monteurs die banden tegen de grond smijten om te zien welke het minst stuitertquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:49 schreef wdn het volgende:
Pirelli: "Nu alle banden ZONDER kleur. Kans van 1 op 27 dat je 4 dezelfde banden op de wagen hebt".
en dan brak Max zijn ronde nog af ookquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Lol 1 t/m 4 binnen een tiende
Gelukkig haal je de inters en full wets er zo uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
monteurs die banden tegen de grond smijten om te zien welke het minst stuitert
Regels zijn regels maar had hij dus achter een kapotte auto moeten blijven die heel langzaam gaat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, dan had ie niet moeten inhalen onder rood.
Ja ho maar weerquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mattie Valk is altijd dol op de kwalificatie. Q is good for you
Net als vorig jaarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:52 schreef Zorro het volgende:
Ik zou op basis van wat ik gezien heb zeggen Russell op pole, maar Max zit er dicht bij en die doet dan altijd onmogelijke dingen dus het wordt een mooie Q3
Ik durf te wedden dat McLaren nu een soort hold my beer doet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net als vorig jaar
Zelfde tijd
En dan dit keer Max op p1
Bedoel ik maarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:54 schreef Perox het volgende:
[..]
ergens wel het loopt niet eens goed door valt me nu op. Daar kan mijn autisme niet tegen.
Doe eens nietquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat McLaren nu een soort hold my beer doet.
quote:
Zhou dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:55 schreef Perox het volgende:
Zhou in een Ferrari outfit is ook wel een gek gezicht.
Ja, het zal alleen niet meer een groot verschil zijn. Let goed op de langzame bochten bij de McLaren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat McLaren nu een soort hold my beer doet.
Maar wat is de rode band dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
omdat het geen echte medium band is. Pirelli heeft de zachtste banden geselecteerd en noemt de iets minder zachte band medium.
Ik hoop zelf gewoon dat niemand hem in de muur boekt. Gewoon een veilige kwali en eerlijke krachtmeting.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:56 schreef Perox het volgende:
Dit is toch hét moment om je auto in de muur te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |