Awww. hier is gezellug!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Niet dat het daar veel beter is qua teamdominantie, maar ach
Al besprokenquote:
En Sainz nietquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:26 schreef Perox het volgende:
Zie je wel ALB gewoon een nieuw stukkie bodywork en P7!
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen schermen vrij voor F1 en FOK! tegelijk
Werd opgehouden door Hadjar kennelijk?quote:
Die gasnie.quote:
Lijkt me ook.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Werd opgehouden door Hadjar kennelijk?
Gras is groen.quote:
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:29 schreef Zorro het volgende:
Sainz gigantisch genaaid door Hadjar.
En daarmee mijn manager helemaal
Sukkels
Namen door de war gehaald denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Colapinto zo ver boven hem is toch vreemd (heb even niet gezien of er iets mis was met Gasly)
Laat ik ze allebei in mijn manager hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:29 schreef Zorro het volgende:
Sainz gigantisch genaaid door Hadjar.
En daarmee mijn manager helemaal
Sukkels
quote:
Dank.quote:
Waar zat die sarcasme smiley ook alweer?quote:
Dat was een beetje mijn hint ook jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Laat ik ze allebei in mijn manager hebben
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar zat die sarcasme smiley ook alweer?
Het was nogal een dom grapje want het was al bekend dat hij gehinderd werdquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar zat die sarcasme smiley ook alweer?
Rode vlag voor de engine cover van Albonquote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:32 schreef Perox het volgende:
[..]
Die vind ik altijd de ergste. Of de overtreffende trap ervan.
Diep teleurgesteld.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Die laatste is je moeder die zegt
Ik ben niet boos
Ik ben teleurgesteld
Dat is het hele doel van die smileyquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:32 schreef Perox het volgende:
[..]
Die vind ik altijd de ergste. Of de overtreffende trap ervan.
quote:
Benieuwd of ze voldoende setjes kwalificatieluiers overhouden voor de hoofdrace.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Geld voor een oppas was wel op na het ticket
Alleen gebruikte.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Benieuwd of ze voldoende setjes kwalificatieluiers overhouden voor de hoofdrace.
Sneller dan norquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:36 schreef Perox het volgende:
[..]
Niet dat het wordt opgepikt door F1TV...
En er zaten echt nog wel wat puntjes waar het niet helemaal lekker gingquote:
Groot met medium.quote:
Lange rechte stukquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:37 schreef Perox het volgende:
Kun je eigenlijk een beetje goed inhalen hier?
Kan genoeg zijn.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
de ronde van Max zag er echt goed uit, weinig corrigeren.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
En er zaten echt nog wel wat puntjes waar het niet helemaal lekker ging
Die is long runs aan het doenquote:
Omdat Pirelli.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:41 schreef 0108daniel het volgende:
Vraagje.
Hoe kan een medium band elke keer sneller zijn dan een soft band?
c6 is de allerzachtstequote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:41 schreef 0108daniel het volgende:
Vraagje.
omdat het geen echte medium band is. Pirelli heeft de zachtste banden geselecteerd en noemt de iets minder zachte band medium.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:41 schreef 0108daniel het volgende:
Vraagje.
C6 wordt juist pas goed na 6 ronden ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
c6 is de allerzachtste
Stort voor het eind van de ronde in
Was Alonso ook al in Q1, totdat de banden beter werdenquote:
1000 factoren. Setup, wagen bouw, asfalt, circuit, samenstelling van de band, temperaturen, en ja dat is ook het antwoord wat Pirelli gaat geven maar het speelt wel mee.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:41 schreef 0108daniel het volgende:
Vraagje.
"Hoe krijgen we die rode band nog zachter?"quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vraag me af wat Pirelli nu denkt
Bij deze spec banden is dat niet zó raarquote:
C9 band incoming.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:43 schreef wdn het volgende:
[..]
"Hoe krijgen we die rode band nog zachter?"
Die heeft het haags kwartiertje verward met het Limburgse 'Gewoon gas geven'quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:45 schreef greysbones het volgende:
Yuki deed rustig aan actie uit de pits
Minder kleuren juistquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:46 schreef wdn het volgende:
Pirelli: onze banden zijn nu nog beter: we zijn andere kleuren gaan gebruiken!
Roze en paarse terugquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:46 schreef wdn het volgende:
Pirelli: onze banden zijn nu nog beter: we zijn andere kleuren gaan gebruiken!
En ultra softsquote:
Maximum bandenquote:
Zou moeten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:49 schreef greysbones het volgende:
Zou Russell daar een penalty voor krijgen ?
quote:
Nee. Was al buiten de pitlane dacht ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:49 schreef greysbones het volgende:
Zou Russell daar een penalty voor krijgen ?
Tja, dan had ie niet moeten inhalen onder rood.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:50 schreef bedachtzaam het volgende:
Zou wel erg zuur geweest zijn voor Yuki, eindelijk eens door naar Q3 en dan 10 plaatsen achteruit moeten.
monteurs die banden tegen de grond smijten om te zien welke het minst stuitertquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:49 schreef wdn het volgende:
Pirelli: "Nu alle banden ZONDER kleur. Kans van 1 op 27 dat je 4 dezelfde banden op de wagen hebt".
en dan brak Max zijn ronde nog af ookquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Lol 1 t/m 4 binnen een tiende
Gelukkig haal je de inters en full wets er zo uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
monteurs die banden tegen de grond smijten om te zien welke het minst stuitert
Regels zijn regels maar had hij dus achter een kapotte auto moeten blijven die heel langzaam gaat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, dan had ie niet moeten inhalen onder rood.
Ja ho maar weerquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mattie Valk is altijd dol op de kwalificatie. Q is good for you
Net als vorig jaarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:52 schreef Zorro het volgende:
Ik zou op basis van wat ik gezien heb zeggen Russell op pole, maar Max zit er dicht bij en die doet dan altijd onmogelijke dingen dus het wordt een mooie Q3
Ik durf te wedden dat McLaren nu een soort hold my beer doet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net als vorig jaar
Zelfde tijd
En dan dit keer Max op p1
Bedoel ik maarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:54 schreef Perox het volgende:
[..]
ergens wel het loopt niet eens goed door valt me nu op. Daar kan mijn autisme niet tegen.
Doe eens nietquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat McLaren nu een soort hold my beer doet.
quote:
Zhou dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:55 schreef Perox het volgende:
Zhou in een Ferrari outfit is ook wel een gek gezicht.
Ja, het zal alleen niet meer een groot verschil zijn. Let goed op de langzame bochten bij de McLaren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat McLaren nu een soort hold my beer doet.
Maar wat is de rode band dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
omdat het geen echte medium band is. Pirelli heeft de zachtste banden geselecteerd en noemt de iets minder zachte band medium.
Ik hoop zelf gewoon dat niemand hem in de muur boekt. Gewoon een veilige kwali en eerlijke krachtmeting.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:56 schreef Perox het volgende:
Dit is toch hét moment om je auto in de muur te zetten?
Een mislukt experiment.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:56 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Maar wat is de rode band dan?
Dat zou toch de zachtste zijn maar is langzamer dan de gele.
De muur is ook onderdeel van de eerlijke krachtmeting natuurlijk...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hoop zelf gewoon dat niemand hem in de muur boekt. Gewoon een veilige kwali en eerlijke krachtmeting.
Welnee. Net als in Barcelona enorm zacht waardoor het het einde van de ronde niet haalt.quote:
Vermomde Brit!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
Goede ronde, maar er komt nog een run!
En ja, ik klinkt nu heel erg Engels
Big balls sport @DerRabbitquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:01 schreef Perox het volgende:
Grote klote heb je hier nodig. Zo Max door die laatste chicane. Hulde!![]()
![]()
Max heeft spieren.quote:
Codetaalquote:
Nou nou.quote:
Jammer dat de zwager van Max niet bij RBR rijdquote:
Moet van Tsunodaquote:
Tje?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:09 schreef 0108daniel het volgende:
Topman Pirelli na kwalificatie ontslagen.
Gele band sneller dan een rode band.
Gaat nog een staartje krijgen.
Dirty airquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat was dat waardoor Leclerc zijn ronde afbrak. Alweer Hadjar?
Ja. Maar die reed feitelijk niet in de wegquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die reed ervoor, maar deed echt niks verkeerd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Fout in s2.quote:
Dirty air? Had Hadjar een windje gelaten?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dirty air
Kan hadjar niks aan doen
Welneequote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:09 schreef 0108daniel het volgende:
Topman Pirelli na kwalificatie ontslagen.
Gele band sneller dan een rode band.
Gaat nog een staartje krijgen.
Hij maakte er wel meer.quote:
Hij moet nog wel even langs de paspoortcontrole voor het inhalen in de pitstraat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heeeeeerlijk George fantastisch gedaan
Voor een shovel is dat normaal maar bij een F1auto lijkt me dat de druk toch een stuk lager is, ergens 100 max denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
De hydraulische stuurbekrachtiging werkt onder een druk van 200 tot 250 bar. tenminste, als ie goed werkt.
quote:
Inderdaad, ze hebben niet voor niets een topman ontslagen wegens onzorgvuldigheid met de snelheid van de verschillende banden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:10 schreef Red_85 het volgende:
Pirelli mag die c6 in de schredder pleuren.
Te koud hiero.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLaren is nu wel even op de plek gezet.
McLaren was niet scherp.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
Bijzonder wel dat RBR en Mercedes wel doorhadden dat de medium band sneller was en McLaren niet
Hebben ze wel vaker last van, maar dat wordt vaak gemaskeerd door de snellere wagenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
McLaren was niet scherp.
Lando is pure middelmaatquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris weer een mentale knak denk ik.
Not gonna happenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zet 50 euro in op een crash tussen George en Max in bocht 1
Het raceweekend is nog niet klaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
Bijzonder wel dat RBR en Mercedes wel doorhadden dat de medium band sneller was en McLaren niet
Bij een personenauto zit het rond de 80 bar. Formule auto's zijn gemaakt om een tikkie sneller te gaan dan een VW Golf en ook net iets sneller de hoek om gaan. 100 tot 140 bar lijkt mij normaler.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:11 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Voor een shovel is dat normaal maar bij een F1auto lijkt me dat de druk toch een stuk lager is, ergens 100 max denk ik.
Het kan wel zijn dat Sjors de eerste bocht mistquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zet 50 euro in op een crash tussen George en Max in bocht 1
quote:
Hamilton be proud.quote:
Ze zitten er goed bij nu. Morgen de boel verzilveren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:16 schreef LTVDK het volgende:
Max klinkt wel erg positief voor zijn doen
Het was een grapjequote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:16 schreef Perox het volgende:
WTF?!
"I've got a few points on my license to play with"...
Is Hihahootjesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:16 schreef Perox het volgende:
WTF?!
Was die under investigation?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:11 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij moet nog wel even langs de paspoortcontrole voor het inhalen in de pitstraat.
Tis ook gewoon Britsquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen ga over 2 weken naar Oostenrijk en wil Max zien racen...
De stewards zouden hem meteen wat punten moeten geven voor dat inhalen van Tsunoda in de pits. Hij heeft toch genoeg "points to play with" dus hij vindt het vast niet erg.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:16 schreef Perox het volgende:
WTF?!
Errug!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:16 schreef Perox het volgende:
WTF?!
Echte mannen zitten dan op de TTquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen ga over 2 weken naar Oostenrijk en wil Max zien racen...
Je overdrijft nietquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Vind je niet? Of overdrijf ik en is het een lolletje? Van degene die steeds Max moet hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |