SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Inclusief bijpassend panterprintjequote:
Dat weet @Luctor.et.Emergo vast welquote:
Zit er iets lekkers bij?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boodschapjes ook weer binnen....
Ik krijg nooit opmerkingen over mijn kapselquote:
Ik krijg nooit complimenten over mijn kapsel, alleen als ik bij de kapper benquote:
Ja.quote:
Weet je al wat?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja.
Kaas, koekjes, Chips, bier. icetea
en ook wat gezondere dingen voor het avondeten vandaag en morgen.
Zondag is pa jarig.Daar ga ik heen en hij zal wel het eten verzorgen...
Nee, mijn haar zit eigenlijk altijd wel primaquote:
mijn haar zit altijd goedquote:
Of hij laat pizza bezorgen of we gaan naar de Mac verwacht ik...quote:
Vorig jaar complimenteerde iemand van het bioscoop personeel me met m'n haar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg nooit complimenten over mijn kapsel, alleen als ik bij de kapper ben
Nou het zal mij echt niet kunnen boeien hoe mijn haar zit. Ik zit veel op de fiets dus meestal zit het dus nietquote:
oeeh macciequote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of hij laat pizza bezorgen of we gaan naar de Mac verwacht ik...
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, mijn haar zit eigenlijk altijd wel prima
nee? mijn haar is een van mijn grootste onzekerhedenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:23 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou het zal mij echt niet kunnen boeien hoe mijn haar zit. Ik zit veel op de fiets dus meestal zit het dus niet
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:23 schreef bitterbal het volgende:
Die strips zijn trouwens super grappig
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/twonkcomics
Ook als je op de bitterbrommer hebt gezeten?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee? mijn haar is een van mijn grootste onzekerheden
nou dan heb je helm haar.das helemaal ergquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook als je op de bitterbrommer hebt gezeten?
Makkelijk haarquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Makkelijk haar![]()
Na het douchen laten drogen, even vlug door borstelen ennnn klaar
Glad haar ook dus klitten vallen er ook gewoon weer uit
jaloersquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Makkelijk haar![]()
Na het douchen laten drogen, even vlug door borstelen ennnn klaar
Glad haar ook dus klitten vallen er ook gewoon weer uit
Mensen die ik een tijd niet gezien heb zeggen dat ik een dikke kop heb gekregen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:31 schreef bitterbal het volgende:
krijgen jullie veel opmerkingen over jullie uiterlijk trouwens?
Ik ben een man, dus neequote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:
quote:
vind je dat vervelend?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die ik een tijd niet gezien heb zeggen dat ik een dikke kop heb gekregen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die ik een tijd niet gezien heb zeggen dat ik een dikke kop heb gekregen.
ja zekerquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
Alhoewel, ik krijg de afgelopen jaren wel redelijk vaak complimenten van random mensen op straat in het dorp dat ze mij zovaak zien wandelen en dat ik zoveel ben afgevallen, dat telt ook denk ik?
Nee niet echtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:31 schreef bitterbal het volgende:
Valt gelukkig wel mee, soms zegt er iemand iets over mijn neurofibromen, maar nooit echt iets kwetsend gelukkig.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
Alhoewel, ik krijg de afgelopen jaren wel redelijk vaak complimenten van random mensen op straat in het dorp dat ze mij zovaak zien wandelen en dat ik zoveel ben afgevallen, dat telt ook denk ik?
Neequote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Valt gelukkig wel mee, soms zegt er iemand iets over mijn neurofibromen, maar nooit echt iets kwetsend gelukkig.
Ja 1 keer zei iemand dat ik de Apenpokken had.. Totaal iets anders natuurlijk....![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Valt gelukkig wel mee, soms zegt er iemand iets over mijn neurofibromen, maar nooit echt iets kwetsend gelukkig.
Ja 1 keer zei iemand dat ik de Apenpokken had.. Totaal iets anders natuurlijk....![]()
iemand met een Arabisch uiterlijk. Op dat moment waren er bij ons veel GGz clienten binnen voor een soort van open dagachtig iets. (was nog op de vorige locatie). Dus ging ik er vanuit dat hij ook een client was, later hoorde ik dat hij blijkbaar een begeleider was..quote:
jeetjequote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
iemand met een Arabisch uiterlijk. Op dat moment waren er bij ons veel GGz clienten binnen voor een soort van open dagachtig iets. (was nog op de vorige locatie). Dus ging ik er vanuit dat hij ook een client was, later hoorde ik dat hij blijkbaar een begeleider was..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maar je had het ook wel verteld . Maar nee viel mij niet op. Ik vond het echt super gezellig dat je naast mij zat bos.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vielen jullie overigens die bulten op, voor degene die mij gemeet hebben??![]()
![]()
Heb ik wel aan gedacht, maar ik had geen naam of afdeling waar hij werkzaam zou zijn...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeetje
had je eigenlijk ergens een klacht over moeten indienen
Zo iemand lijkt dan niet helemaal geschikt voor dat werk denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik wel aan gedacht, maar ik had geen naam of afdeling waar hij werkzaam zou zijn...
Gelukkig niet meer. Een jaar of 30 geleden nog wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:31 schreef bitterbal het volgende:
Nee, maar achterhaal maar eens wie dat was. Het is een vrij grote GGz...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo iemand lijkt dan niet helemaal geschikt voor dat werk denk ik
Dat doen welvaart en een leuke vriendin met je.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet hoequote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, die
De app geeft geen rechtstreekse link meer naar de gif.
Jij kreeg zoveel complimenten toen je hier ooit een foto van jezelf postte.quote:
Die heb ik gemistquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kreeg zoveel complimenten toen je hier ooit een foto van jezelf postte.
Vertel, dan geef ik een compliment over je uiterlijk.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel, dan geef ik een compliment over je uiterlijk.
Ja ze ging hierna 12 repen kopen bij de Lidl zelfscanquote:
Is het allemaal op?quote:
Nee, werkt ook niet meer. Desalniettemin vind ik je nog immer leuk om te zien.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de app, nog een keer op de foto tikken zodat hij beeldvullend wordt zeg maar, en dan daaronder op het pijltje tikken voor de directe link. Op de iPhone in elk geval.
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
Zal ik een Liuk of een frambozenijsje pakken?
Was dit je lunch?quote:
`quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat Zeeland de reden is dat het uitdooft.
Krekkie ging toen een beetje gek doenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kreeg zoveel complimenten toen je hier ooit een foto van jezelf postte.
Erg jammer. Grmbl is een mooie man.quote:
Nee, Twirls bij de Tescoquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze ging hierna 12 repen kopen bij de Lidl zelfscan
Allemaal dick pics in je DM?quote:
Awwquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, werkt ook niet meer. Desalniettemin vind ik je nog immer leuk om te zien.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
Maar die liggen niet hier in de vriezerquote:
Gewoon allebei.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
Hier ook niet. Allemaal opquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die liggen niet hier in de vriezer
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ook niet. Allemaal opHad niet zoveel meegenomen.
Dat werkt gewoon maar dat is omslachtiger en daar was de app juist zo handig voor.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AwwDat is kut. Via de browser anders?
En
wat is een liuk?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
Nee ze werd helemaal wild in dat topicquote:
Ja heel erg antiuïtief of zoquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze ging hierna 12 repen kopen bij de Lidl zelfscan
dit klinkt wel heel goorquote:
En dat jij zo smooth reageerde met: maar ik ben wel zo knuffelbaar als een konijntje?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze werd helemaal wild in dat topicMaar toen ging ze ook nog dingen zegen als jammer dat je geen hazelip hebt
Citroenijsje met dropstokjequote:
quote:
Nee dat klinkt niet als iets dat ik zou zeggenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat jij zo smooth reageerde met: maar ik ben wel zo knuffelbaar als een konijntje?
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze werd helemaal wild in dat topicMaar toen ging ze ook nog dingen zegen als jammer dat je geen hazelip hebt
Ja datquote:
Haha watquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pics?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag op de website van de Lidl wel hele lekkere chocola.
Ja was al aan het zoeken, maar gevondenquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:11 schreef Crack_ het volgende:
Maar als het wel LTVDK is dan is het best een lekker joch, jammer dat je geen hazenlip had bij je geboorte. Zou je goed staan
quote:
Eerst maar eens leren omgaan met die zelfscanner jijquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag op de website van de Lidl wel hele lekkere chocola.
Nou dat ligt niet aan haar hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst maar eens leren omgaan met die zelfscanner jij
wtfquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was al aan het zoeken, maar gevonden
[..]
Wat? Godverquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was al aan het zoeken, maar gevonden
[..]
En daarnaquote:
quote:
Ja daar was je zelf bij hoor, kijk dat topic maar terugquote:
Weet ik veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veelIk kom nooit bij de lidl
Jezus jij komt ook van alles tegen op straat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Komt een artikel over in het Via Pecunia jaarboek 2025.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus jij komt ook van alles tegen op straat.
Je trekt wel heel makkelijk conclusies.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
Ik hou heel veel van Hedwig hoor maar het is wel een beetje jammer dat mijn woonkamerraam zo snel vies is tegenwoordig.Aan de pootjes op het raam te zien weet ik wie de dader is.
Daar trekt Hedwig zich niks van aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je trekt wel heel makkelijk conclusies.
👀quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je trekt wel heel makkelijk conclusies.
quote:
Dat doet die hier al bijna de hele dag, al deelt die nog wel graag de warmtequote:
Jaloersquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doet die hier al bijna de hele dag, al deelt die nog wel graag de warmte
quote:
Jeejquote:
Paniek paniekquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan die Lidl chocola niet meer vinden.
heb je al bij de Lidl gezocht?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan die Lidl chocola niet meer vinden.
Ik las laatst dat pindakaas zo heet omdat boter niet mocht (beschermde term). En het werd kaas omdat ze in Suriname een gerecht hadden van samengestampte/perste pinda's, en daar werden plakjes van gesneden zoals met kaasquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.lidl.nl/p/surinaamse-stijl-pindakaas-pikant/p10018498
Al lijkt dit me ook lekker.
Je fietst niet mee, neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, mussen vallen dood van het dak en m'n ouders gaan een eindje fietsen.
doe ik morgen ookquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk hebben ze wel een jas aangetrokken, althans alle senioren die ik vandaag zie fietsen hebben allemaal een jas aan, het liefst nog gewatteerdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren was ik er even en gingen ze net boodschappen doen. M'n moeder had een truitje aan met lange mouwen en m'n vader een vestje, want in de AH is het koud.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze wel een jas aangetrokken, althans alle senioren die ik vandaag zie fietsen hebben allemaal een jas aan, het liefst nog gewatteerd
Lekker zweten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze wel een jas aangetrokken, althans alle senioren die ik vandaag zie fietsen hebben allemaal een jas aan, het liefst nog gewatteerd
lekker warmquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Met de trein reizen in Duitsland is heerliedepeerlie hoor
Oké fles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ja die zie ik ook, mensen in truien en jassen in de AHquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren was ik er even en gingen ze net boodschappen doen. M'n moeder had een truitje aan met lange mouwen en m'n vader een vestje, want in de AH is het koud.
DAT IS TOCH LEKKER NU
Bluf dat jij nu je winterjas aantrekt daarquote:
Hoelang blijf je weg, volgende week zijn de appeltaarten namelijk weer in de bonusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Volgende keer gewoon op stand met 'n Bent incl. sjauf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kruipen nou met onze stoere ICE over een of ander kutspoortje. Mijn wagon was dicht omdat de airco niet werkte. Volk uit twee uitgevallen treinen moest er ook nog bij. En toen die er bij gepropt waren, riepen ze om of al dat extra volk kon optyfen omdat de trein te vol was.quote:
Lol herkenbaar met toen ik naar Berlijn ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
ja doe ik niet neequote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bluf dat jij nu je winterjas aantrekt daar
Ook herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Dus nu doen we gewoon ruim twee uur langer over het ritje
Nog even extra met je kop tussen de zakken sla.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zie ik ook, mensen in truien en jassen in de AHAls ik net 1,5 uur door de 30+ heb gelopen vind ik het heerlijk om even in de AH te zijn
Heb je deze al gehaald trouwens? https://nl.pepper.com/aanbiedingen/hema-tuiniertas-359336quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog even extra met je kop tussen de zakken sla.
Dadelijk stopt de trein en zie je een groot bord, "Arbeit macht Frei" , geheel ongepast op je vakantie natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kruipen nou met onze stoere ICE over een of ander kutspoortje. Mijn wagon was dicht omdat de airco niet werkte. Volk uit twee uitgevallen treinen moest er ook nog bij. En toen die er bij gepropt waren, riepen ze om of al dat extra volk kon optyfen omdat de trein te vol was.
500 euro voor een private cabin in de nachttrein. En dat is alleen de heenreisquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee te veel foto's gezien op FB. Nu reisje naar de alpen boeken
Je lekker af en koel laten lebberen door wat verstopte naaktslakken in die sla.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog even extra met je kop tussen de zakken sla.
Ja, worden we netjes opgedeeld in gouden tanden inleveren en douchen en een groep die wasknijpers mag maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk stopt de trein en zie je een groot bord, "Arbeit macht Frei" , geheel ongepast op je vakantie natuurlijk
Gewoon zeggen dat je Orban wel tof vind.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, worden we netjes opgedeeld in gouden tanden inleveren en douchen en een groep die wasknijpers mag maken.
Ze hebben die nieuwe mini-cabines. Die zijn goedkoper. Lig je wel in een soort doodskist met een dekentje.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
500 euro voor een private cabin in de nachttrein. En dat is alleen de heenreis![]()
Laat maar weer.
Weet niet of dat me goed doetquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je Orban wel tof vind.
Meh. Ik kan beter iets dichterbij zoeken denk ik. Sauerland of zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben die nieuwe mini-cabines. Die zijn goedkoper. Lig je wel in een soort doodskist met een dekentje.
Niet meerquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou mag een goederentrein voor. We zijn een ICE!!!! De apex predator onder de treinen
Ahhhh, dat weet ik niet. Zou best kunnenquote:
Hmm, nu ben ik ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. Oakheart ook wel eens gedronken maar dat heeft niet voldoende indruk gemaakt om die te nemen ipv de Negra.
Ja, die goederentrein is de prooi. Die laten ze voor gaan om de ICE te motiveren om erachteraan te gaanquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou mag een goederentrein voor. We zijn een ICE!!!! De apex predator onder de treinen
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
De witte superieure Shinkansen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
ICE heeft het te druk in Californiëquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil er uitquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet meergoederen boven alles!!!!!!!!1
Zorgen dat je tot de beste drie kwartjes behoort.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Er moet veel bezuinigd worden, bijna een kwart moet weg. Halp
zOrGeN dAt Je tOt dE bEsTe dRiE kWaRtJes BeHoOrTquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zorgen dat je tot de beste drie kwartjes behoort.
Als je een halfje bent kom je al aardig in de buurtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zorgen dat je tot de beste drie kwartjes behoort.
Misschien ligt het wel helemaal niet aan Fles, maar komt het gewoon door de treinenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:38 schreef UitStraling het volgende:
Buda turns complete Fles while traveling.
Nee die heb ik niet nodig, maar die andere zak had ik een tijdje geleden al.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je deze al gehaald trouwens? https://nl.pepper.com/aanbiedingen/hema-tuiniertas-359336
Voorlopig staan we al een half uur stil in Koblenz. Voorspelde aankomsttijd in Nürnberg is 19.00 uur, maar dat gaat wel later worden.quote:
Normaal zou ik zeggen, altijd zorgen dat je tot de tien procent besties behoort met wat je ook doet in het leven maar okquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zOrGeN dAt Je tOt dE bEsTe dRiE kWaRtJes BeHoOrT
iedereen is hier een halfje, of nog minder, dus deze opmerking in deze sc is niet relevantquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je een halfje bent kom je al aardig in de buurt
Gaat nachtwerk worden dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voorlopig staan we al een half uur stil in Koblenz. Voorspelde aankomsttijd in Nürnberg is 19.00 uur, maar dat gaat wel later worden.
Dat is langquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voorlopig staan we al een half uur stil in Koblenz. Voorspelde aankomsttijd in Nürnberg is 19.00 uur, maar dat gaat wel later worden.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil uit Achtbaan03quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ligt het wel helemaal niet aan Fles, maar komt het gewoon door de treinen
Echt zooooooo veelquote:
Je moet bevroren panaan burerenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nectarines gepureerd met een beetje water en in een ijsvormpje gegoten maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
En een hond buiten op een koelmat neergelegd, kan hij toch even van buiten genieten
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt zooooooo veelben benieuwd hoe het werk er uit gaat zien. Kritisch nadenken is altijd goed maar dit klinkt zó veel dat ik me af vraag hoe je de kwaliteit nog hoog kunt houden
inb4 'niet'. En misschien is dat wel het antwoordwe zullen zien
Banaan heb ik ook nog wel. Doe je dat ook in zo'n Calypso vormpje?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet bevroren panaan bureren
Eventueel met nectarines erdoor
Ik ben weer begonnen met het spelen van RCTquote:
Het verbaast me soms hoe hier tegenaan wordt gekeken. Nu bezuinigingen betekent later alsnog kosten maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt zooooooo veelben benieuwd hoe het werk er uit gaat zien. Kritisch nadenken is altijd goed maar dit klinkt zó veel dat ik me af vraag hoe je de kwaliteit nog hoog kunt houden
inb4 'niet'. En misschien is dat wel het antwoordwe zullen zien
Ja hoor dat kanquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Banaan heb ik ook nog wel. Doe je dat ook in zo'n Calypso vormpje?
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben weer begonnen met het spelen van RCT![]()
Oh ik moet de banaan eerst vriezen. Notedquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor dat kan
Maar als je bevroren banaan meteen na het pureren op eet dan is het net roomijs
'Deze attractie is te intens voor mij'quote:
Wel eerst pellen en in stukjes doenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik moet de banaan eerst vriezen. Noted
Ik blijf me verbazen hoeveel keuzes er worden gemaakt op basis van een mening en niet op basis van wetenschap of theorie of weet ik veel. Is overigens ook een mening, of je het daar wel of niet mee eens bentquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het verbaast me soms hoe hier tegenaan wordt gekeken. Nu bezuinigingen betekent later alsnog kosten maken.
In een donker koel hoekje.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:27 schreef Ama het volgende:
Als ik mijn kat was zou ik lekker binnen gaan liggen maar ja.
Ben ik met je eensquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen hoeveel keuzes er worden gemaakt op basis van een mening en niet op basis van wetenschap of theorie of weet ik veel. Is overigens ook een mening, of je het daar wel of niet mee eens bentmaar daar verbaas ik me echt over
Vooral bij die gevallen waar iets wordt gedaan voor bezuiniging terwijl het al lang feitelijk bekend is dat het op lange termijn voor meer kosten gaat zorgen
maarja, wie houden wij voor de gek Stigje. Alsof we niet al veel langer weten dat politiek een grote grap isquote:
Ik verbaas me daar ook altijd overquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen hoeveel keuzes er worden gemaakt op basis van een mening en niet op basis van wetenschap of theorie of weet ik veel. Is overigens ook een mening, of je het daar wel of niet mee eens bentmaar daar verbaas ik me echt over
Vooral bij die gevallen waar iets wordt gedaan voor bezuiniging terwijl het al lang feitelijk bekend is dat het op lange termijn voor meer kosten gaat zorgen
Volgens mij hebben (bijna) al die tinyhouse plekken zo'n community. Zeer tofquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://kleinoers.nl/
Hier moest ik vandaag bezorgen.. Was er nooit eerder geweest en had dus inderdaad dat nieuwe voor mij nog onbekende stuk Veldhoven..
Best wel apart, maar er zullen vast meer van dit soort initiatieven zijn in NL (of daar buiten)
Mijn nicht woonde eerst in een hele kleine in Alkmaar (5 tiny houses)quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben (bijna) al die tinyhouse plekken zo'n community. Zeer tof
verhuizen ze dan met huis en alles?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn nicht woonde eerst in een hele kleine in Alkmaar (5 tiny houses)
En dat was aan het begin heel leuk en gezellig. Mini community enzulks
Maar toen kwam er een stel bij die helemaal niet leuk waren eigenlijk. En die drukten hun zin nogal ernstig door.
Dus daarna zijn nicht en nog 2 andere tiny houses daar weer weggegaan, naar een grotere community ergens in het oosten van het land
Jaquote:
dat lijkt mij nou echt leukquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Dan moet er zo'n dieplader komen, huisje in zijn geheel op dat ding en weg zijn ze
Bij de meeste plekken moeten die tiny houses weer te verplaatsen zijn
quote:
Zou goed kunnen. Het ligt dus vlakbij Oers aan de Eindhovensebaan....quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben (bijna) al die tinyhouse plekken zo'n community. Zeer tof
De politiek is een grote kleuterklas. Zelfs een apenkolonie heeft het beter voor elkaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maarja, wie houden wij voor de gek Stigje. Alsof we niet al veel langer weten dat politiek een grote grap is
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat lijkt mij nou echt leukGewoon zo met je huisje ergens anders naar toe gaan
Krijg jou nog wel.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:59 schreef gianni61 het volgende:
maar ik wil dan wel een huisje op wielen
zo'n huisje waar ik geboren
Gewoon allemaal meenemen dan maar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat ik zo vanmorgen zag zijn deze huisjes aan elkaar verbonden, dus is huisje meenemen geen optie...
*leegt maag op voetpad*quote:
Ohja zulke dingen heb je ookquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat ik zo vanmorgen zag zijn deze huisjes aan elkaar verbonden, dus is huisje meenemen geen optie...
In een volgend leven slak, krab, zwerver of schildpad worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat lijkt mij nou echt leukGewoon zo met je huisje ergens anders naar toe gaan
Een prijsvechter. Heeft ongetwijfeld voordelen maar ik schat in dat je ze slecht kun bereiken als er iets is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Ben op zoek naar een nieuwe energieleverancier. Iemand bekend met Oxxio?
Als krab op een tropisch strandquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een volgend leven slak, krab, zwerver of schildpad worden.
Hehe.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ligt het wel helemaal niet aan Fles, maar komt het gewoon door de treinen
Zul je net zien dat je een naaktslak wordtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een volgend leven slak, krab, zwerver of schildpad worden.
zo koudquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je een naaktslak wordt
dat leven is dan zo weer voorbijquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je een naaktslak wordt
*flats*quote:
Hatseflatsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ledlampjes in je scharen en zwaaien maar [ afbeelding ]
@dud0r jij had het nummer van vattenfal toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Ben op zoek naar een nieuwe energieleverancier. Iemand bekend met Oxxio?
Alsof ik in fucking Thailand zitquote:High Temperature
32.7°C at 16:13
Dew Point
23.7°C at 16:13
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r jij had het nummer van vattenfal toch?
Fluchen und Schimpfen am Bodensee und jeder seiner Prostituee Mutter nennen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee ik ga over een maandje even lekker een weekendje naar de BodenseeDonderdag vroeg heen, zaterdag laat terug. Zondag uitslapen / was / foto's. Maandag weer aan het werk.
quote:
Met deze hitte zou ik dat wel begrijpen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wij moeten zometeen nog naar het restaurant lopen
Een beetje netjes gekleed
Het is 2,5km
Ik vind het flauw om er de auto voor te pakken maar...
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou nou mensen zo warm is het nou ook weer niet
30 op mijn slaapkamerquote:
quote:
quote:
In mijn huis is het 22-23 graden max op dit momentquote:
Gevoelstemperatuur van 39°C hier, met een dauwpunt van bijna 24, ja het is wel warmquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Gefeliciteerd, koop een taart en ga het vieren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn huis is het 22-23 graden max op dit moment
22 in de woonkamer, 23,4 op de slaapkamer netquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
25 hierquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pfffquote:
Het dak is juist het probleemquote:
Ja maar we wilde lopen zodat we kunnen wijnenquote:
quote:
Hittedagen met zoveel zonuren op een dag zijn snel pittigquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is een dauwpunt?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur van 39°C hier, met een dauwpunt van bijna 24, ja het is wel warm
Het was hier 21 maar met deken want hotel dus we hadden het te warm eigenlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:34 schreef Ama het volgende:
Als het 30° is in mijn slaapkamer dan doe ik echt geen oog dicht.
Duwen maar dan anders.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hittedagen met zoveel zonuren op een dag zijn snel pittig
[..]
Wat is een dauwpunt?
[..]
Het was hier 21 maar met deken want hotel dus we hadden het te warm eigenlijk
Woah Dan mag jij ook taart kopen en het vierenquote:
Iets met de relatieve luchtvochtigheid en met welke temperatuur water dan gaat condenseren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hittedagen met zoveel zonuren op een dag zijn snel pittig
[..]
Wat is een dauwpunt?
[..]
Het was hier 21 maar met deken want hotel dus we hadden het te warm eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |