SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
quote:Op maandag 16 juni 2025 18:58 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ja en dan de lepra-variant. Voor het eerst in 20 jaar weer in deze extreme mate.
En ik heb ook nog psoriasis uitbraken op mijn handen en voeten![]()
Oh en een puistenuitbraak in mijn gezicht.
Wat verdriet en stress hebben al niet met je doet
How can I make this topic about me?![]()
Aparte woordvolgorde gekozen u welSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:![]()
Misschien ben ik daarom zo moe, in teveel dromen rondgerend
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Mwa,haastig spoed is zelden goedquote:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Misschien kan een mod het ff fiksen
watOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik ga woensdag shoppen met mijn vader en dus ook naar de drogist.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien even wat halen morgen bij de drogist of apotheker?
Van alles wat dus
Heb al allergiepilletje ingenomen. Helpt tegen de jeuk ook dacht ik. Of ik krijg er juist jeuk van![]()
![]()
ja wat moet het worden danOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
lummelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
(Tenzij het is omdat mn posts te ingewikkeld zijn)
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Misschien ben je daar wel weer allergisch voorquote:Op maandag 16 juni 2025 19:16 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik ga woensdag shoppen met mijn vader en dus ook naar de drogist.
Heb al allergiepilletje ingenomen. Helpt tegen de jeuk ook dacht ik. Of ik krijg er juist jeuk van
Nee, jij was degene die ingewikkeld werd naar ik begreep.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
(Tenzij het is omdat mn posts te ingewikkeld zijn)
🐙![]()
Taal is een levend iets, @Lovely was gewoon innovatief aan het spelen met woorden. Kees van Kooten en Jan Wolkers zouden er jaloers van worden.quote:Zelfquote:![]()
![]()
heer Devquote:Op maandag 16 juni 2025 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Taal is een levend iets, @:lovely was gewoon innovatief aan het spelen met woorden. Kees van Kooten en Jan Wolkers zouden er jaloers van worden.
[..]
ZelfThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah wat liefquote:Op maandag 16 juni 2025 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Taal is een levend iets, @:lovely was gewoon innovatief aan het spelen met woorden. Kees van Kooten en Jan Wolkers zouden er jaloers van worden.
[..]
Zelf
ok zoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ben ik ingewikkeld?quote:Op maandag 16 juni 2025 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, jij was degene die ingewikkeld werd naar ik begreep.![]()
Ik begreep het ook! En het folie was niet eens op!
Echt niks zou me meer verbazenquote:Op maandag 16 juni 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien ben je daar wel weer allergisch voor
Maargoed ik ga wel een hypoallergene wtf-crème kopen.![]()
Was het folie of was je gewikkeld in een deken van complimentenquote:Op maandag 16 juni 2025 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben ik ingewikkeld?![]()
Ik begreep het ook! En het folie was niet eens op!![]()
![]()
Hopen dat het snel weer weg isquote:Op maandag 16 juni 2025 19:20 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Echt niks zou me meer verbazen
Maargoed ik ga wel een hypoallergene wtf-crème kopen.
Beterschap
Ik lees dat als een what the fuck crèmequote:Op maandag 16 juni 2025 19:20 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Echt niks zou me meer verbazen
Maargoed ik ga wel een hypoallergene wtf-crème kopen.
Wtf staat vast ook ergens anders voor
sorryquote:Op maandag 16 juni 2025 19:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar gaat mijn reputatie van onaardig persoon![]()
ik neem hem wel van je over
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. 1x in de maand, maar wel voor 30 dagen
De folie complimenteert wulpse rondingen.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Was het folie of was je gewikkeld in een deken van complimenten🐙![]()
mooi gezegdquote:Op maandag 16 juni 2025 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De folie complimenteert wulpse rondingen.
Folie natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2025 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Was het folie of was je gewikkeld in een deken van complimenten
Ik ben trots, ik heb de neiging om ja te antwoorden weerstaan, complimentje voor mezelf
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De folie complimenteert wulpse rondingen.![]()
Misschien toch bondage maar eens vragen dan
Je las het goed beeb. Iets voor €59 voor een mini-tube ofzoquote:Op maandag 16 juni 2025 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lees dat als een what the fuck crème
Wtf staat vast ook ergens anders voor![]()
![]()
Folie voor je wulpse rondingen. Ik had het niet beter kunnen zeggen dan @DeZwabberquote:Op maandag 16 juni 2025 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Folie natuurlijk
Ik ben trots, ik heb de neiging om ja te antwoorden weerstaan, complimentje voor mezelfDit is toch wel een heel mooi compliment voor @MizzezAmyquote:Op maandag 16 juni 2025 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De folie complimenteert wulpse rondingen.![]()
![]()
Het wordt alleen maar erger nog lijkt wel.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat het snel weer weg is
Beterschap
Voor de zonne-allergie ben ik nieteens bang voor maar de psoriasis wel want daar is echt niks tegen te doen![]()
Die puisten komen wrs vooral omdat ik echt ranzig eet sinds april![]()
![]()
fuck crème? Is dat glijmiddel?quote:Op maandag 16 juni 2025 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lees dat als een what the fuck crème
Wtf staat vast ook ergens anders voor![]()
Ah ja, dat wulpse rondingen kwam van @loveislikeakissquote:Op maandag 16 juni 2025 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Misschien is dat de trigger geweest. Vond het een mooie reactie![]()
![]()
Ja, schaamteloos gestolen van lilak.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, dat wulpse rondingen kwam van @:loveislikeakiss
Misschien is dat de trigger geweest. Vond het een mooie reactie
🐙![]()
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, ik weet niet waar je het over hebt![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, schaamteloos gestolen van lilak.![]()
Was in ieder geval toepasselijk want rondingen komen mooi uit in de folie.![]()
Beter goed gestolen, dan slecht gewikkeldquote:Op maandag 16 juni 2025 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, schaamteloos gestolen van lilak.![]()
Preciesquote:Op maandag 16 juni 2025 19:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter goed gestolen, dan slecht gewikkeld![]()
Waar we ons een slag in de rondte bolkenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:43 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Was in ieder geval toepasselijk want rondingen komen mooi uit in de folie.
🐙![]()
Het komt nu pas in mij op dat zowel wikkelen als ontwikkelen blijkbaar tot mijn interesses behoren.🐙![]()
Hoe is dit niet ingewikkeldquote:Op maandag 16 juni 2025 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
Het komt nu pas in mij op dat zowel wikkelen als ontwikkelen blijkbaar tot mijn interesses behoren.![]()
![]()
Doorgaans krijg ik een topic wel dood als ik over m'n interesses begin. Als ik serieus voor de punten zou gaan zou ik dat eens vaker moeten proberen.🐙![]()
Ik ben al ingewikkeld van mezelfquote:Op maandag 16 juni 2025 19:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij ook? Is nog steeds een wens van me om 4 mummies tegelijk te hebben![]()
Dat is een interessante ontwikkelingquote:Op maandag 16 juni 2025 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
Doorgaans krijg ik een topic wel dood als ik over m'n interesses begin. Als ik serieus voor de punten zou gaan zou ik dat eens vaker moeten proberen.![]()
sorry ik kijk de bondgenotenquote:Op maandag 16 juni 2025 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
Doorgaans krijg ik een topic wel dood als ik over m'n interesses begin. Als ik serieus voor de punten zou gaan zou ik dat eens vaker moeten proberen.
en post daar
in de reclame val ik jullie lastigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zag een filmpje, dat eric in de bondgenoten zit..quote:Op maandag 16 juni 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry ik kijk de bondgenoten
en post daar
in de reclame val ik jullie lastig
helaas wel jaquote:Op maandag 16 juni 2025 20:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje, dat eric in de bondgenoten zit..
Meer dan goed..quote:Op maandag 16 juni 2025 20:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Komen jouw wulpse rondingen ook goed uit zonder folie? Vraag ik voor een vriend
@:aeque
Goed voor de kijkcijfersquote:Op maandag 16 juni 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze brengen hem ook constant in beeld
Is er al een eind datum. Of gaat het nog lang door?quote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Een jaar van je leven een real life soapquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
geen einddatumquote:Op maandag 16 juni 2025 20:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is er al een eind datum. Of gaat het nog lang door?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh. Van die troepquote:Op maandag 16 juni 2025 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een jaar van je leven een real life soap![]()
Films heb ik meestal al gezien, voordat ze op tv komen.
Van ser8es ben ik dan al weleens met seizoen 3 bezig![]()
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Waarom zouden ze de Topic Titel moeten uitzenden op TV? Je ziet het toch boven aan dit topic staan?quote:Op maandag 16 juni 2025 20:42 schreef marc0871 het volgende:
Motorsport zit overal achter weggestopt.
Zenden ze de TT nog uit op Nederland?
ONZ / [ronde 82 Het Dodetopicspel #18714] Vul hier uw TT in..![]()
Oh, dat volg ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:47 schreef marc0871 het volgende:
Tourist Trophy Assen. Ik dacht zelfs de oudste op de motoGP kalender.![]()
Okquote:Op maandag 16 juni 2025 20:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zouden ze de Topic Titel moeten uitzenden op TV? Je ziet het toch boven aan dit topic staan?
ONZ / [ronde 82 Het Dodetopicspel #18714] Vul hier uw TT in..Trust nobody![]()
Vrouwen stinken niet na een grote boodschapquote:
Ah dat is fijnquote:Op maandag 16 juni 2025 21:12 schreef JellyBelly. het volgende:
De Voltaren heeft gewerkt
@:Lovely en de rest.
Morgen huisarts wel
Graag gedaan..quote:Op maandag 16 juni 2025 21:15 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
icm met allergie-pil hoor.
En Tnx
quote:Op maandag 16 juni 2025 21:17 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Je bent een schatje naast iedereen hier natuurlijk![]()
man man zeker vandaag 8 keer männer gehort,7 keer 99 lufballons, 6 keer hurra huura de schule brennt![]()
quote:Op maandag 16 juni 2025 21:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vrouwen stinken niet na een grote boodschap![]()
![]()
Tijd voor een negende keerquote:Op maandag 16 juni 2025 21:17 schreef mario390 het volgende:
man man zeker vandaag 8 keer männer gehort,7 keer 99 lufballons, 6 keer hurra huura de schule brennt
Ik zag boven arnhem een luchtbalon. Die was opzoek naar die 99 van marioBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Volgens manlief drijft er hier 1 in de IJsselquote:Op maandag 16 juni 2025 21:28 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zag boven arnhem een luchtbalon. Die was opzoek naar die 99 van mario
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1176 / +25 / +57 / 2569 / 3082
2. loveislikeakiss / 745 / +30 / +1 / 2117 / 2533
3. StevenHyde / 598 / +1 / +10 / 441 / 537
4. RedShoe / 510 / +47 / +17 / 1976 / 2203
5. gebrokenglas / 464 / +61 / +68 / 1769 / 2058
6. mario390 / 425 / +12 / +83 / 847 / 1136
7. devzero / 227 / +29 / +17 / 436 / 544
8. greysbones / 226 / +1 / +41 / 1307 / 1417
9. aeque / 209 / +6 / +0 / 849 / 1040
10. hemarookworst / 193 / +10 / +7 / 423 / 548
11. Fogel / 168 / +1 / +6 / 264 / 343
12. Pinnenmutske / 167 / +19 / +11 / 343 / 449
13. Bally-b / 154 / +67 / +4 / 297 / 338
14. drakin / 140 / +0 / +4 / 611 / 686
15. ieniminimuis / 138 / +6 / +13 / 435 / 511
16. maily / 135 / +5 / +7 / 728 / 841
17. Shii / 113 / +19 / +0 / 220 / 285
18. marc0871 / 109 / +13 / +15 / 318 / 393
19. Dr.Mikey / 94 / +0 / +1 / 97 / 137
20. kree / 92 / +0 / +0 / 266 / 316SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
OefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WoefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een rust hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@JustinK tijd dat je weer komt postenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee helaas niet ben ik bangWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Na @Speklap3000 nu ook geen @JustinK meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doet die ook. Maar wel jammerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb de bondgenoten niet kunnen zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kreeg bezoek toen het net begon en ging weer weg toen het afgelopen was
Ik zie hem graag hier maar ik kan het begrijpen dat die voorlopig weg isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Hij is niet weg wegquote:Op maandag 16 juni 2025 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie hem graag hier maar ik kan het begrijpen dat die voorlopig weg isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Terug kijken had ik net de wip in de jacuzzi gezien ging de telefoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom is @JustinK weg?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik ook hoor. Maar wel jammer.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie hem graag hier maar ik kan het begrijpen dat die voorlopig weg isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lijkt net marioquote:Op maandag 16 juni 2025 21:38 schreef Dotteke het volgende:
Terug kijken had ik net de wip in de jacuzzi gezien ging de telefoonUw ADH vitamine Worst
Waarom is @Speklap3000 weg?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Had die ook een wip in de jacuzziquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen reactiequote:
En @aeque ook al even niet gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk niet dat 1 van de dames die in de bondgenoten een wipje maakte een Mario type isquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ha nou je zag niet. Ja de hele sauna ging heen en weeer. Sorry was geen jacuzzzi maar een sauna 🤣🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
te oud?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 1 van de dames die in de bondgenoten een wipje maakte een Mario type isUw ADH vitamine Worst
Mario heeft vaak een bepaald typjequote:
In Nederlandse rls zijn ze blond bij Mario
Een goede voorgevel
En goede billenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is lekkerquote:Op maandag 16 juni 2025 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
deze meloen gekocht, ben benieuwd
[ afbeelding ]
Haha ownee is niet leuk. Is het een blauwe volgens je man?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens manlief drijft er hier 1 in de IJsselBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Volgens mij heb ik die wel eens gehad, ik geloof dat die goed was!quote:Op maandag 16 juni 2025 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Im tiefen Erdbeertal, im schwarzen Haar
Da schlief ich manchen Sommer lang bei dir und schlief doch nie zu viel
Komm, komm, kkomm her. Ich weiß ein schönes Spiel im dunklen Taal, im Muschelgrund
Ah, ah, ah du, ah, ah du, du ach, ich bin so wild nach deinem Erdbeermund
Ah, ah, ah, ah, ah, ah, ooh, du![]()
Ikdenk dat het meevalt en net naast de IJssel is geland 2 kleurenquote:Op maandag 16 juni 2025 21:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ownee is niet leuk. Is het een blauwe volgens je man?
Maar er drijven er hier meer( in de lucht)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ken je die 'you cant park there mate' filmpjes?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:47 schreef greysbones het volgende:
Ik
[..]
denk dat het meevalt en net naast de IJssel is geland 2 kleuren
Maar er drijven er hier meer( in de lucht)
Doet me dit aan denkenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 16 juni 2025 21:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ken je die 'you cant park there mate' filmpjes?
Doet me dit aan denken![]()
Voorr een euro bij de Lidl?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 16 juni 2025 21:47 schreef mario390 het volgende:
Im tiefen Erdbeertal, im schwarzen Haar
Da schlief ich manchen Sommer lang bei dir und schlief doch nie zu viel
Komm, komm, kkomm her. Ich weiß ein schönes Spiel im dunklen Taal, im Muschelgrund
Ah, ah, ah du, ah, ah du, du ach, ich bin so wild nach deinem Erdbeermund
Ah, ah, ah, ah, ah, ah, ooh, du![]()
Was Koekie Spekkie?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:monsterkoekie weet het misschien wel
Ooooh hahaha ik las het zo.quote:
Oehquote:
Hier lagen er vanmiddag ook niet veel meerquote:Op maandag 16 juni 2025 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee die was al leeggeroofd vanavondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die lagen grotendeels in jouw mandje?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier lagen er vanmiddag ook niet veel meerHow can I make this topic about me?![]()
Ook een keer bij Dirk, was er een aanbieding miaskolf 0.39 p/st, was ook gelijk leeggeroofd, toen ik er aankwam zag ik een enorme berg met alleen maisblad
Uw ADH vitamine Worst
Inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
Poah wat lekker, klinkt als een trance track die begin 2000 is uitgebracht
Bekijk deze YouTube-videoHow can I make this topic about me?![]()
Klinkt lekker, maar meer voor 20 jaar geleden en niet van dit jaarquote:Op maandag 16 juni 2025 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
Poah wat lekker, klinkt als een trance track die begin 2000 is uitgebracht
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
heb je onder een steen gelegen ofzoquote:Op maandag 16 juni 2025 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Klinkt lekker, maar meer voor 20 jaar geleden en niet van dit jaar
er is een hele revival gaande sinds +/- 2023 en een hele generatie jonge dj's en grote events die dit soort muziek draaienUw ADH vitamine Worst
Mjah, Niets mis met revival, maar dit is gewoon oude wijn trance in een nieuw zak trackquote:Op maandag 16 juni 2025 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je onder een steen gelegen ofzo
er is een hele revival gaande sinds +/- 2023 en een hele generatie jonge dj's en grote events die dit soort muziek draaien![]()
om half 7 ben je sowiezo weer hierquote:Op maandag 16 juni 2025 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel allemaal erg hetzelfde inderdaad.![]()
Welkom onder mijn steenquote:Op maandag 16 juni 2025 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel allemaal erg hetzelfde inderdaad.![]()
ben blij dat die bigroom trance verdwenen is zo'n beetjeUw ADH vitamine Worst
Nouja, ik word altijd rond vijf uur, half zes wakker. Ja en dan kijk ik vaak even.quote:
Maar DTS is dan vast nog dicht want ik denk niet dat SwJ al om half zes uit bed stapt om DTS te openen.How can I make this topic about me?![]()
Of de boiler room?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
ben blij dat die bigroom trance verdwenen is zo'n beetjeHow can I make this topic about me?![]()
die is er toch nog steeds, maar draait wel harderquote:Uw ADH vitamine Worst
GG heeft de smaak te pakken 🤣🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een 6e plek is toch heel verdienstelijk?
Op plaats zes,
je ging er vol voor,
gestreden met passie,
een echte door.
Niet de eerste,
maar zeker sterk,
je inzet verdient een meesterwerk!How can I make this topic about me?![]()
Ik gok dat ik iets te veel berichten (van kree) door chatgpt gooiquote:De zin "nee weg you wecker" lijkt op het eerste gezicht onsamenhangend, maar er zijn een paar mogelijke interpretaties — vooral als het informeel of fonetisch getypt is (zoals vaak gebeurt in chatberichten of op fora zoals FOK!):
Mogelijke interpretatie:
"Nee, weg, jij wekker!"
Dit zou een informele of boze uitroep kunnen zijn, alsof iemand (Mario) net wakker wordt en zich ergert aan een wekker of iets/iemand die hem wakker maakt.
"Nee" – afwijzing of protest.
"weg" – opdracht om iets te verwijderen of te laten verdwijnen.
"you" – Engelstalige aanspreking, bedoeld als "jij".
"wecker" – Duits voor "wekker", maar hier misschien ook spottend bedoeld in het Nederlands.
Mogelijke betekenis:
Hij wil dat de wekker (of iemand die op een wekker lijkt) verdwijnt.
Het is een speelse of gefrustreerde manier om te zeggen: "Laat me met rust, stomme wekker!"
Of misschien noemt hij iemand spottend een "wekker", alsof die persoon hem wakker maakt of stoort.
Conclusie:
Mario bedoelt waarschijnlijk iets in de trant van: "Nee, ga weg jij stomme wekker!" – mogelijk in reactie op iemand of iets dat hem stoort of 'wakker maakt' (letterlijk of figuurlijk).
Laat me weten als je meer context hebt, dan kan ik het nog beter duiden.![]()
Ik heb hem hier niet gezienquote:Op maandag 16 juni 2025 22:22 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Hij is ookal 3 minuten niet online gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@kree is ook een tijdje zoek, maar niemand vraagt naar hemquote:Op maandag 16 juni 2025 22:22 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Hij is ookal 3 minuten niet online gezien![]()
Dat vind ik liefquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mis hem wel..quote:Op maandag 16 juni 2025 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
@:kree is ook een tijdje zoek, maar niemand vraagt naar hemDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Ze komen vanzelf online. En komen ze niet meer op FOK, dan komen ze niet meer. Daar verander je toch niets aan.How can I make this topic about me?![]()
Klopt. Zo gaat dat nou eenmaal op een online forum.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze komen vanzelf online. En komen ze niet meer op FOK, dan komen ze niet meer. Daar verander je toch niets aan.![]()
Het zijn maar mensen op een forum toch?Don't follow me. I am lost too
die heeft zaterdag nog gepostquote:Op maandag 16 juni 2025 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
@:kree is ook een tijdje zoek, maar niemand vraagt naar hem![]()
Zo vaak. Niet erg variërendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is alweer 2 dagen geleden! Mensen hier schijnen ongerust te worden over @aeque, terwijl die hier gisteren nog had gepost.quote:![]()
Van Kree weten we dat hij vaak niet komt als hij werkt. Zodra hij vrij is meld hij zichquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mensen?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is alweer 2 dagen geleden! Mensen hier schijnen ongerust te worden over @:aeque, terwijl die hier gisteren nog had gepost.Don't follow me. I am lost too
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2025 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is alweer 2 dagen geleden! Mensen hier schijnen ongerust te worden over @:aeque, terwijl die hier gisteren nog had gepost.![]()
![]()
![]()
laucuh johquote:
Terug bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
ik zou nog twee dagen wachtenquote:Op maandag 16 juni 2025 22:48 schreef mario390 het volgende:
de 9te keer nu vandaag sternenhimmel morgen werd ik kategorie wisselen![]()
![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
Heb jij de hele dag muziek aanstaan?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:48 schreef mario390 het volgende:
de 9te keer nu vandaag sternenhimmel morgen werd ik kategorie wisselenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: