SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BoeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Boedas schrikken
Wat ben jij er vroeg bij Marc?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt wat onweer aan...
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ja het was een plaknacht nu ook broeierigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MogguhhDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
Ja, het was er echt zo nacht voorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 05:56 schreef marc0871 het volgende:
Grootste deel van de nacht ook bloot gelegen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien een idee om er een hor voor te makenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 05:58 schreef marc0871 het volgende:
Raam kon niet open, want dan heb ik 100 muggen binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nare beesten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 05:58 schreef marc0871 het volgende:
Raam kon niet open, want dan heb ik 100 muggen binnenDon't follow me. I am lost too
![]()
Misschien moest ik dat maar eens doen.
Die ene die toch binnen zat, heeft me gelukkig nog met rust gelaten![]()
Ik heb voor alles wat openkan een hor, heerlijk. Nadeel is wel dat er minder koele lucht naar binnen komt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:01 schreef marc0871 het volgende:
Misschien moest ik dat maar eens doen.
Die ene die toch binnen zat, heeft me gelukkig nog met rust gelatenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Flinke dreunen zeg
Geen ideequote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:03 schreef marc0871 het volgende:
Zo af en toe hoorde ik hem.
Of is het een haar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen vrouwelijke muggen steken. Mannetjesmuggen hebben de eiwitten in bloed niet nodig om eitjes te produceren en voeden zich voornamelijk met plantensappen. Vrouwtjesmuggen hebben het bloed nodig voor de ontwikkeling van hun eieren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:03 schreef marc0871 het volgende:
Zo af en toe hoorde ik hem.
Of is het een haar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, zoiets jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen vrouwelijke muggen steken. Mannetjesmuggen hebben de eiwitten in bloed niet nodig om eitjes te produceren en voeden zich voornamelijk met plantensappen. Vrouwtjesmuggen hebben het bloed nodig voor de ontwikkeling van hun eieren.![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:05 schreef marc0871 het volgende:
Het waren alleen de vrouwtjes die steken, toch?
Dan is het misschien een mannetje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen vrouwelijke muggen steken. Mannetjesmuggen hebben de eiwitten in bloed niet nodig om eitjes te produceren en voeden zich voornamelijk met plantensappen. Vrouwtjesmuggen hebben het bloed nodig voor de ontwikkeling van hun eieren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker dan, is het niet erg vroeg voor muggen nu?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:07 schreef marc0871 het volgende:
Die paar muggen die ik gisteravond had, stonden bijkans al rechtop in mijn vel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb hier nog geenmug gezien of gehoord eigenlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik word gek van het Parool met hun kutspelletje
https://www.parool.nl/games/apps/spelwijze~g25303347Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dan speel je het nietquote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:10 schreef DJMO het volgende:
Ik word gek van het Parool met hun kutspelletje
https://www.parool.nl/games/apps/spelwijze~g25303347
Hier ook - ik had tot nu toe geen enkele mug, en gisteren ineens twee.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:09 schreef marc0871 het volgende:
En ik had er tot afgelopen week zo lekker weinig last vanHow can I make this topic about me?![]()
1+1=2Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meh. Ik ben redelijk goedquote:
En met minder dan briljant neem ik eigenlijk geen genoegen. @Rob,die me dit spel heeft laten ontdekken is een tevreden als hij de helft van de woorden heeft geraden. Ik absoluut niet. Te streberig.Ik heb er één en ik ben er trots op
Waarom wordt je er gek van dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh. Ik ben redelijk goed
[ afbeelding ]
En met minder dan briljant neem ik eigenlijk geen genoegen. @:Rob,die me dit spel heeft laten ontdekken is een tevreden als hij de helft van de woorden heeft geraden. Ik absoluut niet. Te streberig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat de puzzelredactie soms woorden opneemt die onbegrijpelijk zijn, en woorden die voor de hand liggen niet goed keuren of niet hebben opgenomen. En een enkele keer lijken ze ook hun eigen spelregels aan hun laars te lappen (eigennamen mogen bv niet, maar pas geleden zat wel Irene tussen de oplossingen. Nou is dat ook nog een aardappelras schijnt het, maar toch, je denkt er niet aan want eigennaam).quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nou alle reden dus om te stoppen en je niet gek te laten maken
quote:
En nu weer rustig..Don't follow me. I am lost too
Ik heb nog tot middernacht de tijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:21 schreef Dotteke het volgende:
Nou alle reden dus om te stoppen en je niet gek te laten maken
Meestal word ik ergens tussen 12 en 2 wakker, en dan kijk ik even snel naar de oplossingen van de dag er voor, naar de nieuwe opgave en dan gooi ik er even wat woorden in die ik meteen zie. Daarna terug naar bed om vervolgens in m'n slaap door te gaan met combinaties te maken. Zo werd ik vannacht om een uur half 4 opnieuw wakker omdat ik het woord bananenbar had gevonden in m'n slaap.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Jemig het spel houdt je dus in je slaap ook bezig. Niet bevordelijk voor je nachtrust natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb nog tot middernacht de tijd.
Meestal word ik ergens tussen 12 en 2 wakker, en dan kijk ik even snel naar de oplossingen van de dag er voor, naar de nieuwe opgave en dan gooi ik er even wat woorden in die ik meteen zie. Daarna terug naar bed om vervolgens in m'n slaap door te gaan met combinaties te maken. Zo werd ik vannacht om een uur half 4 opnieuw wakker omdat ik het woord bananenbar had gevonden in m'n slaap.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach, ik pieker liever over (on)mogelijke letter combinaties dan over minder leuke dingenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig het spel houdt je dus in je slaap ook bezig. Niet bevordelijk voor je nachtrust natuurlijk
Dat is waar, maar het lijkt mij beide niet gezond.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, ik pieker liever over (on)mogelijke letter combinaties dan over minder leuke dingen
Wanneer ging je ook weer met vakantie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komende vrijdag. Eerst nog even een regel weekje. Vandaag opticien, maandag gesprek met m'n regiebehandelaar, woensdag Rotterdam en donderdag naar de psychiater van het fact en m'n huisarts. (ze hebben een kwartier ingepland voor me bij de huisarts, zodat ik genoeg tijd heb om al m'n klachten kwijt te kunnen).quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het lijkt mij beide niet gezond.
Wanneer ging je ook weer met vakantie?Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh en inmiddels ben ik level briljant
Genoeg te doen dus deze week.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Komende vrijdag. Eerst nog even een regel weekje. Vandaag opticien, maandag gesprek met m'n regiebehandelaar, woensdag Rotterdam en donderdag naar de psychiater van het fact en m'n huisarts. (ze hebben een kwartier ingepland voor me bij de huisarts, zodat ik genoeg tijd heb om al m'n klachten kwijt te kunnen).Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker bakkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alle ramen weer open
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik vergat nog even de telefonische afspraak met de chirurg voor m'n operatie de 30e.quote:
Er is een dagopname gepland (zelfde dag weer oprotten naar huis) maar dankzij de sertraline heb ik last van sneller, heftiger en langer bloeden en blauwe plekken. (merk ik ook aan m'n menstruatie, die is een stuk heftiger en langer dan voordat ik de sertraline slikte![]()
) Het liefst wil ik dus een nacht ter observatie in het ziekenhuis blijven, maar dat is iets wat alleen de chirurg van te voren kan beslissen.
Gelukkig wordt hier niet selectief geblokt.Don't follow me. I am lost too
Je bent behoorlijk in de lappenmand met allesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik vergat nog even de telefonische afspraak met de chirurg voor m'n operatie de 30e.
Er is een dagopname gepland (zelfde dag weer oprotten naar huis) maar dankzij de sertraline heb ik last van sneller, heftiger en langer bloeden en blauwe plekken. (merk ik ook aan m'n menstruatie, die is een stuk heftiger en langer dan voordat ik de sertraline slikte![]()
) Het liefst wil ik dus een nacht ter observatie in het ziekenhuis blijven, maar dat is iets wat alleen de chirurg van te voren kan beslissen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Morguh
![]()
Nachtdienst gehad Sp3c?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwoah, dit noem ik nog geen eens een lappenmand hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent behoorlijk in de lappenmand met alles
Ik heb wel last van meer bijwerkingen van de sertraline, dat ga ik maandag ook met m'n regiebehandelaar bespreken, want ik word er niet echt goed van. Het middel werkt prima voor m'n angst en dwanggedachten klachten, maar de (lange termijn) bijwerkingen beginnen vervelender te worden. (spierpijn, pijnlijke gewrichten, hoofdpijn, keelklachten, de onregelmatige menstruatie en regelmatig ook last van jeuk).Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is het lastige, wat voor het ene goed is krijg je het andere weer vanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mwoah, dit noem ik nog geen eens een lappenmand hoor
Ik heb wel last van meer bijwerkingen van de sertraline, dat ga ik maandag ook met m'n regiebehandelaar bespreken, want ik word er niet echt goed van. Het middel werkt prima voor m'n angst en dwanggedachten klachten, maar de (lange termijn) bijwerkingen beginnen vervelender te worden. (spierpijn, pijnlijke gewrichten, hoofdpijn, keelklachten, de onregelmatige menstruatie en regelmatig ook last van jeuk).Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Werk jij alleen in de nachten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee wij hebben 4 verschillende, nacht, ochtend en dag in een vaste cyclequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En dan zit ik maar op een halve dosering he?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het lastige, wat voor het ene goed is krijg je het andere weer van
En dan wilde de arts me nog op de maximale dagdosis van de antabus hebben ook. Ben blij dat de psychiater m'n zorgen wel serieus nam en me op een halve onderhoudsdosering gezet heeft.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ploegendienst dus. Ik dacht dat jij alleen de nachtdiensten draaidequote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee wij hebben 4 verschillende, nacht, ochtend en dag in een vaste cycleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nogal een groot bedrijf dus specifieker wil ik het niet maken want anders gaan mijn collega´s straks mijn posthistorie bekijken en dan denken ze dat ik compleet van lotje getikt benOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja het risico dat je daar dan bijwerkingen van krijgt is natuurlijk reeel aanwezigquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
En dan zit ik maar op een halve dosering he?
En dan wilde de arts me nog op de maximale dagdosis van de antabus hebben ook. Ben blij dat de psychiater m'n zorgen wel serieus nam en me op een halve onderhoudsdosering gezet heeft.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
voor zover ze dat al niet denkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
in nws zeg ik nog wel eens wat verstandigs dus misschien wordt het er juist beter op bedenk ik meOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ach, ik heb in het verleden zoveel bijzondere bijwerkingen verzameld dat ik uiterst voorzichtig ben met nieuwe medicatie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het risico dat je daar dan bijwerkingen van krijgt is natuurlijk reeel aanwezig
Een kleine greep:
Van nitrofuarantadine krijg ik verlammingsveraxhijnselen
Van atomoxetine kreeg ik ontstoken voetzolen
Van Lisonipril d'accord kreeg ik hartkloppingen (van de teva en aurobindo had ik geen last)
Van ritalin werd ik ronduit agressief van de rebound
En zo kan ik nog wel even doorgaan.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zo dan. Dat is nogal wat. Ik heb dat met pijnstillers.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, ik heb in het verleden zoveel bijzondere bijwerkingen verzameld dat ik uiterst voorzichtig ben met nieuwe medicatie.
Een kleine greep:
Van nitrofuarantadine krijg ik verlammingsveraxhijnselen
Van atomoxetine kreeg ik ontstoken voetzolen
Van Lisonipril d'accord kreeg ik hartkloppingen (van de teva en aurobindo had ik geen last)
Van ritalin werd ik ronduit agressief van de rebound
En zo kan ik nog wel even doorgaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoeft ook niet toch.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:09 schreef sp3c het volgende:
nogal een groot bedrijf dus specifieker wil ik het niet maken want anders gaan mijn collega´s straks mijn posthistorie bekijken en dan denken ze dat ik compleet van lotje getikt benWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lees daar zelden tot nooit.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:10 schreef sp3c het volgende:
in nws zeg ik nog wel eens wat verstandigs dus misschien wordt het er juist beter op bedenk ik meWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:
gewoon waar je zin in hebt
maar ik zeg dus echt wel eens wat verstandigsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Das waar. Maar dan zie je dus nooit wat verstandigs posten 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en al mijn ijshockeypraat is natuurlijk ook verstandig
boeit niemand verder maar daar kan ik niks aan doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik mag vanwege die operatie uit 2023 geen nsaids meer, maar wel paracetamol en bv oxycodon. Vanwege de te gebruiken pijnstilling tijdens de operatie moest ik daarom ook van de Naltrexon af, want die blokkeert de opname van opiaten zoals oxycodon. Anders hadden ze op ketamine moeten overstappen, maar ik weet wederom niet hoe ik daar op reageer terwijl oxycodon prima werkt en ik daar ook niet verslavingsgevoelig voor benquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Dat is nogal wat. Ik heb dat met pijnstillers.
Heb helemaal 0’p verstand van ijshockey. Dus alles wat je zegt neem ik voor waar aan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:18 schreef sp3c het volgende:
en al mijn ijshockeypraat is natuurlijk ook verstandig
boeit niemand verder maar daar kan ik niks aan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan bijna in een apotheek gaan werken 😉quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik mag vanwege die operatie uit 2023 geen nsaids meer, maar wel paracetamol en bv oxycodon. Vanwege de te gebruiken pijnstilling tijdens de operatie moest ik daarom ook van de Naltrexon af, want die blokkeert de opname van opiaten zoals oxycodon. Anders hadden ze op ketamine moeten overstappen, maar ik weet wederom niet hoe ik daar op reageer terwijl oxycodon prima werkt en ik daar ook niet verslavingsgevoelig voor benWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toen ik na m'n vorige opname de naltrexon ging ophalen bij m'n apotheek werd ik gewaarschuwd door de assistente dat ik me behoorlijk ziek zou gaan voelen als ik er toch bij zou drinken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan bijna in een apotheek gaan werken 😉
Nee mevrouw, u bent in de war met disulfiram
Lachuhquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toen ik na m'n vorige opname de naltrexon ging ophalen bij m'n apotheek werd ik gewaarschuwd door de assistente dat ik me behoorlijk ziek zou gaan voelen als ik er toch bij zou drinken.
Nee mevrouw, u bent in de war met disulfiram
I knowquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb helemaal 0’p verstand van ijshockey. Dus alles wat je zegt neem ik voor waar aan.
ongeveer 18 miljoen nederlanders hebben hetzelfde, ik probeer dat te veranderen
Meh. Nogal beschamend dat een apotheek medewerker de werking van twee totaal verschillende medicijnen door elkaar haalt.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zullen er toch genoeg zijn die het wel volgen? Ik weet ook niets van voetbalquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
I know
ongeveer 18 miljoen nederlanders hebben hetzelfde, ik probeer dat te veranderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@mizzesamy snapte een tijdje terug de hybrid icing regel
niemand snapt hem, scheidsrechters zelf snappen hem niet
maar dan ben ik 1 Nederlander dichter bij het doel (ongeveer 18 miljoen)Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Voetbal : 20 spelers rennen als een kip zonder kop achter een bal aan om hem tussen 3 latjes te kunnen schoppen en twee malloten proberen dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen er toch genoeg zijn die het wel volgen? Ik weet ook niets van voetbalIk heb er één en ik ben er trots op
Deze man 👍quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:24 schreef sp3c het volgende:
@:mizzesamy snapte een tijdje terug de hybrid icing regel
niemand snapt hem, scheidsrechters zelf snappen hem niet
maar dan ben ik 1 Nederlander dichter bij het doel (ongeveer 18 miljoen)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nog steeds de bestbezochte zaalsport in Nederlandquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen er toch genoeg zijn die het wel volgen? Ik weet ook niets van voetbal
maar niet genoeg, het is pas genoeg als het groter is dan voetbal en wedstrijden spelen in stadions als Ahoy Arena en Ziggo DomeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En als ze hem dan hebben trappen ze hem weer weg.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voetbal : 20 spelers rennen als een kip zonder kop achter een bal aan om hem tussen 3 latjes te kunnen schoppen en twee malloten proberen dat te voorkomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het is pas genoeg als Nederland tegen Canada speelt op de olympische spelen en coach niet in de kleedkamer zegt, houd het alstjeblieft onder de 100 tegendoelpunten want dan staan we pas echt voor lulOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Speel jij op zo hoog niveauquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:27 schreef sp3c het volgende:
het is pas genoeg als Nederland tegen Canada speelt op de olympische spelen en coach niet in de kleedkamer zegt, houd het alstjeblieft onder de 100 tegendoelpunten want dan staan we pas echt voor lulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-06-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1062 / +30 / +0 / 2124 / 2570
2. loveislikeakiss / 714 / +22 / +0 / 1894 / 2292
3. StevenHyde / 580 / +2 / +0 / 393 / 479
4. RedShoe / 438 / +27 / +2 / 1565 / 1755
5. mario390 / 301 / +52 / +0 / 578 / 771
6. gebrokenglas / 293 / +59 / +5 / 1162 / 1346
7. aeque / 189 / +1 / +20 / 834 / 1014
8. devzero / 170 / +1 / +0 / 320 / 394
9. hemarookworst / 169 / +1 / +7 / 368 / 478
10. greysbones / 167 / +3 / +0 / 1142 / 1231
11. Fogel / 161 / +2 / +0 / 240 / 314
12. Pinnenmutske / 137 / +0 / +23 / 259 / 349
13. drakin / 118 / +1 / +0 / 507 / 574
14. ieniminimuis / 112 / +3 / +0 / 330 / 393
15. maily / 102 / +7 / +0 / 574 / 656
16. Dr.Mikey / 93 / +0 / +0 / 89 / 125
17. kree / 86 / +3 / +50 / 225 / 270
18. Bally-b / 82 / +3 / +29 / 272 / 298
19. marc0871 / 76 / +2 / +36 / 217 / 260
20. MizzezAmy / 76 / +5 / +4 / 338 / 391SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zo kan je elke sport wel bagatelliseren.Don't follow me. I am lost too
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:30 schreef RedShoe het volgende:
Zo kan je elke sport wel bagatelliseren.How can I make this topic about me?![]()
DTS: allemaal malloten proberen puntjes te verzamelen door te posten en te hopen dat niemand anders snel post en net zoveel malloten proberen dat te voorkomen.How can I make this topic about me?![]()
noooooquote:
ik speelde 4de niveau in Duitsland en dat was toen heel erg slecht dat zou ik niet aankunnen nu
en 3de niveau in Frankrijk, zelfde verhaal
ook niet goed genoeg voor eredivisie in NederlandOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het geeft voor veel mensen een hoop plezier...quote:Don't follow me. I am lost too
althans ik was beter dan sommige Nederlandse keepers in de eredivisie maar de clubs met geld om iemand te betalen gingen voor buitenlanders en de clubs die geen geld hadden hadden geen geld
in duitsland kreeg ik 200 dmark per week, dat was veel geld voor iemand van 18 toenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wat bagatelliseer ik hier?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:30 schreef RedShoe het volgende:
Zo kan je elke sport wel bagatelliseren.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hij bedoelt mij met m'n opmerking over voetbalquote:
ow ja ik zie hemquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij bedoelt mij met m'n opmerking over voetbal
zo kun je elke sport wel bagatelliseren
Ik bedoel jou nietquote:
Zo maar even douchen en brood halen. Na drie weken eindelijk weer eens een gebakken ei op brood
ijshockey is een man of 40 die achter een puck aan schaatsen
klopt technisch gezien maar het is heel leukOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Alleen kost dat de belastingbetaler geen miljoenenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
DTS: allemaal malloten proberen puntjes te verzamelen door te posten en te hopen dat niemand anders snel post en net zoveel malloten proberen dat te voorkomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vinnikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en gemiddeld een man of 1000 per week per stadionOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oké. Maakt Ook nietquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nooooo
ik speelde 4de niveau in Duitsland en dat was toen heel erg slecht dat zou ik niet aankunnen nu
en 3de niveau in Frankrijk, zelfde verhaal
ook niet goed genoeg voor eredivisie in Nederland
Uit toch. Als je er maar van genietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
40?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:36 schreef sp3c het volgende:
ijshockey is een man of 40 die achter een puck aan schaatsen
klopt technisch gezien maar het is heel leuk
Geweldige sport om te zien
Geniet ervanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:36 schreef DJMO het volgende:
Zo maar even douchen en brood halen. Na drie weken eindelijk weer eens een gebakken ei op broodWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is een feitquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er wordt niet snel gemiept en op de grond gerold.
Wat dat betreft is voetbal echt te triest voor woorden
daaromquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké. Maakt Ook niet
Uit toch. Als je er maar van geniet
mijn doel was prof te worden, ik wist dat dat niet zo heel lang zou duren want met mijn longen ben ik te wisselvallig en dan ga je er gewoon niet van kunnen leven maar ik heb een paar jaar enkel ijshockey gespeeld zonder ergens te werken
imo doel gehaaldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja max 23 per ploeg (4x 5 lijnen veldspelers en 3 keepers) en vliegende wisselsquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hey Miep 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerst een was in de machine flikkerenIk heb er één en ik ben er trots op
Hoeveel staan er tijdens de wedstrijd op het ijs?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja max 23 per ploeg (4x 5 lijnen veldspelers en 3 keepers) en vliegende wisselsDon't follow me. I am lost too
Dat heb ik gisteren al gedaan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
6quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hoeveel staan er tijdens de wedstrijd op het ijs?
5 veldspelers en 1 keeper
goalie blijft meestal hele wedstrijd staan, ideaal wisselen ze om de wedstrijd maar je mag er 2 wisselen, dus alle banken vol is 46 spelers
meen ik
ik heb geen wedstrijd gezien met 2 goalies op de bank dus misschien is het max 44 spelers en 2 op de tribuneOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bij ijshockey zijn wissels vliegend, wat betekent dat spelers het ijs verlaten en hun vervangers direct het spel betreden zonder dat het spel wordt stilgelegd. Dit zorgt voor een hoog tempo en voorkomt vermoeidheid, aangezien spelers meestal slechts 30 tot 60 seconden op het ijs blijven voordat ze worden gewisseld.
Een team bestaat uit meerdere lijnen van spelers, en elke lijn speelt meestal een korte shift van ongeveer 30 tot 60 seconden voordat ze worden gewisseld. Coaches bepalen de wissels strategisch, afhankelijk van de situatie in de wedstrijd.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
![]()
![]()
Ik volg het alleen tijdens de OS..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
6
5 veldspelers en 1 keeper
goalie blijft meestal hele wedstrijd staan, ideaal wisselen ze om de wedstrijd maar je mag er 2 wisselen, dus alle banken vol is 46 spelers
meen ik
ik heb geen wedstrijd gezien met 2 goalies op de bank dus misschien is het max 44 spelers en 2 op de tribuneDon't follow me. I am lost too
Weet jij dit of googlequote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij ijshockey zijn wissels vliegend, wat betekent dat spelers het ijs verlaten en hun vervangers direct het spel betreden zonder dat het spel wordt stilgelegd. Dit zorgt voor een hoog tempo en voorkomt vermoeidheid, aangezien spelers meestal slechts 30 tot 60 seconden op het ijs blijven voordat ze worden gewisseld.
Een team bestaat uit meerdere lijnen van spelers, en elke lijn speelt meestal een korte shift van ongeveer 30 tot 60 seconden voordat ze worden gewisseld. Coaches bepalen de wissels strategisch, afhankelijk van de situatie in de wedstrijd.
Omdat ijshockey zo snel en chaotisch kan zijn, zijn er strikte regels en controles om te voorkomen dat een team te veel spelers op het ijs heeft. Hier zijn een paar manieren waarop dit wordt gehandhaafd:
- Linesmen en scheidsrechters: Er zijn vier officials op het ijs—twee hoofdscheidsrechters en twee linesmen. De linesmen houden onder andere het aantal spelers in de gaten en kunnen een overtreding signaleren.
- Strikte wisselzones: Spelers moeten via de juiste wisselzone het ijs verlaten en betreden. Als een speler te vroeg het ijs op komt, kan dit leiden tot een strafschop.
- Too Many Men-penalty: Als een team meer dan zes spelers (inclusief de goalie) op het ijs heeft, kan de scheidsrechter een "Too Many Men"-penalty geven. Dit betekent dat een speler twee minuten straf krijgt en het team tijdelijk met één speler minder speelt.
- Coaches en spelersdiscipline: Teams trainen op georganiseerde wissels om fouten te voorkomen. Spelers moeten goed opletten en wachten tot hun teamgenoot volledig van het ijs is voordat ze zelf het spel betreden.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
O ja dat kan ook nog, die gebruik ik nooitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb jij het nog redelijk koel in huis?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat kan ook nog, die gebruik ik nooitHow can I make this topic about me?![]()
Ik hou het bij bordspellen..Don't follow me. I am lost too
![]()
probleem met de vliegende wissels is dat sommige stadions twee deuren hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
een aan het begin van de bank, en een aan het einde van de bank, meeste ijshockeyers verliezen al hun geduld ongeveer rond hun tweede wedstrijd als ze 5 zijn dus dan krijg je situaties dat de wissel het ijs op springt bij de ene deur terwijl de vermoeide veldspeler zijn best doet om de andere deur te bereiken
dan krijg je 2 minuten straf voor too many man on the ice want je slaat een flink aantal meters vooruit over op die manier
een leek denkt dan, lol die figuren zijn zo dom dat ze niet kunnen tellen maar het komt 9 van de 10 keer door een gebrek aan geduldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
if that makes senseOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
geen onweer des doods gehad hier in het westen ondanks code geel
morning trouwens
Do what you love, love what you do!![]()
is iets wat je moet zien gebeuren om te snappenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hier wel onweer.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:53 schreef kree het volgende:
morning trouwens
Kort maar krachtig.Don't follow me. I am lost too
Morguh Kreequote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:53 schreef kree het volgende:
morning trouwens
in de jeugd is geen vliegende wissel tot 16 meen ik, dan fluit de scheids na 60 seconden en dan wisselen de lijn
bij ons was het na 30 minuten ook wissel de goalie ongeacht hoe matig die flapdrol wasOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Ja, ik snap het. Nouja, dat ligt dus echt aan de speler die te snel weer in de wedstrijd wil.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem met de vliegende wissels is dat sommige stadions twee deuren hebben
een aan het begin van de bank, en een aan het einde van de bank, meeste ijshockeyers verliezen al hun geduld ongeveer rond hun tweede wedstrijd als ze 5 zijn dus dan krijg je situaties dat de wissel het ijs op springt bij de ene deur terwijl de vermoeide veldspeler zijn best doet om de andere deur te bereiken
dan krijg je 2 minuten straf voor too many man on the ice want je slaat een flink aantal meters vooruit over op die manier
een leek denkt dan, lol die figuren zijn zo dom dat ze niet kunnen tellen maar het komt 9 van de 10 keer door een gebrek aan geduldHow can I make this topic about me?![]()
want die van mij was echt matig en ijshockey kijken vanaf de bank vond ik echt mega lameOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
ja maar ze moeten gewoon 1 van die twee deuren dichtlassenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik snap het. Nouja, dat ligt dus echt aan de speler die te snel weer in de wedstrijd wil.
imo ligt het aan de stadionbouwerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je weet dat er enorme donkere wolken exact boven jouw huis gaan hangen vanavond, en het gaat gigantisch stormen, regenen en hagelen op exact die 100 vierkante meter.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:53 schreef kree het volgende:
morning trouwens
Dit is voorspeld.
How can I make this topic about me?![]()
al springen de meesten gewoon over de boarding dus ik weet niet of het echt wat uitmaaktOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ALs de wind maar draait komt het misschien wel boven jouw huis te hangenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je weet dat er enorme donkere wolken exact boven jouw huis gaan hangen vanavond, en het gaat gigantisch stormen, regenen en hagelen op exact die 100 vierkante meter.
Dit is voorspeld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja eigenlijk wel, beetje niet heel lang. maar komt door in ritme zitten he? werd gewoon half 6 wakker. en ipv nog aantal keer om te draaien dacht ga maar gelijk uit bed.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Aan water zal kree vanavond absoluut geen gebrek hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs de wind maar draait komt het misschien wel boven jouw huis te hangen
Ja, dat ritme gaat dan ook gewoon het weekend en de vakantie doorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, beetje niet heel lang. maar komt door in ritme zitten he? werd gewoon half 6 wakker. en ipv nog aantal keer om te draaien dacht ga maar gelijk uit bed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gehehe nou ik hou van noodweer, naar denk niet dat t gaat gebeurenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je weet dat er enorme donkere wolken exact boven jouw huis gaan hangen vanavond, en het gaat gigantisch stormen, regenen en hagelen op exact die 100 vierkante meter.
Dit is voorspeld.Do what you love, love what you do!![]()
daar heb ik nooit last van met die wisseldienstenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat ritme gaat dan ook gewoon het weekend en de vakantie door
ik doe elke dag gewoon als elke dag, als ik thuis kom haal ik 1 biertje, drink ik op, kijk tv, schoonmaken, was doen, ga ik naar bed en dan werken
maakt niet zo veel uit hoe laat het isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik heb nog ff voetbal over de schutting gegooid (hoop trouwens naar de goeie kant). maar hij is van eentje van de twee buren naast mequote:Op zaterdag 14 juni 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat ritme gaat dan ook gewoon het weekend en de vakantie door
Ben gisteren thuis gekomen, dus moet wel een was draaien, anders te weinig schone kleding in de vakantie.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
soms twee biertjes als het een rotdag was
#notgonnalieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
JOu lijf is dit natuurlijk gewend, die wisselende diensten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar heb ik nooit last van met die wisseldiensten
ik doe elke dag gewoon als elke dag, als ik thuis kom haal ik 1 biertje, drink ik op, kijk tv, schoonmaken, was doen, ga ik naar bed en dan werken
maakt niet zo veel uit hoe laat het is
Wel fijn dat het zo gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nu heb ik een boel want was rotdagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
probleemdrinker gespotquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:02 schreef sp3c het volgende:
soms twee biertjes als het een rotdag was
#notgonnalie
ben ik de laatste die er wat over mag zeggen denk, maarja. dat is begin probleem enzo hahahahaha uit ervaring.Do what you love, love what you do!![]()
Bier lost het ook niet op tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh KWquote:
ja nou je moet daar je weg in zoeken denk ik, heb ook mensen die als ze binnenkomen voor de nachtdienst aan het avondeten gaan want het is 8 uur nog watquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JOu lijf is dit natuurlijk gewend, die wisselende diensten.
Wel fijn dat het zo gaat
persoonlijk kan ik dat niet, voor het werk wil ik ontbijt, dan start de dag maar iedereen moet doen wat hij moet doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ben geen probleemdrinkerquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:02 schreef kree het volgende:
[..]
probleemdrinker gespot
ben ik de laatste die er wat over mag zeggen denk, maarja. dat is begin probleem enzo hahahahaha uit ervaring.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee ik los het opquote:
maar nu heb ik daar geen zin anOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nooit nietquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:05 schreef kree het volgende:
[..]
nog niet. maar wat je zei klinkt wel als begin.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BolkDon't follow me. I am lost too
Dot heeft ook gelijk trouwens, maargoed is te vroeg om helemaal wijze lessen te geven wssquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik los het op
maar nu heb ik daar geen zin an
En hoedt niet ook denk, maar ik praat voor mezelf he, zoals begon
Grote brand bij kippenhouderij Heibloem: deel van 300.000 kippen omgekomen | Hart van Nederland https://share.google/0gOeLJPizUQiAx3Qa
Vanavond kip patat en appelmoes en een grote klodder mayonaise!Ik heb er één en ik ben er trots op
Ontkennen en alcoholismequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
ik drink al een jaar of 30, is nooit een probleem geweest, gaat het ook niet wordenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:06 schreef kree het volgende:
[..]
Dot heeft ook gelijk trouwens, maargoed is te vroeg om helemaal wijze lessen te geven wss
En hoedt niet ook denk, maar ik praat voor mezelf he, zoals begon
gewoon niet meer kopen dan je aankanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja of de een gaat gelijk onder de douche en naar bed na een nachtdienst, een ander gaat eerste eten en tv kijken of bier drinkenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nou je moet daar je weg in zoeken denk ik, heb ook mensen die als ze binnenkomen voor de nachtdienst aan het avondeten gaan want het is 8 uur nog wat
persoonlijk kan ik dat niet, voor het werk wil ik ontbijt, dan start de dag maar iedereen moet doen wat hij moet doen
Zo is iedereen verschillendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmmmms zou er voorzichtig mee zijn dat te zeggen, het sluipt er makkelijk in nl.quote:
goed ben ik wss extreem ontspoort. maar het begon bij mij ook niet anders als dat.
goed genoeg weer daarover enzo
en ik heb een vrolijke dronk en geen rijbewijs dus fuck youOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga gelijk bolken als ik thuis kom.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of de een gaat gelijk onder de douche en naar bed na een nachtdienst, een ander gaat eerste eten en tv kijken of bier drinken
Zo is iedereen verschillend
Ja genoeg.Don't follow me. I am lost too
Ik geloof dat ik me even terug trek uit deze discussie.Ik heb er één en ik ben er trots op
tja dat zeiden er meer die ik tegen kwam en toch zaten ze met me uiteindelijk bij hulpverleningquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik drink al een jaar of 30, is nooit een probleem geweest, gaat het ook niet worden
gewoon niet meer kopen dan je aankanDo what you love, love what you do!![]()
Zielig voor die kippenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:06 schreef DJMO het volgende:
Grote brand bij kippenhouderij Heibloem: deel van 300.000 kippen omgekomen | Hart van Nederland https://share.google/0gOeLJPizUQiAx3Qa
Vanavond kip patat en appelmoes en een grote klodder mayonaise!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij doe jij het de laatste tijd nog in je slaapquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga gelijk bolken als ik thuis kom.![]()
Alcohol heeft mijn leven verwoest.
In combinatie met psychische ellende.Don't follow me. I am lost too
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij het de laatste tijd nog in je slaap![]()
Ik heb vannacht niet gebolkt, en het kon, want DTS was als het goed is open.How can I make this topic about me?![]()
Ach ja.
Boeiend ook.Don't follow me. I am lost too
nah hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:09 schreef DJMO het volgende:
Ik geloof dat ik me even terug trek uit deze discussie.. wilde wel ff zeggen hoe ik erover dacht. maar niet echt doel om daar nou weer discussie over te gaan voeren, kan wel in andere topics denk
boeit me geen kut?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
tja dat zeiden er meer die ik tegen kwam en toch zaten ze met me uiteindelijk bij hulpverleningOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
heeeeej maar @DJMO jij was van het wandelen, had het helemaal ff niet gevolgd maar is wandeltocht hier vandaag? kippenloop?Do what you love, love what you do!![]()
Het is zeker wel boeiend, alleen de discussie is te vaak gevoerd hier en geëscaleerd.quote:How can I make this topic about me?![]()
DJMO is weg, de was aan het doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:11 schreef kree het volgende:
heeeeej maar @:DJMO jij was van het wandelen, had het helemaal ff niet gevolgd maar is wandeltocht hier vandaag? kippenloop?How can I make this topic about me?![]()
O dan heb je vast heel diep geslapenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb vannacht niet gebolkt, en het kon, want DTS was als het goed is open.
Even checken....quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je vast heel diep geslapenHow can I make this topic about me?![]()
Die heb ik dan gemist denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is zeker wel boeiend, alleen de discussie is te vaak gevoerd hier en geëscaleerd.Don't follow me. I am lost too
oja dat onverwachts sluiten, is nog steeds dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je vast heel diep geslapenDo what you love, love what you do!![]()
Slaapscore: slecht. 4 uur en 21 minuten geslapen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je vast heel diep geslapen
Achja, zoals gebruikelijk.How can I make this topic about me?![]()
het is wss te kort voor het mooie wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Slaapscore: slecht. 4 uur en 21 minuten geslapen.
Achja, zoals gebruikelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Dit weekend is het onverwachts sluiten, als proef, tot zondagavond opgeheven.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
oja dat onverwachts sluiten, is nog steeds dan?How can I make this topic about me?![]()
Dit weekend niet maar hoe het maandag gaat geen ideequote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
oja dat onverwachts sluiten, is nog steeds dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
Ach ja.Don't follow me. I am lost too
het is sowieso slecht plan wss, maargoed. we zien het welquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit weekend is het onverwachts sluiten, als proef, tot zondagavond opgeheven.
Is ook niet veel. Heb je nog een wandeling geprobeerd voor het slapen gaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Slaapscore: slecht. 4 uur en 21 minuten geslapen.
Achja, zoals gebruikelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Nee, dat had ik me wel voorgenomen maar daar is niets van gekomen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet veel. Heb je nog een wandeling geprobeerd voor het slapen gaan?
Vanavond eens proberen.
Snap dat wel. Maar men zegt dat het helptquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat had ik me wel voorgenomen maar daar is niets van gekomen.
Vanavond eens proberen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was gisteravond wel schitterend weer.... En volgens de weer-app blijft het vandaag droog, met 30 graden.
Op die stortregens boven het huis van kree na dan.
"ze" zeggen het idd. naja mss helpt t dat ik in de natuur werk nu ofzo, zelfde idee/quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap dat wel. Maar men zegt dat het helpt
maar had eigenlijk nooit zoveel aan dat soort advies van psych hulp.
kan het hele riedeltje wel vertellen wat ze opnoemen nl, want hebben hun geleerd.
het helpt pas wanneer je iemand hebt ie je ook snapt en met je meedenkt.Do what you love, love what you do!![]()
We gaan het vanzelf wel zien of het droogblijft vandaag. Ik heb voor hier nog niet gekekenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Het was gisteravond wel schitterend weer.... En volgens de weer-app blijft het vandaag droog, met 30 graden.
Op die stortregens boven het huis van kree na dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor jouw regio zegt de weer-app: 30 graden met 30% regen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het vanzelf wel zien of het droogblijft vandaag. Ik heb voor hier nog niet gekekenHow can I make this topic about me?![]()
En ja, is er dan 30% kans dat het gaat regenen, of gaat het dan regenen in 30% van het gebied.
vragen, vragen.
Even copilot vragen.
Een weerapp die 30% kans op regen aangeeft, betekent niet dat het 30% van de tijd zal regenen of dat 30% van het gebied regen krijgt. In plaats daarvan betekent het dat er een 30% kans is dat er ergens binnen het voorspelde gebied minimaal 0,3 mm regen zal vallen gedurende de opgegeven periode.
Meteorologen berekenen dit percentage op basis van twee factoren:
1 De zekerheid dat er ergens in het voorspelde gebied regen zal vallen.
2 Het percentage van het gebied waar ze een meetbare hoeveelheid regen verwachten.
Dus als een meteoroloog 80% zeker is dat het ergens in het gebied zal regenen, en verwacht dat 50% van het gebied daadwerkelijk regen krijgt, dan zou de kans op neerslag 40% zijn (0,8 × 0,5 = 0,4 oftewel 40%).How can I make this topic about me?![]()
ik heb mijn Katwijkse sensor enzo. het blijft vandaag hier gewoon droog en benauwd.
wellicht op de stranden, steekt er in de loop van de dag een"zee" windje op waardoor de kuststrook in mist gehuld gaat en het 10 graden kouder is als bv in leiden.Do what you love, love what you do!![]()
Ik laat het gewoon gebeuren en vraag mij niets af over iets waar ik toch geen invloed op hebquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
En ja, is er dan 30% kans dat het gaat regenen, of gaat het dan regenen in 30% van het gebied.
vragen, vragen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor, vanavond stortregens.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:23 schreef kree het volgende:
ik heb mijn Katwijkse sensor enzo. het blijft vandaag hier gewoon droog en benauwd.
Onweer des doods.Don't follow me. I am lost too
Ik neem aan dat je toch lekker binnen blijft vandaag, in de koelte van je huis?quote:How can I make this topic about me?![]()
Mooi dan wel dat ze zeggen o.o mm regen maar dat er wel een wolkje bij staat die regen aangeeftquote:
ik denk het nietquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, vanavond stortregens.
Alles weer dicht zo.Don't follow me. I am lost too
Ja, he grootste gedeeelte wel al wilde ik er nog wel even uit. Maar ik zie welquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je toch lekker binnen blijft vandaag, in de koelte van je huis?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt eraan waar je woont..quote:Don't follow me. I am lost too
Even in de koelte van de supermarkt. Even in de dry misting van de Appie gaan staan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wilde er nog wel even uit. Maar ik zie wel
AHDon't follow me. I am lost too
katwijk, of nouja Rijnsburg. maargoed zelfde aan de kust he.quote:
Heb dit zo vaak gezien, komt geen dikke regen of afkoeling. mss van zee mist wel trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Nee hoef niet naar de supermarktquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even in de koelte van de supermarkt. Even in de dry misting van de Appie gaan staan.
Ik wild even naar intratuin of action Ik moet een bak hebben van 45cm breed en minimaal 5 cm diepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Ieniquote:
Zeemist idd. Wind draait straks naar het westen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:27 schreef kree het volgende:
[..]
katwijk, of nouja Rijnsburg. maargoed zelfde aan de kust he.
Heb dit zo vaak gezien, komt geen dikke regen of afkoeling. mss van zee mist wel trouwens.Don't follow me. I am lost too
idd haha blij iemand met ervaring hier ookquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zeemist idd. Wind draait straks naar het westen.
De zon brand al lekkerquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:28 schreef kree het volgende:
23 graden hier trouwens buiten, het valt nog mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik woon ook aan zee.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:29 schreef kree het volgende:
[..]
idd haha blij iemand met ervaring hier ookDon't follow me. I am lost too
Staat ook in de krant bij het weerquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:29 schreef kree het volgende:
[..]
idd haha blij iemand met ervaring hier ook
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: