quote:
Dat doet die hier al bijna de hele dag, al deelt die nog wel graag de warmtequote:
Jaloersquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doet die hier al bijna de hele dag, al deelt die nog wel graag de warmte
quote:
Jeejquote:
Paniek paniekquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan die Lidl chocola niet meer vinden.
heb je al bij de Lidl gezocht?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan die Lidl chocola niet meer vinden.
Ik las laatst dat pindakaas zo heet omdat boter niet mocht (beschermde term). En het werd kaas omdat ze in Suriname een gerecht hadden van samengestampte/perste pinda's, en daar werden plakjes van gesneden zoals met kaasquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.lidl.nl/p/surinaamse-stijl-pindakaas-pikant/p10018498
Al lijkt dit me ook lekker.
Je fietst niet mee, neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, mussen vallen dood van het dak en m'n ouders gaan een eindje fietsen.
doe ik morgen ookquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk hebben ze wel een jas aangetrokken, althans alle senioren die ik vandaag zie fietsen hebben allemaal een jas aan, het liefst nog gewatteerdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren was ik er even en gingen ze net boodschappen doen. M'n moeder had een truitje aan met lange mouwen en m'n vader een vestje, want in de AH is het koud.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze wel een jas aangetrokken, althans alle senioren die ik vandaag zie fietsen hebben allemaal een jas aan, het liefst nog gewatteerd
Lekker zweten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze wel een jas aangetrokken, althans alle senioren die ik vandaag zie fietsen hebben allemaal een jas aan, het liefst nog gewatteerd
lekker warmquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |