Yepquote:Op donderdag 11 september 2025 13:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh dat is van die videogame toch?
quote:Op zondag 14 september 2025 13:53 schreef drakin het volgende:
Een al oud interessegebied van me en een boek diedat daardoor al lang op het wensenlijstje stond.
[ afbeelding ]
Graag in dm en ook in de tijd dat ik het nog kan aanpassen, dan waardeer ik je hulp zeer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Lovenswaardig, maar futiel.quote:
Zolang je niet hoopt dat men er hier op het forum ene reet mee doet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik moet er toch ergens over kunnen lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ja, ook gekocht. En inmiddels uitgelezen.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Een lijstje.
Boeken kopen en boeken lezen zijn twee verschillende hobby's.Wou je een bieb beginnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Hey die susskind boeken heb ik ookquote:
Die zijn wel goed, heeft me jaren geleden ook wat tijd gekocht om ze bij elkaar te sprokkelen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:57 schreef drakin het volgende:
Intussen deze nog incomplete serie op de kop getikt
[ afbeelding ]
Met mezelf afgesproken maximaal 5 boeken (ebooks) in voorraad te hebben, al heb ik gezondigd en nu 9 boeken. Waarvan 2 waaruit ik af en toe een verhaal lees en afgelopen weekend nog een boek gekocht dat maar 99 cent was.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal digitale boeken dus uitlenen wordt lastig.
oh cool, ik kwam er thuis pas achter dat het een serie isquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hey die susskind boeken heb ik ook
Ja vond het wel een tof boekje beknopt, en best duidelijk, maar als je echt in depth dmv wiskunde de natuurkunde in wil kan ik "the road to reality" van penrose aanraden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh cool, ik kwam er thuis pas achter dat het een serie is![]()
Was aan het bladeren tussen de wiskunde geschiedenis boeken, die altijd wel lekker weglezen, maar ik heb er al een aantal en ik erger me er dan altijd aan dat er vrijwel nooit daadwerkelijke wiskunde in die boeken staat of uitgelegd wordt. Deze doet dat wel, en dat zag er erg behapbaar uit.
Die vond ik echt heel erg pittig.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
maar als je echt in depth de dmv wiskunde de natuurkunde in wil kan ik "the road to reality" van penrose aanraden.
Is ook meer een boek om van te genieten dan volledig te doorgrondenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die vond ik echt heel erg pittig.
Ik kon er uit komen tot hoofdstuk drie volgens mij. Daarna werd de wiskunde gewoon veel te pittig. Daar heb je zeker wel master natuurkunde/wiskunde voor nodig. Ook legt hij het amper uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is ook meer een boek om van te genieten dan volledig te doorgrondenIk ga hem vast nog wel een keer herlezen, kijken of ik er met voortschrijdend inzicht meer van kan maken.
Ik vind het wel hilarisch, hij introduceert het alsof je geen wiskunde nodig hebtquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik kon er uit komen tot hoofdstuk drie volgens mij. Daarna werd de wiskunde gewoon veel te pittig. Daar heb je zeker wel master natuurkunde/wiskunde voor nodig. Ook legt hij het amper uit.
Ik denk dat ik nu wel 30 ongelezen boeken op de ereader heb staanquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met mezelf afgesproken maximaal 5 boeken (ebooks) in voorraad te hebben, al heb ik gezondigd en nu 9 boeken. Waarvan 2 waaruit ik af en toe een verhaal lees en afgelopen weekend nog een boek gekocht dat maar 99 cent was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |