abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219078296
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 18:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik denk dat ik nu wel 30 ongelezen boeken op de ereader heb staan :')
En dan nog een plank in de boekenkast.
47 hier, gelukkig deel ebook.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_219081225

:D
Tap tap tap
pi_219084721
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 18:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik denk dat ik nu wel 30 ongelezen boeken op de ereader heb staan :')
En dan nog een plank in de boekenkast.

Is ook wel erg verleidelijk om te kopen, zeker bij ebooks omdat die geen fysieke boekenkast nodig hebben. Mijn lijst van eventueel te kopen boeken in Kobo wordt ook steeds langer.
pi_219084818
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 12:58 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Is ook wel erg verleidelijk om te kopen, zeker bij ebooks omdat die geen fysieke boekenkast nodig hebben. Mijn lijst van eventueel te kopen boeken in Kobo wordt ook steeds langer.
Ik heb een kindle en Amazon knalt regelmatig boeken in de aanbieding vanaf 99 cent. En ook nieuwe boeken voor 5,59. Die ik gisteravond had gekocht was ook ineens met 50% korting en nu zit ik eigenlijk hier op te azen:
https://www.amazon.nl/dp/B0DHLBGDZN
https://www.amazon.nl/dp/B0CSNPYT9W
https://www.amazon.nl/dp/B0FQKNJQRY
Maar ik moet even normaal doen, want de snelheid met lezen is er dit jaar uit.
Tap tap tap
pi_219086241

Nu bezig in Ulysses. Had hem al eens in het Nederlands gelezen, nu in het Engels
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  zondag 2 november 2025 @ 11:01:51 #106
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_219175428
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 15:50 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[ afbeelding ]
Nu bezig in Ulysses. Had hem al eens in het Nederlands gelezen, nu in het Engels
_O_

In het Nederlands al lastig zat
Robert Moog died for our synths
pi_219176170
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 11:01 schreef Gehenna het volgende:

[..]
_O_

In het Nederlands al lastig zat
Tja, het is meer een leesbeleving dan een verhaal, dat maakt het wel makkelijker om korte stukjes te lezen. Er gaat wel wat tijd in zitten ;)
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_219185512

Joe.
Tap tap tap
pi_219186929
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 15:50 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je daar doorheen komen? Ik heb 'm hier ook liggen, maar nog nooit aan begonnen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')