quote:
Hopelijk wel vriendquote:
Dat is al jaren zo.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de kwalificatie sowieso niet kijken, want krijg de tering met dingen in het Le Mans weekend inplannen, maar wat is dat voor belachelijk laat tijdstip
* TheStigsDutchCousin kijkt afkeurendquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vt3 sla ik denk ik over. Of kijk ik later terug. Ik verwacht dat ik dan nog niet thuis ben.
Ik heb een feestje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin kijkt afkeurend
Tijd om ze daar ook fan te maken van F1quote:
quote:
Het is Nattekat maarquote:
Geen idee eigenlijk. Regen zou de boel wel omdraaien ja.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:14 schreef Kickstart het volgende:
Was de voorspelling regen?
Vorig jaar leverde dat een mooie race op
Bekijk deze YouTube-video
Heeft hij eindelijk zijn zin in racen gevonden.quote:
Voor hoelang.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft hij eindelijk zin gevonden.
Denk eerder dat Pa Stroll een hard gesprek met zoonlief heeft gehad.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft hij eindelijk zijn zin in racen gevonden.
Weer ja.quote:
Regen cake?quote:
Mwah, dat zal wel meevallen denk ikquote:
Daarvoor krijg je wel een penalty point vrees ikquote:
papa zal de toegang tot zijn trustfund geblokkeerd hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft hij eindelijk zijn zin in racen gevonden.
#vaderschapsverlofincomingquote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Daarvoor krijg je wel een penalty point vrees ik
Nope.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:14 schreef Kickstart het volgende:
Was de voorspelling regen?
Vorig jaar leverde dat een mooie race op
Bekijk deze YouTube-video
Oh gezellig. Welke bocht?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:24 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit ja - ik heb al geboekt zou enorme domper zijn als Max niet rijden mag.
Ik zit tussen het Verstappen volk op Nordquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:36 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik zit op de Red Bull grandstand met zich op bocht 2/3, en doordat we hoog zitten ook 6/7
Is dit weeked lemans weekend??quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de kwalificatie sowieso niet kijken, want krijg de tering met dingen in het Le Mans weekend inplannen, maar wat is dat voor belachelijk laat tijdstip
Nee, het valt niet op een dinsdag.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dit weeked lemans weekend??
Normaal is dat toch altijd zo rond de 16de/18de?
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:24 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit ja - ik heb al geboekt zou enorme domper zijn als Max niet rijden mag.
F1OK-meetquote:
Dus?quote:
Tijdens de trainingen, de kwalificatie, en de race.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:58 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer gaat Yuki deze keer z'n weekend verpesten?
Het is wel vrijdag de 13e...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tijdens de trainingen, de kwalificatie, en de race.
Misschien heeft die dan eindelijk een keertje geluk!quote:
Z'n geluk zal wel zitten in dat hij hem niet het water in rijdtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien heeft die dan eindelijk een keertje geluk!
Na Oostenrijk gaan er 2 af meen ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:45 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wanneer lopen er strafpunten bij Max weer af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |