quote:
Hopelijk wel vriendquote:
Dat is al jaren zo.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de kwalificatie sowieso niet kijken, want krijg de tering met dingen in het Le Mans weekend inplannen, maar wat is dat voor belachelijk laat tijdstip
* TheStigsDutchCousin kijkt afkeurendquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vt3 sla ik denk ik over. Of kijk ik later terug. Ik verwacht dat ik dan nog niet thuis ben.
Ik heb een feestje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin kijkt afkeurend
Tijd om ze daar ook fan te maken van F1quote:
quote:
Het is Nattekat maarquote:
Geen idee eigenlijk. Regen zou de boel wel omdraaien ja.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:14 schreef Kickstart het volgende:
Was de voorspelling regen?
Vorig jaar leverde dat een mooie race op
Bekijk deze YouTube-video
Heeft hij eindelijk zijn zin in racen gevonden.quote:
Voor hoelang.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft hij eindelijk zin gevonden.
Denk eerder dat Pa Stroll een hard gesprek met zoonlief heeft gehad.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft hij eindelijk zijn zin in racen gevonden.
Weer ja.quote:
Regen cake?quote:
Mwah, dat zal wel meevallen denk ikquote:
Daarvoor krijg je wel een penalty point vrees ikquote:
papa zal de toegang tot zijn trustfund geblokkeerd hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft hij eindelijk zijn zin in racen gevonden.
#vaderschapsverlofincomingquote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Daarvoor krijg je wel een penalty point vrees ik
Nope.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:14 schreef Kickstart het volgende:
Was de voorspelling regen?
Vorig jaar leverde dat een mooie race op
Bekijk deze YouTube-video
Oh gezellig. Welke bocht?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:24 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit ja - ik heb al geboekt zou enorme domper zijn als Max niet rijden mag.
Ik zit tussen het Verstappen volk op Nordquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:36 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik zit op de Red Bull grandstand met zich op bocht 2/3, en doordat we hoog zitten ook 6/7
Is dit weeked lemans weekend??quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de kwalificatie sowieso niet kijken, want krijg de tering met dingen in het Le Mans weekend inplannen, maar wat is dat voor belachelijk laat tijdstip
Nee, het valt niet op een dinsdag.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dit weeked lemans weekend??
Normaal is dat toch altijd zo rond de 16de/18de?
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:24 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit ja - ik heb al geboekt zou enorme domper zijn als Max niet rijden mag.
F1OK-meetquote:
Dus?quote:
Tijdens de trainingen, de kwalificatie, en de race.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:58 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer gaat Yuki deze keer z'n weekend verpesten?
Het is wel vrijdag de 13e...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tijdens de trainingen, de kwalificatie, en de race.
Misschien heeft die dan eindelijk een keertje geluk!quote:
Z'n geluk zal wel zitten in dat hij hem niet het water in rijdtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien heeft die dan eindelijk een keertje geluk!
Na Oostenrijk gaan er 2 af meen ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:45 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wanneer lopen er strafpunten bij Max weer af?
Poeh das nog steeds krapquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Na Oostenrijk gaan er 2 af meen ik.
Overleeft die heus wel, ook zonder zijn rijstijl aan te passen. Het is niet alsof die elke race strafpunten bij elkaar sprokkelt.quote:
Dazalbestquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Overleeft die heus wel, ook zonder zijn rijstijl aan te passen. Het is niet alsof die elke race strafpunten bij elkaar sprokkelt.
Hopelijk doet ie geen rolliebollie.quote:
ik blijf het bijzonder vindenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk doet ie geen rolliebollie.
Dat magquote:
Softies.quote:
Lijkt meer donkerblauwquote:
ow wat zouden de Engelsen het graag zienquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even de strafpunten in beeld.
Is een poultje waard hoe vaak we die visual komende race weekenden in beeld gaan krijgen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even de strafpunten in beeld.
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is een poultje waard hoe vaak we die visual komende race weekenden in beeld gaan krijgen.
ik zeg 8 xquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is een poultje waard hoe vaak we die visual komende race weekenden in beeld gaan krijgen.
Lando was zelf anders ook lekker aan het vegen daar in de hairpin.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heerlijk hoe McLaren eerst de andere teams de baan laat schoon rijden
Nah, denk het niet.quote:
Beetje grip neerleggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lando was zelf anders ook lekker aan het vegen daar in de hairpin.
Het was zn eerste vliegende rondequote:
strollquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
Wie gaat als eerste The Wall of Champions in?
Of Yuki.quote:
Flink wat ja.quote:
hij dacht de bocht nog te halen met blokkerende wielenquote:
Achterkant in 1 keer wegquote:
Het gras gaf niet mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij dacht de bocht nog te halen met blokkerende wielen
Rookie error.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
Lec zegt het zelf al
hij had niet meer de bocht moeten willen halen
Zeldzaam foutjequote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Foutje. Kan gebeuren. Wel redelijke schade helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Foutje. Kan gebeuren. Wel redelijke schade helaas.
quote:
Ja. Die eerste is mijn mening, die tweede die van hem.quote:
Beste plek in da house.quote:
Amsterdamse duiven die waren verdwaald op Zandvoortquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch niet de duiven die Vettel destijds afgeleid hebben?
Wellicht een verdwaalde katquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch niet de duiven die Vettel destijds afgeleid hebben?
@Nattekat ?quote:
Mi-auw.quote:
Echte Fransman.quote:
Groundhog wil f1 op de baan kijkenquote:
"Too much grip man."quote:
Touche net.quote:
Whut?quote:
Truequote:
Die gingen er op bij een RB, maar daarna wel de garage in.quote:
Ohwquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die gingen er op bij een RB, maar daarna wel de garage in.
das gewoon triestquote:
Net toen die ene die niet de verstaan is van F1tv erbij was. deden ze een pitstop en deden ze full wets er onder.quote:
quote:
quote:
Ferrari is roodquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een Ferrari rijdt in de weg, water is nat.
Komen die ook een keer buiten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net toen die ene die niet de verstaan is van F1tv erbij was. deden ze een pitstop en deden ze full wets er onder.
Nope.quote:
Water is natquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
das gewoon triest
hij rijdt constant op de verkeerde plek in een langzame ronde
Ja, maar vuil op de banden. Ik ga over naar f1tv commentaar. Zoveel domheid bij viaplay kan ik niet verdragen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
das gewoon triest
hij rijdt constant op de verkeerde plek in een langzame ronde
Vreemd.quote:
Dat is minder erg samen Ruth dan viaplayquote:
Soberso.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is minder erg samen Ruth dan viaplay
Idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is minder erg samen Ruth dan viaplay
Op Australië na is hij als rookie bezig aan een uitstekend seizoenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
Hadjar doet het stiekem ook gewoon lekker
Het hele seizoen al jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
Eens. Doet het heel goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
Stiekem? Het hele seizoen al top aan het rijden. Echt een fantastische driver.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
godvergeten stom standbeeld een minuut lang
Regisseur was even pissen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
godvergeten stom standbeeld een minuut lang
Allebei dan.quote:
Nee, want S1 was best goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of ze rijden met extreem veel brandstof rond
Misschien hebben ze van de FIA een verplichte update door moeten voerenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
geen idee welke update ze er op hebben gegooid
maar die gaat er vast weer af
Zak zand?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien hebben ze van de FIA een verplichte update door moeten voeren
Hebben we hier te maken met een "gamechanger", .....wishfull thinkingquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen kan dit weekend goed inlopen
Canada is wel een redelijke vreemde eend in de bijt op de F1 kalender, kan zomaar een Max weekend worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:27 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hebben we hier te maken met een "gamechanger", .....wishfull thinking
Andere vleugel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
geen idee welke update ze er op hebben gegooid
maar die gaat er vast weer af
Van staal?quote:
Skattiequote:
quote:
quote:
No worries, ik ben er! Gezelligquote:
Vast welquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:02 schreef Starflyer het volgende:
Kijken of de McLarens er nu wel bijzitten.
Haiquote:
Echt wel. Lijkt me sterk dat het weer niks is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:02 schreef Starflyer het volgende:
Kijken of de McLarens er nu wel bijzitten.
Prima als ze een keer slecht presteren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:05 schreef greysbones het volgende:
Norris krijgt het nog niet lekker voor elkaar
Kunnen de suspense niet aan.quote:
Nee, dus auw.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij heeft het stuur vastgehouden.. Niet zo prettig voor zijn pols/hand lijkt me
Ik snap daar sowieso de ballen van dat het allemaal kanquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Op de mediums.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap daar sowieso de ballen van
Max lekker vlot
Zijn de hechtingen er uberhaupt al uit?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja moeilijk voor de FIAquote:
Ja, de banden tracker deed raar.quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zijn de hechtingen er uberhaupt al uit?
Hechten we daar waarde aan?quote:
Ik heb zijn medisch dossier nietquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waarom niet? (het was een retorische vraag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |