quote:Op maandag 16 juni 2025 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De folie complimenteert wulpse rondingen.
Je las het goed beeb. Iets voor ¤59 voor een mini-tube ofzoquote:Op maandag 16 juni 2025 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lees dat als een what the fuck crème
Wtf staat vast ook ergens anders voor
Folie voor je wulpse rondingen. Ik had het niet beter kunnen zeggen dan @DeZwabberquote:Op maandag 16 juni 2025 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Folie natuurlijk
Ik ben trots, ik heb de neiging om ja te antwoorden weerstaan, complimentje voor mezelf
Dit is toch wel een heel mooi compliment voor @MizzezAmyquote:Op maandag 16 juni 2025 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De folie complimenteert wulpse rondingen.
Het wordt alleen maar erger nog lijkt wel.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat het snel weer weg is
Beterschap
fuck crème? Is dat glijmiddel?quote:Op maandag 16 juni 2025 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lees dat als een what the fuck crème
Wtf staat vast ook ergens anders voor
Ah ja, dat wulpse rondingen kwam van @loveislikeakissquote:Op maandag 16 juni 2025 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Misschien toch bondage maar eens vragen dan
Ja, schaamteloos gestolen van lilak.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, dat wulpse rondingen kwam van @:loveislikeakiss
Misschien is dat de trigger geweest. Vond het een mooie reactie
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, ik weet niet waar je het over hebt
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, schaamteloos gestolen van lilak.
Beter goed gestolen, dan slecht gewikkeldquote:Op maandag 16 juni 2025 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, schaamteloos gestolen van lilak.
Preciesquote:Op maandag 16 juni 2025 19:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter goed gestolen, dan slecht gewikkeld
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:43 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Was in ieder geval toepasselijk want rondingen komen mooi uit in de folie.
Hoe is dit niet ingewikkeldquote:Op maandag 16 juni 2025 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
Het komt nu pas in mij op dat zowel wikkelen als ontwikkelen blijkbaar tot mijn interesses behoren.
Ik ben al ingewikkeld van mezelfquote:Op maandag 16 juni 2025 19:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij ook? Is nog steeds een wens van me om 4 mummies tegelijk te hebben
Dat is een interessante ontwikkelingquote:Op maandag 16 juni 2025 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
Doorgaans krijg ik een topic wel dood als ik over m'n interesses begin. Als ik serieus voor de punten zou gaan zou ik dat eens vaker moeten proberen.
sorry ik kijk de bondgenotenquote:Op maandag 16 juni 2025 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
Doorgaans krijg ik een topic wel dood als ik over m'n interesses begin. Als ik serieus voor de punten zou gaan zou ik dat eens vaker moeten proberen.
Ik zag een filmpje, dat eric in de bondgenoten zit..quote:Op maandag 16 juni 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry ik kijk de bondgenoten
en post daar
in de reclame val ik jullie lastig
helaas wel jaquote:Op maandag 16 juni 2025 20:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje, dat eric in de bondgenoten zit..
Meer dan goed..quote:Op maandag 16 juni 2025 20:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Komen jouw wulpse rondingen ook goed uit zonder folie? Vraag ik voor een vriend
@:aeque
Hij is net zoals in ejvjl ?quote:
Arme bewonersquote:
Goed voor de kijkcijfersquote:Op maandag 16 juni 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze brengen hem ook constant in beeld
Is er al een eind datum. Of gaat het nog lang door?quote:
Een jaar van je leven een real life soapquote:
geen einddatumquote:Op maandag 16 juni 2025 20:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is er al een eind datum. Of gaat het nog lang door?
Oh. Van die troepquote:Op maandag 16 juni 2025 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een jaar van je leven een real life soap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |