SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BoeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Boedas schrikken
Wat ben jij er vroeg bij Marc?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt wat onweer aan...
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ja het was een plaknacht nu ook broeierigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MogguhhDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
Ja, het was er echt zo nacht voorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 05:56 schreef marc0871 het volgende:
Grootste deel van de nacht ook bloot gelegen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien een idee om er een hor voor te makenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 05:58 schreef marc0871 het volgende:
Raam kon niet open, want dan heb ik 100 muggen binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nare beesten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 05:58 schreef marc0871 het volgende:
Raam kon niet open, want dan heb ik 100 muggen binnenDon't follow me. I am lost too
![]()
Misschien moest ik dat maar eens doen.
Die ene die toch binnen zat, heeft me gelukkig nog met rust gelaten![]()
Ik heb voor alles wat openkan een hor, heerlijk. Nadeel is wel dat er minder koele lucht naar binnen komt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:01 schreef marc0871 het volgende:
Misschien moest ik dat maar eens doen.
Die ene die toch binnen zat, heeft me gelukkig nog met rust gelatenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Flinke dreunen zeg
Geen ideequote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:03 schreef marc0871 het volgende:
Zo af en toe hoorde ik hem.
Of is het een haar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen vrouwelijke muggen steken. Mannetjesmuggen hebben de eiwitten in bloed niet nodig om eitjes te produceren en voeden zich voornamelijk met plantensappen. Vrouwtjesmuggen hebben het bloed nodig voor de ontwikkeling van hun eieren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:03 schreef marc0871 het volgende:
Zo af en toe hoorde ik hem.
Of is het een haar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, zoiets jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen vrouwelijke muggen steken. Mannetjesmuggen hebben de eiwitten in bloed niet nodig om eitjes te produceren en voeden zich voornamelijk met plantensappen. Vrouwtjesmuggen hebben het bloed nodig voor de ontwikkeling van hun eieren.![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:05 schreef marc0871 het volgende:
Het waren alleen de vrouwtjes die steken, toch?
Dan is het misschien een mannetje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen vrouwelijke muggen steken. Mannetjesmuggen hebben de eiwitten in bloed niet nodig om eitjes te produceren en voeden zich voornamelijk met plantensappen. Vrouwtjesmuggen hebben het bloed nodig voor de ontwikkeling van hun eieren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker dan, is het niet erg vroeg voor muggen nu?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:07 schreef marc0871 het volgende:
Die paar muggen die ik gisteravond had, stonden bijkans al rechtop in mijn vel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb hier nog geenmug gezien of gehoord eigenlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik word gek van het Parool met hun kutspelletje
https://www.parool.nl/games/apps/spelwijze~g25303347Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dan speel je het nietquote:Op zaterdag 14 juni 2025 06:10 schreef DJMO het volgende:
Ik word gek van het Parool met hun kutspelletje
https://www.parool.nl/games/apps/spelwijze~g25303347
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: