quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja oke, hakken heeft veel betekenissen
Alsquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die heeft straks 600 notificaties als d'r ban opgeheven wordt.
Over het algemeen een jaartje.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, hoe perma zijn permabans tegenwoordig nog?
Ik zag vandaag op het werk dit soort boxen https://amaboxsystems.com/nl/quote:
Volgende keer speculaaskruiden toevoegenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik had gisteren die insta-havermout banaan ei dingens gemaakt, het is ok maar dat is dan ook alles
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik wat meer afgevallen ben en beter in m'n vel zit lijkt me dat soort dingen leren nog wel grappig.
Gaat op de stapel voor later. Net zoals überhaupt leren dansen.
quote:
Fuck, wat zeg je nouquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgende keer speculaaskruiden toevoegen
Ja soms ben ik nog handig. 😆quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag vandaag op het werk dit soort boxen https://amaboxsystems.com/nl/
tenzij er tijdens dat jaartje meermaals pogingen worden gedaan om terug te komen zonder overlegquote:
quote:
Datwashaarkloon dusquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
tenzij er tijdens dat jaartje meermaals pogingen worden gedaan om terug te komen zonder overleg
Nou volgens mij is dat nog niet gebeurd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
tenzij er tijdens dat jaartje meermaals pogingen worden gedaan om terug te komen zonder overleg
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fuck, wat zeg je nouik had die speciaal hiervoor gekocht maar alweer vergeten
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je wordt altijd al raar aangekeken, dus zou geen probleem moeten zijn
Kun je je username aanpassen naar DeGabberquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik wat meer afgevallen ben en beter in m'n vel zit lijkt me dat soort dingen leren nog wel grappig.
Gaat op de stapel voor later. Net zoals überhaupt leren dansen.
Had wel vanille extract gebruikt maar mag er volgende keer ook meer inquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan smaakt het niet echt ergens naar
En dan wel genoeg toevoegen, niet alleen een miezerig theelepeltje
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je je username aanpassen naar DeGabber
Dan kan het best mèt meer smaakmakers best erg lekker wordenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had wel vanille extract gebruikt maar mag er volgende keer ook meer in
Het is nu niet vies en wel fijne toevoeging voor eiwitten, ik eet het bij mn yoghurt
had ook bedacht dat muesli met noten een goede toevoeging zou zijn ipv alleen havermoutquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kan het best mèt meer smaakmakers best erg lekker worden
Ik snap in jouw geval dat je het wilt inzien. Maar ik denk niet dat ik het zelf aan zou durven.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb eindelijk mijn verslag binnen, dat is gek joh. Er staan ook dingen in die ze hebben geobserveerd. Ik heb een soort tic in mn gezicht?
En ik kom misschien intelligenter over dan dat ik daadwerkelijk ben want verbaal is sterker oid, een grote grap
![]()
Kale koppen niet te stoppen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je je username aanpassen naar DeGabber
Zekerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had ook bedacht dat muesli met noten een goede toevoeging zou zijn ipv alleen havermout
wat precies niet en waarom niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap in jouw geval dat je het wilt inzien. Maar ik denk niet dat ik het zelf aan zou durven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Om in te zien wat voor observaties over mij zijn gemaakt die ik zelf niet doorheb. Het meeste zal ik wel weten, want dat zal onderdeel zijn van waarvoor ik daar kom.quote:
het zijn feitelijke observaties, daar hangt geen oordeel aanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Om in te zien wat voor observaties over mij zijn gemaakt die ik zelf niet doorheb. Het meeste zal ik wel weten, want dat zal onderdeel zijn van waarvoor ik daar kom.
Maar ja. Soms ben ik bang dat mensen negatiever over mij denken dan dat ze laten merken. Niet altijd en lang niet bij iedereen, maar als je dan vanalles bij zoiemand neerlegt ben ik toch bang voor een bepaald soort oordeel of zo.
Geluktquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:00 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
mooi weer vanaf de laptop
nu nog uitzoeken waarom ze in de app hebben lopen kutten
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
Vervelend is dat gevoel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna morgen. En dan is het gelukkig weer oke.
🐙
Ik herinner me dit als de dag van gisteren!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik deed ooit een fok harry-potter-meet bij mij thuis en toen kwam ik er op de dag zelf achter dat ik helemaal geen dvd-speler had en ook geen chromecast en ook geen (werkende) hdmi kabel.
Het was fantastisch
@:kaneelstokje
Kijk, rationeel gezien besef ik me dat. Maar het ook nog voelen zijn twee hele verschillende dingen hier. Net zoals ik doodsbang ben de opleiding niet te halen terwijl ik best weet dat het niet zo moeilijk is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het zijn feitelijke observaties, daar hangt geen oordeel aan
Hoe doet hij het tot nu toe?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed en toen.
Ik leef nu op het balkon met een hond tegen mij aangeplakt.
precies, straks lief douchenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vervelend is dat gevoel ja.
Bijna morgen. En dan is het gelukkig weer oke.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herinner me dit als de dag van gisteren!
Ja, daar was iets mee. Of heb ik dat verzonnen? Moet ook lachen dat volgens iedereen mij en dingetje een momentje alleen gunde BEHALVE een persoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |