Die zou ik dan maar eens doen. Maar het verbaast me wel. Is mogelijk het meest hilarische werk van onze held Godfried B. Aanrader.quote:
Nee een boek over de geweldige punk band dead moon, bomvol met fotos interviews etc. Behoorlijk uniek bandje. Hun laatste concert ( in de normale line-up was op dauwpop, heb ik helaas nooit kunnen zien wel de twee overgebleven leden fred and toody)quote:
Wat vond je van dit boek? Ik twijfel nog of ik deze ga lezenquote:Op dinsdag 2 december 2025 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kwam een boekenbon tegen, waarvan ik dacht dat die verzilverd was, maar het toch nog deed... anders was dit boek echt te duur geweest. Blijde ik!
[ afbeelding ]
Heel erg, ben er nog niet aan toegekomen. Privé dingen waardoor ik niet de ruimte had voor een serieuzer boek.quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat vond je van dit boek? Ik twijfel nog of ik deze ga lezen
Hehe ok, dank voor je reactiequote:Op vrijdag 24 april 2026 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel erg, ben er nog niet aan toegekomen. Privé dingen waardoor ik niet de ruimte had voor een serieuzer boek.
En een heleboel boeken geërfd, dus ik moet even zien wanneer ik wat lees. Eerst even simpel Midas Dekkers
Zie UI.quote:
quote:Hoe kom je tot de beste beslissingen? Word een beslisarchitect en ontwerp een besluitproces dat leidt tot succes voor jou en je team!
Je zit met de juiste mensen aan tafel, en toch komt er geen besluit uit. Wéér niet. De vergadering loopt uit, iedereen vertrekt met een ander verhaal en de knoop die allang doorgehakt had moeten worden blijft hangen. Frustrerend – en volledig te voorkomen.
Gedragseconoom Hans van Emmerik dook in de wetenschap én de praktijk van directieteams, kabinetsinformateurs en operatiekamers. Zijn ontdekking: slechte besluitvorming heeft niets te maken met intelligentie of inzet. Het probleem zit in de omgeving. Ontwerp je die slim, dan volgen de juiste beslissingen vanzelf. Dat is de kracht van de beslisarchitect.
In dit boek ontrafelt Van Emmerik negen factoren die besluitvorming ongemerkt saboteren – van verliesaversie en vaagtaal tot informatiecascades en open eindjes. Herkenbaar, concreet en direct toepasbaar.
Daar ben ik erg benieuwd naar, laat je weten hoe die was?quote:Op maandag 15 juni 2026 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze ligt morgen in de brievenbus als het goed is
[ afbeelding ]
Yes! Is goedquote:Op maandag 15 juni 2026 18:59 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Daar ben ik erg benieuwd naar, laat je weten hoe die was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |