Nee, jij was degene die ingewikkeld werd naar ik begreep.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
(Tenzij het is omdat mn posts te ingewikkeld zijn)
Taal is een levend iets, @Lovely was gewoon innovatief aan het spelen met woorden. Kees van Kooten en Jan Wolkers zouden er jaloers van worden.quote:
Zelfquote:
heer Devquote:Op maandag 16 juni 2025 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Taal is een levend iets, @:lovely was gewoon innovatief aan het spelen met woorden. Kees van Kooten en Jan Wolkers zouden er jaloers van worden.
[..]
Zelf
Ah wat liefquote:Op maandag 16 juni 2025 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Taal is een levend iets, @:lovely was gewoon innovatief aan het spelen met woorden. Kees van Kooten en Jan Wolkers zouden er jaloers van worden.
[..]
Zelf
Ben ik ingewikkeld?quote:Op maandag 16 juni 2025 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, jij was degene die ingewikkeld werd naar ik begreep.
Echt niks zou me meer verbazenquote:Op maandag 16 juni 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien ben je daar wel weer allergisch voor
Was het folie of was je gewikkeld in een deken van complimentenquote:Op maandag 16 juni 2025 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben ik ingewikkeld?![]()
Ik begreep het ook! En het folie was niet eens op!
Hopen dat het snel weer weg isquote:Op maandag 16 juni 2025 19:20 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Echt niks zou me meer verbazen
Maargoed ik ga wel een hypoallergene wtf-crème kopen.
1x in de maandquote:
Ik lees dat als een what the fuck crèmequote:Op maandag 16 juni 2025 19:20 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Echt niks zou me meer verbazen
Maargoed ik ga wel een hypoallergene wtf-crème kopen.
sorryquote:Op maandag 16 juni 2025 19:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar gaat mijn reputatie van onaardig persoon
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. 1x in de maand, maar wel voor 30 dagen
De folie complimenteert wulpse rondingen.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Was het folie of was je gewikkeld in een deken van complimenten
mooi gezegdquote:Op maandag 16 juni 2025 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De folie complimenteert wulpse rondingen.
Folie natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2025 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Was het folie of was je gewikkeld in een deken van complimenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |