Die zou ik dan maar eens doen. Maar het verbaast me wel. Is mogelijk het meest hilarische werk van onze held Godfried B. Aanrader.quote:
Nee een boek over de geweldige punk band dead moon, bomvol met fotos interviews etc. Behoorlijk uniek bandje. Hun laatste concert ( in de normale line-up was op dauwpop, heb ik helaas nooit kunnen zien wel de twee overgebleven leden fred and toody)quote:
Wat vond je van dit boek? Ik twijfel nog of ik deze ga lezenquote:Op dinsdag 2 december 2025 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kwam een boekenbon tegen, waarvan ik dacht dat die verzilverd was, maar het toch nog deed... anders was dit boek echt te duur geweest. Blijde ik!
[ afbeelding ]
Heel erg, ben er nog niet aan toegekomen. Privé dingen waardoor ik niet de ruimte had voor een serieuzer boek.quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat vond je van dit boek? Ik twijfel nog of ik deze ga lezen
Hehe ok, dank voor je reactiequote:Op vrijdag 24 april 2026 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel erg, ben er nog niet aan toegekomen. Privé dingen waardoor ik niet de ruimte had voor een serieuzer boek.
En een heleboel boeken geërfd, dus ik moet even zien wanneer ik wat lees. Eerst even simpel Midas Dekkers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |