https://www.theguardian.c(...)are_AndroidApp_Otherquote:Suspect in shootings of Minnesota lawmakers apprehended – reports
Fijn dat hij eindelijk gepakt is.quote:Op maandag 16 juni 2025 05:44 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.theguardian.c(...)are_AndroidApp_Other
Deze moordenaar is pro-life dus.quote:Op maandag 16 juni 2025 06:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn dat hij eindelijk gepakt is.
In ieder geval een enorme Trump supporter en reliwappie als ik de beelden mag geloven. Extremistisch anti-abortion, anti-non-cis . Logisch dus dat alle rechtse media het negeert of probeert te spinnen.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Deze moordenaar is pro-life dus.
Zijn moorden waren religiously motivated of toch..... ook political motivated ?
Ik wed dat als hij Republikeinen had neergeschoten er een ‘vuurgevecht’ zou zijn geweest en dat hij dat niet overleefd had. Nu krijgt hij een podium in de rechtszaal om nog eens de Dems en pro-abortus mensen te demoniseren en uit te leggen dat het beter is om die op te ruimen en dat hij dus gewoon de samenleving een dienst heeft bewezen. Of, zoals Lord Ronddraai het zou spinnen, dat hij uit zelfverdediging heeft gehandeld en dus een held is.quote:Op maandag 16 juni 2025 06:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn dat hij eindelijk gepakt is.
Juist mooi toch dat ie levend is opgepakt, wat jij stelt is meer een rassending in de VS.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik wed dat als hij Republikeinen had neergeschoten er een ‘vuurgevecht’ zou zijn geweest en dat hij dat niet overleefd had. Nu krijgt hij een podium in de rechtszaal om nog eens de Dems en pro-abortus mensen te demoniseren en uit te leggen dat het beter is om die op te ruimen en dat hij dus gewoon de samenleving een dienst heeft bewezen. Of, zoals Lord Ronddraai het zou spinnen, dat hij uit zelfverdediging heeft gehandeld en dus een held is.
Althans, als de rechter hem daartoe de kans geeft.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik wed dat als hij Republikeinen had neergeschoten er een ‘vuurgevecht’ zou zijn geweest en dat hij dat niet overleefd had. Nu krijgt hij een podium in de rechtszaal om nog eens de Dems en pro-abortus mensen te demoniseren en uit te leggen dat het beter is om die op te ruimen en dat hij dus gewoon de samenleving een dienst heeft bewezen. Of, zoals Lord Ronddraai het zou spinnen, dat hij uit zelfverdediging heeft gehandeld en dus een held is.
Ik heb toch écht liever dat iemand ter verantwoording wordt geroepen in de rechtbank dat dat die doodgeschoten wordt.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het wordt toch tijd dat iemand deze man ten verantwoording gaat roepen, dit is wachten op meer moorden.quote:In order to achieve this, we must expand efforts to detain and deport Illegal Aliens in America’s largest Cities, such as Los Angeles, Chicago, and New York, where Millions upon Millions of Illegal Aliens reside. These, and other such Cities, are the core of the Democrat Power Center, where they use Illegal Aliens to expand their Voter Base, cheat in Elections, and grow the Welfare State, robbing good paying Jobs and Benefits from Hardworking American Citizens. These Radical Left Democrats are sick of mind, hate our Country, and actually want to destroy our Inner Cities — And they are doing a good job of it! There is something wrong with them. That is why they believe in Open Borders, Transgender for Everybody, and Men playing in Women’s Sports — And that is why I want ICE, Border Patrol, and our Great and Patriotic Law Enforcement Officers, to FOCUS on our crime ridden and deadly Inner Cities, and those places where Sanctuary Cities play such a big role. You don’t hear about Sanctuary Cities in our Heartland!
Pure haat!quote:I want our Brave ICE Officers to know that REAL Americans are cheering you on every day. The American People want our Cities, Schools, and Communities to be SAFE and FREE from Illegal Alien Crime, Conflict, and Chaos. That's why I have directed my entire Administration to put every resource possible behind this effort, and reverse the tide of Mass Destruction Migration that has turned once Idyllic Towns into scenes of Third World Dystopia. Our Federal Government will continue to be focused on the REMIGRATION of Aliens to the places from where they came, and preventing the admission of ANYONE who undermines the domestic tranquility of the United States.
Dit is wederom net een persiflage op Idiocracy.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:19 schreef Kansenjongere het volgende:
Trump bevestigt openlijk dat hij ICE misbruikt om politieke tegenstanders te dwarsbomen:
https://truthsocial.com/@(...)s/114690267066155731
Anti-non-cisquote:Op maandag 16 juni 2025 11:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
In ieder geval een enorme Trump supporter en reliwappie als ik de beelden mag geloven. Extremistisch anti-abortion, anti-non-cis . Logisch dus dat alle rechtse media het negeert of probeert te spinnen.
Ja, ik weet nooit hoe ik LBGHQT+ helemaal moet uitschrijvenquote:
Maar goed, een deal tussen Israel en Iran is easy, dus dat komt allemaal goed als Trump er zin in heeft.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Trump heeft zelf de deal met Iran opgezegd en onder zijn presidentschap is er nu oorlog met Israël.
Lachwekkend. Art of the deal, my ass..
Gehoorzaamtquote:Op maandag 16 juni 2025 12:50 schreef Vis1980 het volgende:
- Edit: Ik had een zeer oud filmpje gepost waarin Trump aangaf dat ie wil dat iedereen hem gehoorzaamd als het geval is bij Kim Jong-un. Maar dat was dus oud.
Hmm. Waar hebben we eerder zulke praat van hem mogen horen.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar goed, een deal tussen Israel en Iran is easy, dus dat komt allemaal goed als Trump er zin in heeft.
[ afbeelding ]https://x.com/sentdefender/status/1934109648371548523
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |