quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Er moet veel bezuinigd worden, bijna een kwart moet weg. Halp
Ik wil uit Achtbaan03quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Er moet veel bezuinigd worden, bijna een kwart moet weg. Halp
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ligt het wel helemaal niet aan Fles, maar komt het gewoon door de treinen
Echt zooooooo veelquote:
Je moet bevroren panaan burerenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nectarines gepureerd met een beetje water en in een ijsvormpje gegoten maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
En een hond buiten op een koelmat neergelegd, kan hij toch even van buiten genieten
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt zooooooo veelben benieuwd hoe het werk er uit gaat zien. Kritisch nadenken is altijd goed maar dit klinkt zó veel dat ik me af vraag hoe je de kwaliteit nog hoog kunt houden
inb4 'niet'. En misschien is dat wel het antwoordwe zullen zien
Banaan heb ik ook nog wel. Doe je dat ook in zo'n Calypso vormpje?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet bevroren panaan bureren
Eventueel met nectarines erdoor
Ik ben weer begonnen met het spelen van RCTquote:
Het verbaast me soms hoe hier tegenaan wordt gekeken. Nu bezuinigingen betekent later alsnog kosten maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt zooooooo veelben benieuwd hoe het werk er uit gaat zien. Kritisch nadenken is altijd goed maar dit klinkt zó veel dat ik me af vraag hoe je de kwaliteit nog hoog kunt houden
inb4 'niet'. En misschien is dat wel het antwoordwe zullen zien
Ja hoor dat kanquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Banaan heb ik ook nog wel. Doe je dat ook in zo'n Calypso vormpje?
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben weer begonnen met het spelen van RCT![]()
Oh ik moet de banaan eerst vriezen. Notedquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor dat kan
Maar als je bevroren banaan meteen na het pureren op eet dan is het net roomijs
'Deze attractie is te intens voor mij'quote:
Wel eerst pellen en in stukjes doenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik moet de banaan eerst vriezen. Noted
Ik blijf me verbazen hoeveel keuzes er worden gemaakt op basis van een mening en niet op basis van wetenschap of theorie of weet ik veel. Is overigens ook een mening, of je het daar wel of niet mee eens bentquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het verbaast me soms hoe hier tegenaan wordt gekeken. Nu bezuinigingen betekent later alsnog kosten maken.
In een donker koel hoekje.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:27 schreef Ama het volgende:
Als ik mijn kat was zou ik lekker binnen gaan liggen maar ja.
Ben ik met je eensquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen hoeveel keuzes er worden gemaakt op basis van een mening en niet op basis van wetenschap of theorie of weet ik veel. Is overigens ook een mening, of je het daar wel of niet mee eens bentmaar daar verbaas ik me echt over
Vooral bij die gevallen waar iets wordt gedaan voor bezuiniging terwijl het al lang feitelijk bekend is dat het op lange termijn voor meer kosten gaat zorgen
maarja, wie houden wij voor de gek Stigje. Alsof we niet al veel langer weten dat politiek een grote grap isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |