Hij krijgt geen lift onder de vleugels lijkt het.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:20 schreef bierkip het volgende:
Ik dacht eerst een bom oid. Maar dit filmpje laat zien dat dat niet het geval is. Snelheid lijkt laag. Wellicht te zwaar beladen voor de snelheid.
https://x.com/sher8745/st(...)wemeQOw0bowmMtKfJB6A
Wacht eerst het onderzoek af.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach Amerikanen die hun industrie verneuken met slechte kwaliteit
En daar waren wonderlijk genoeg nog flink wat overlevenden.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:37 schreef Hyperdude het volgende:
Lijkt een beetje op die Airbus die ooit bij een vliegshow in Frankrijk in de bomen belandde.
Bekijk deze YouTube-video
Alleen was dat een doorstart.![]()
Oud hong kong ooit gezien?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:48 schreef Nia het volgende:
Mensen leven daar letterlijk naast de start- en landingsbaan.https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D Dat is hier onbestaanbaar.
Kowloon in 1988/1989. Het Kai Tak vliegveld? (geloof ik)quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oud hong kong ooit gezien?
Check it out.
Kai Tak inderdaad met een approach tussen de gebouwen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kowloon in 1988/1989. Het Kai Tak vliegveld? (geloof ik)
Wel eens in Lissabon geweest?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:48 schreef Nia het volgende:
Mensen leven daar letterlijk naast de start- en landingsbaan.https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D Dat is hier onbestaanbaar.
er is een fotograaf die nog hele mooie fotoseries over de laatste maanden van Kowloon walled city heeft gemaakt, incl. overvliegende vliegtuigen:quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kai Tak inderdaad met een approach tussen de gebouwen.
Gewoon ffies plaatjes googlen.
Zeker wel. Waren al onder verhoogd scrutiny FAA geplaatst voor deze crash. "Gezeik" is nogal een breed begrip dat meer omvat dan alleen fatale ongelukken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:47 schreef bianconeri het volgende:
Dreamliners hebben helemaal geen gezeik?
Sure, maar dat houdt niet in dat er echt gezeik was.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Zeker wel. Waren al onder verhoogd scrutiny FAA geplaatst voor deze crash. "Gezeik" is nogal een breed begrip dat meer omvat dan alleen fatale ongelukken.
Wellicht ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:20 schreef bierkip het volgende:
Wellicht te zwaar beladen voor de snelheid.
Oew, die ga ik later even bekijken!!quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
er is een fotograaf die nog hele mooie fotoseries over de laatste maanden van Kowloon walled city heeft gemaakt, incl. overvliegende vliegtuigen:
https://bluelotus-gallery.com/kowloon-walled-city
Poging tot serieus antwoord: ik denk, aangezien de kist net was opgestegen, dat het ongebruikelijk is in/rondom deze plek om dusdanig laagvliegend verkeer te zien. In elk geval in deze richting.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jij komt uit een ei gekropen vandaag en hebt het filmpje nog niet gezien? Spotten doe je meestal niet vanuit een huis. En zeker niet op die manier.
Dus ga lekker iemand anders vervelen, spuit11. Anderen hebben het al keurig beantwoord en dan kom jij een paar uur later (!!!) om de hoek kijken met een afzeikantwoord erbij.
Echt, !@#$#!$ een eind op.
Kan ook van niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:23 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Feit dat landing gear uit is, kan er op duiden dat ze aan het voorbereiden waren op noodlanding.
Ik kan mij best voorstellen dat zoiets opvalt (zoals al aangegeven). Maar dan nog vind ik dat diegene er vlot bij is; zoveel tijd heb je niet voordat je het hoort en dat vliegtuig neerstort. Lijkt mij.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:03 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Poging tot serieus antwoord: ik denk, aangezien de kist net was opgestegen, dat het ongebruikelijk is in/rondom deze plek om dusdanig laagvliegend verkeer te zien. In elk geval in deze richting.
Wat is volgens jou dan wel een logische verklaring?quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik kan mij best voorstellen dat zoiets opvalt (zoals al aangegeven). Maar dan nog vind ik dat diegene er vlot bij is; zoveel tijd heb je niet voordat je het hoort en dat vliegtuig neerstort. Lijkt mij.
Die heb ik niet. Ik vind (vond) het alleen opvallend.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan wel een logische verklaring?
Kan ook zijn dat hij net z'n parkiet aan het filmen was, wat hoorde en daarom dit ging filmen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik kan mij best voorstellen dat zoiets opvalt (zoals al aangegeven). Maar dan nog vind ik dat diegene er vlot bij is; zoveel tijd heb je niet voordat je het hoort en dat vliegtuig neerstort. Lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |