Extra aanwijzingen voor dit topic:quote:Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.
Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Zegt Trump nu dat Eagles89 er helemaal naast zat toen die beweerde dat die aanval een meesterplan van Trump was?quote:Op maandag 16 juni 2025 13:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar goed, een deal tussen Israel en Iran is easy, dus dat komt allemaal goed als Trump er zin in heeft.
[ afbeelding ]https://x.com/sentdefender/status/1934109648371548523
Nee, Eagles ging nog uit van 5D-chess en Trump zit alweer wat hoger. Eagles houdt het gewoon niet bij. Maar goed, hij is dan ook een gewone sterveling, dus dat mogen we hem niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:37 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Zegt Trump nu dat Eagles89 er helemaal naast zat toen die beweerde dat die aanval een meesterplan van Trump was?
Trump is zó geniaal dat hij zijn eigen masterplan ontkent om het nóg genialer te maken. Strategische zelfverloochening. 4D-schaak op een 12D-bord. Alleen de real MAGA's snappen dit niveau..quote:Op maandag 16 juni 2025 13:37 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Zegt Trump nu dat Eagles89 er helemaal naast zat toen die beweerde dat die aanval een meesterplan van Trump was?
Na het debacle in Yemenquote:Op maandag 16 juni 2025 13:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar goed, een deal tussen Israel en Iran is easy, dus dat komt allemaal goed als Trump er zin in heeft.
[ afbeelding ]https://x.com/sentdefender/status/1934109648371548523
Je doorziet het 27D chess gewoon niet, net als wij allemaalquote:Op maandag 16 juni 2025 14:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Na het debacle in Yemen![]()
Hij staat volledig voor schut.
Ik heb geprobeerd dat niveau te bereiken, maar halverwege schoot het me in de rug en toen ben ik maar weer rechtop gaan staanquote:Op maandag 16 juni 2025 14:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Trump is zó geniaal dat hij zijn eigen masterplan ontkent om het nóg genialer te maken. Strategische zelfverloochening. 4D-schaak op een 12D-bord. Alleen de real MAGA's snappen dit niveau..
Ik kan op dat Truth Social niet eens de cookies weigeren? Hoezo alleen maar een "accept" button?quote:Op maandag 16 juni 2025 12:19 schreef Kansenjongere het volgende:
Trump bevestigt openlijk dat hij ICE misbruikt om politieke tegenstanders te dwarsbomen:
https://truthsocial.com/@(...)s/114690267066155731
Omdat wetten voor proleten en democraten zijn. Trump houdt zich niet bezig met dat soort aardse zaken.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan op dat Truth Social niet eens de cookies weigeren? Hoezo alleen maar een "accept" button?
Die iemand denkt niet logisch als fox met zijn marktaandeel en als staatspropag da zender de blote keizer ten toon stelt is het snel voorbij met trump.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:11 schreef livelink het volgende:
Ik zag gisteren een interview met iemand die aangaf dat Trump Fox News niet meer nodig heeft, maar Fox News wel Trump nodig heeft.
Trump heeft alleen belang bij hen die hem groter en imposanter kunnen maken.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:11 schreef livelink het volgende:
Ik zag gisteren een interview met iemand die aangaf dat Trump Fox News niet meer nodig heeft, maar Fox News wel Trump nodig heeft.
Hmm. Ik weet het niet. Heb ook vaak genoeg het idee dat hem geen reet interesseert of iets nou waar is of niet. Het is voor hem(en maga in general) belangrijker of iets lekker klinkt en het ophef oplevert dan of het ook daadwerkelijk waar is.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:56 schreef Vallon het volgende:
CNN persco: Trump op bezoek bij "vriend" Canada stelt op de G7; dat als Rusland deel zou uitmaken van dan de G8 er geen oorlog zou zijn geweest. Op bezoek bij gastland Canada geeft hij de schuld aan Trudeau en Obama.
je moet maar durven om je gastheer te laten verstrakken. Gelukkig hield Mark Carney wijselijk de kaken op elkaar en draaide - met instemming van Trump die vragen omtrent Iran wat ontweek - snel een eind aan de persco met "we hebben veel te bespreken".
Het blijft opmerkelijk hoe Trump voortdurend denkt dat handel de wandeling tot (zijn) handeling is.
Hierbij vergeten te noemen dat hij in zijn eerder Presidentschap ook Putin niet meer heeft toegelaten.
fyi: Rusland werd de G8 uitgeschopt omdat ze de Krim annexeerden, iets dat Trump kennelijk niet ziet als reden.
Keer op keer wordt duidelijker dat Trump in de psycho-greep van Putin zit.
Even verbeterd.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:58 schreef Vallon het volgende:
[..]
Trump heeft alleen belang bij hen die hem groter en imposanter kunnen maken laten lijken.
Ja hoor ze gaan Apple wel even verslaan.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:03 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lrpzresfqk2e
[ afbeelding ]
Laws for thee, not for me. Gewoon Apple allerlei heffingen opleggen die ze zelf niet hoeven te betalen.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja hoor ze gaan Apple wel even verslaan.
quote:Op maandag 16 juni 2025 18:21 schreef Gunner het volgende:
Maar (de) trump (familie) verrijkt zich niet hoor.
Opnieuw dus een voorbeeld hoe de touwtjes lopen. T-mobilequote:bron: msn 16jun25 The Trump Organization announced Monday its latest venture – a cell phone service and smartphone line– with clear branding tied to President Donald Trump, the latest example of blurred lines between Trump’s Oval Office position and his family’s private business dealings.
Klopt, onlangs nog gepost, maar zie dit:quote:Op maandag 16 juni 2025 18:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hmm. Ik weet het niet. Heb ook vaak genoeg het idee dat hem geen reet interesseert of iets nou waar is of niet. Het is voor hem(en maga in general) belangrijker of iets lekker klinkt en het ophef oplevert dan of het ook daadwerkelijk waar is.
Tja volgens diegene zou Maga zich dan eerder van Fox afkeren dan van Trump. Ik ben geneigd dat te geloven.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die iemand denkt niet logisch als fox met zijn marktaandeel en als staatspropag da zender de blote keizer ten toon stelt is het snel voorbij met trump.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-politici-doden.htmlquote:De Amerikaan Vance Boelter, die ervan wordt verdacht dat hij een Democratische politicus heeft gedood en een ander heeft neergeschoten, bezocht dezelfde dag ook de woningen van twee andere politici. Hij had volgens justitie "de intentie om hen te vermoorden".
Aanvulling:quote:Op maandag 16 juni 2025 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)-politici-doden.html
Justitie VS: schutter Minnesota wilde meer politici doden - https://nos.nl/l/2571416quote:twee andere politici die de schutter die avond thuis opzocht werden niet beschoten. Een van hen was op vakantie. In het andere geval ging de schutter ervandoor toen de politie aankwam, zegt de aanklager. De identiteit van de twee politici is niet bekendgemaakt.
https://www.reuters.com/w(...)onflicts-2025-06-16/quote:KANANASKIS, Alberta, June 16 (Reuters) - Group of Seven leaders met on Monday seeking a common approach on wars in Ukraine and the Middle East but faced early challenges as U.S. President Donald Trump said removing Russia from the former Group of Eight over a decade ago had been a mistake.
The once tight-knit grouping has struggled to find unity as Washington retreats from multilateralism and Trump overtly expresses support for Russian President Vladimir Putin.
(...)
Lekker bietje veul spyware er gratis bijquote:
Best een mooi ding. Ik heb geluk dat Rossi 46 droeg.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:39 schreef Rnie het volgende:
https://www.cnbc.com/2025/06/16/trump-mobile-phone-plan.html
TrumpMobile.com
Doet me denken aan die Escobar Phone scam![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zou je een scherpe lepel willen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:19 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Onze scherpste lepel in deze topicla zal het wel weer 27D schaak noemen...
Exact.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou je een scherpe lepel willen?
Geen idee. Hij heeft zijn besluit om illegalen in de agrarische sector etc. te ontzien nu ook weer teruggedraaidquote:
Tja, weer een belofte niet waargemaakt...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 02:56 schreef Kijkertje het volgende:
Na de parade- en G7-farce is Trump nu op oorlogspad. 7D chess!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man man man wat een infantiele kloothommel is het toch![]()
Nou ja, dat tweede klopt niet, want hij kwam alleen twee regels oplezen.quote:
De lafaard belazerde ze ook nog eens idd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, dat tweede klopt niet, want hij kwam alleen twee regels oplezen.
https://www.google.com/am(...)eme-coin-dinner.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |