SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Met de trein reizen in Duitsland is heerliedepeerlie hoor
Oké fles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ja die zie ik ook, mensen in truien en jassen in de AHquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren was ik er even en gingen ze net boodschappen doen. M'n moeder had een truitje aan met lange mouwen en m'n vader een vestje, want in de AH is het koud.
DAT IS TOCH LEKKER NU
Bluf dat jij nu je winterjas aantrekt daarquote:
Hoelang blijf je weg, volgende week zijn de appeltaarten namelijk weer in de bonusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Volgende keer gewoon op stand met 'n Bent incl. sjauf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kruipen nou met onze stoere ICE over een of ander kutspoortje. Mijn wagon was dicht omdat de airco niet werkte. Volk uit twee uitgevallen treinen moest er ook nog bij. En toen die er bij gepropt waren, riepen ze om of al dat extra volk kon optyfen omdat de trein te vol was.quote:
Lol herkenbaar met toen ik naar Berlijn ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
ja doe ik niet neequote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bluf dat jij nu je winterjas aantrekt daar
Ook herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Dus nu doen we gewoon ruim twee uur langer over het ritje
Nog even extra met je kop tussen de zakken sla.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zie ik ook, mensen in truien en jassen in de AHAls ik net 1,5 uur door de 30+ heb gelopen vind ik het heerlijk om even in de AH te zijn
Heb je deze al gehaald trouwens? https://nl.pepper.com/aanbiedingen/hema-tuiniertas-359336quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog even extra met je kop tussen de zakken sla.
Dadelijk stopt de trein en zie je een groot bord, "Arbeit macht Frei" , geheel ongepast op je vakantie natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kruipen nou met onze stoere ICE over een of ander kutspoortje. Mijn wagon was dicht omdat de airco niet werkte. Volk uit twee uitgevallen treinen moest er ook nog bij. En toen die er bij gepropt waren, riepen ze om of al dat extra volk kon optyfen omdat de trein te vol was.
500 euro voor een private cabin in de nachttrein. En dat is alleen de heenreisquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee te veel foto's gezien op FB. Nu reisje naar de alpen boeken
Je lekker af en koel laten lebberen door wat verstopte naaktslakken in die sla.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog even extra met je kop tussen de zakken sla.
Ja, worden we netjes opgedeeld in gouden tanden inleveren en douchen en een groep die wasknijpers mag maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk stopt de trein en zie je een groot bord, "Arbeit macht Frei" , geheel ongepast op je vakantie natuurlijk
Gewoon zeggen dat je Orban wel tof vind.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, worden we netjes opgedeeld in gouden tanden inleveren en douchen en een groep die wasknijpers mag maken.
Ze hebben die nieuwe mini-cabines. Die zijn goedkoper. Lig je wel in een soort doodskist met een dekentje.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
500 euro voor een private cabin in de nachttrein. En dat is alleen de heenreis![]()
Laat maar weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |