen lunchen, kleine mee en lekker buiten gezeten.
Dat zijn voornamelijk dingen die ik niet nodig hebquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat je daar wel meer dingen niet mee kon
Mijn spelletjes liggen in de kastquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:48 schreef D. het volgende:
[..]
Welke spelletjes zaten er ook alweer op zo'n PTT toestel?
Dat is goed nieuws, fijn om te horenquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei men vroeger ook van de mobiele telefoonquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk dingen die ik niet nodig heb
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Deisyy op 18-06-2025 20:26:22 ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Heb ik wel eens gedaan. Dat nummer stond op de achterkant van het telefoonboek.quote:
Max Tailleur was zo niet leukquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Oja
Altijd leuk tijdens een grote boodschap
Ze is goed gelukt!quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik barst bijna van trots jongens, dus ik ga haar heel even laten zien![]()
Prachtigquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:56 schreef Deisyy het volgende:
Totaal niet om te lachen, met zijn Sam en Moosgrappen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan. Dat nummer stond op de achterkant van het telefoonboek.
Max Tailleur met zijn flauwe grappen.
Zeg ik nog steedsquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zei men vroeger ook van de mobiele telefoon
Genoeg reden om Max te cancelen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:58 schreef D. het volgende:
[..]
De meeste moppen van destijds hebben de tand des tijds niet doorstaan
Dat is primaquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik barst bijna van trots jongens, dus ik ga haar heel even laten zien
Awww wat een liefie Deis!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn kleine draakje is vandaag 5 jaar geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Deisyy op 18-06-2025 20:26:51 ]My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Awww wat een liefie Deis!!!!!![]()
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefelciteerd met je draakjequote:Op woensdag 18 juni 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn kleine draakje is vandaag 5 jaar geworden![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een leuke kleindochter heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd oma
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Jij ookquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een leuke kleindochter heb je![]()
Gefeliciteerd oma
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik barst bijna van trots jongens, dus ik ga haar heel even laten zien
O wat een cutieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Feliesquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
Mijn kleine draakje is vandaag 5 jaar geworden![]()
Schattigheidsoverdosisquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:56 schreef Deisyy het volgende:
Zijn negen levens zijn iig op.quote:
Stiekem bellen in een telefooncel.quote:
Moet ik het even aan mijn parkiet vragen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mis enkele tientallen miljoenen, weet iemand waar ze zijn?
Ik heb van jou nog steeds geen antwoord op mijn vraag van gisterenquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik het even aan mijn parkiet vragen?
Bij Trump kan je wel terechtquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mis enkele tientallen miljoenen, weet iemand waar ze zijn?
Vast niet, daar moet je miljardair voor zijn toch?quote:
Ja das waar heel gul lijkt ie me nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast niet, daar moet je miljardair voor zijn toch?
Of lekker vrouwkind
Goedemorgen Dot en Shiiquote:
Ik las net al elders dat er weer een trein stil staat door stroomproblemenquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot en Shii
Ja ik mag vanmiddag hetook weer proberen met de trein
Morguh Puzziequote:
Morguh heerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |