Ik verbaas me daar ook altijd overquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen hoeveel keuzes er worden gemaakt op basis van een mening en niet op basis van wetenschap of theorie of weet ik veel. Is overigens ook een mening, of je het daar wel of niet mee eens bentmaar daar verbaas ik me echt over
Vooral bij die gevallen waar iets wordt gedaan voor bezuiniging terwijl het al lang feitelijk bekend is dat het op lange termijn voor meer kosten gaat zorgen
Volgens mij hebben (bijna) al die tinyhouse plekken zo'n community. Zeer tofquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://kleinoers.nl/
Hier moest ik vandaag bezorgen.. Was er nooit eerder geweest en had dus inderdaad dat nieuwe voor mij nog onbekende stuk Veldhoven..
Best wel apart, maar er zullen vast meer van dit soort initiatieven zijn in NL (of daar buiten)
Mijn nicht woonde eerst in een hele kleine in Alkmaar (5 tiny houses)quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben (bijna) al die tinyhouse plekken zo'n community. Zeer tof
verhuizen ze dan met huis en alles?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn nicht woonde eerst in een hele kleine in Alkmaar (5 tiny houses)
En dat was aan het begin heel leuk en gezellig. Mini community enzulks
Maar toen kwam er een stel bij die helemaal niet leuk waren eigenlijk. En die drukten hun zin nogal ernstig door.
Dus daarna zijn nicht en nog 2 andere tiny houses daar weer weggegaan, naar een grotere community ergens in het oosten van het land
Jaquote:
dat lijkt mij nou echt leukquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Dan moet er zo'n dieplader komen, huisje in zijn geheel op dat ding en weg zijn ze
Bij de meeste plekken moeten die tiny houses weer te verplaatsen zijn
quote:
Zou goed kunnen. Het ligt dus vlakbij Oers aan de Eindhovensebaan....quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben (bijna) al die tinyhouse plekken zo'n community. Zeer tof
De politiek is een grote kleuterklas. Zelfs een apenkolonie heeft het beter voor elkaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maarja, wie houden wij voor de gek Stigje. Alsof we niet al veel langer weten dat politiek een grote grap is
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat lijkt mij nou echt leukGewoon zo met je huisje ergens anders naar toe gaan
Krijg jou nog wel.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:59 schreef gianni61 het volgende:
maar ik wil dan wel een huisje op wielen
zo'n huisje waar ik geboren
Gewoon allemaal meenemen dan maar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat ik zo vanmorgen zag zijn deze huisjes aan elkaar verbonden, dus is huisje meenemen geen optie...
*leegt maag op voetpad*quote:
Ohja zulke dingen heb je ookquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat ik zo vanmorgen zag zijn deze huisjes aan elkaar verbonden, dus is huisje meenemen geen optie...
In een volgend leven slak, krab, zwerver of schildpad worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat lijkt mij nou echt leukGewoon zo met je huisje ergens anders naar toe gaan
Een prijsvechter. Heeft ongetwijfeld voordelen maar ik schat in dat je ze slecht kun bereiken als er iets is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Ben op zoek naar een nieuwe energieleverancier. Iemand bekend met Oxxio?
Als krab op een tropisch strandquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een volgend leven slak, krab, zwerver of schildpad worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |