47 hier, gelukkig deel ebook.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu wel 30 ongelezen boeken op de ereader heb staan
En dan nog een plank in de boekenkast.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu wel 30 ongelezen boeken op de ereader heb staan
En dan nog een plank in de boekenkast.
Ik heb een kindle en Amazon knalt regelmatig boeken in de aanbieding vanaf 99 cent. En ook nieuwe boeken voor 5,59. Die ik gisteravond had gekocht was ook ineens met 50% korting en nu zit ik eigenlijk hier op te azen:quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is ook wel erg verleidelijk om te kopen, zeker bij ebooks omdat die geen fysieke boekenkast nodig hebben. Mijn lijst van eventueel te kopen boeken in Kobo wordt ook steeds langer.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:50 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[ afbeelding ]
Nu bezig in Ulysses. Had hem al eens in het Nederlands gelezen, nu in het Engels
Tja, het is meer een leesbeleving dan een verhaal, dat maakt het wel makkelijker om korte stukjes te lezen. Er gaat wel wat tijd in zittenquote:
Kun je daar doorheen komen? Ik heb 'm hier ook liggen, maar nog nooit aan begonnen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:50 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[ afbeelding ]
Nu bezig in Ulysses. Had hem al eens in het Nederlands gelezen, nu in het Engels
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |